in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

اگر ایران هستی، حتما باید این 3 اپلیکیشن موبایلو داشته باشی!

agar Iran hasti, hatman bayad in 3 applicatione mobileo dashte bashi

 

بر اساس آماری که خبرگزاری مهر اعلام می کنه 60 درصد مردم ایران دسترسی به اینترنت دارن و 40 درصد این کاربران، جوون هایی هستند مثل من و تو بین 20 تا 30 سال. اینترنت موبایل بیشترین استفاده رو در بین جوون ها داره و هر روز به دنبال استفاده از اون، به بهترین نحو هستن، تا بتونن بیشترین نیازهاشونو تامین کنن.

در چند سال اخیر اپلیکیشن ها رشد قارچ گونه ای داشتن و هر روز صد ها و هزاران اپلیکیشن به فروشگاه های اپلیکیشن اندروید و اپل اضافه می شن. در این بین، بازار اپلیکیشن در ایران هم داغ بوده و داغتر هم شده. اگه تو هم به دنبال پیدا کردن بهترین و کارآمد ترین اپلیکیشن های این روزهای ایران هستی (اگر در تهران زندگی می کنی) پس این مطلب رو با دقت بخون. سه تا اپلیکیشن مهم رو بهت معرفی می کنیم که اگه در تهران باشی و اونارو نداشته باشی خیلی عقبتر از همه دوستات هستی . پس فورا  این سه اپلیکیشنو دانلود و استفاده کن.

1.اپلیکیشن اسنپ:

. عجله داری؟ اسنپ بگیر ???? . #snappit #application #mobile

A post shared by اسنپ | یک کلیک تا مقصد (@snapp_team) on

شاید اسم اوبر رو شنیده باشی که در خیلی کشور های دنیا فعاله و مردم به جای تاکسی های سنتی از تاکسی های اوبر استفاده می کنن. اسنپ سرویس مشابه اوبر رو به ایران آورده. اسنپ امکان سفارش‌ تاکسی رو از طریق اینترنت و اپلیکیشن فراهم می کنه. خیلی ساده با چند کلیک می تونی در سریع ترین وقت تاکسی های اسنپ رو بگیری و کم هزینه تر به مقصد برسی. برای این کار می تونی اپلیکیشن اسنپ رو روی گوشیت نصب کنی.

با کلیک در اینجا می تونی اپلیکیشن اسنپ رو برای هر نوع دستگاهی که داری دانلود کنی

2.اپلیکیشن دیجیکالا:

به مناسبت روز درخت‌کاری، از روز جمعه ۱۴ اسفند و به مدت دو روز تعداد محدودی بسته‌ی «بذرها، سرود رویش زمین»، حاوی دانه‌های ماش و گلدان همراه با خریدهای شما عزیزان ارسال می‌شوند. با سبز کردن این دانه‌ها، با برداشتن قدمی در راه حفظ محیط زیست به استقبال بهار می‌رویم. از شما دوستان عزیز هم دعوت می‌کنیم که ما را همراهی کنید. توجه کنید که پس از سبز شدن، این گیاه را دور نیندازید و به خاک باغچه منتقل کنید تا علاوه بر زیباتر شدن و کمک به حفظ محیط زیست، به بار بنشیند؛ ضمنا رویداد جذاب دیگری با محوریت این بسته‌ها در راه است. www.digikala.com #digikala_nowrouz

A post shared by فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا (@digikalacom) on

اگر سایت آمازونو می شناسی، دیجیکالا نمونه فارسی این ایده یعنی فروشگاه اینترنتیه. دیجیکالا چند سالی هست که در حال فعالیته و تقریبا می شه گفت معروف ترین فروشگاه آنلاین ایرانه. خیلی راحت می تونی با اپلیکیشن دیجیکالا چه برای اندروید و چه آیفون، محصول مورد نیاز خودتو پیدا کنی و با چند کلیک اونو بخری و خیلی سریع دریافت کنی. در ضمن پیشنهاد های تخفیفی زیادی هم بصورت روزانه در دیجیکالا قرار می گیره.

از اینجا می تونی اپلیکیشن دیجیکالا رو برای اپل یا برای اندروید دانلود کنی

3. اپلیکیشن دیوار:

https://www.instagram.com/p/BAzPmI3B0Ix/?taken-by=sitedivar

این اپلیکیشن به همه اجازه می ده که آگهی محصول خود از یه خودکار گرفته یا آپارتمان مسکونی رو با قرار دادن عکس و توضیحات برای فروش، قرار بدن. حتی اگر جنس دست دوم داری یا می خوای بخری باز هم پیشنهاد هایی در این جا وجود داره. گاهی سرگرمی خوبی هم هست که یه چرخی در این دیوار های تبلیغاتی بزنیم و شاید چیزی جلب توجه کرد و با صاحبش تماس گرفتیم و خریدیم.

از اینجا می تونی اپلیکیشن دیوارو برای اپل یا برای اندروید از بازار دانلود کنی.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: سیامک

    نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.