in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

چگونه راننده اسنپ شویم؟ تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم، اهواز، رشت، ساری، قزوین، بندرعباس، اراک، ارومیه، یزد و اردبیل

چگونه می توانیم راننده تاکسی اینترنتی اسنپ شویم

ثبت نام راننده اسنپ چگونه است؟ چگونه راننده اسنپ شویم؟ این یکی از مهمترین سوالات کاربران اینترنت که قصد فعالیت در این زمینه را دارند، است. برای راننده اسنپ شدن به چه مدارکی نیاز است؟ شرایط استخدام اسنپ تاکسی چیست؟ در این مطلب راهنمای کاملی از مدارک لازم برای ثبت نام در اسنپ را برای شما آماده کرده ایم. اگر شما هم مایلید تا به عنوان راننده در اسنپ مشغول به فعالیت شوید، برای فراگیری مراحل ثبت نام با ما همراه باشید.

تخفیف ثبت نام در اسنپ

چگونه راننده اسنپ شویم؟

بعد از این که تاکسی اینترنتی اسنپ در ایران پا به عرصه وجود گذاشت، سوال مهم برای خیل عظیم افرادی که به دنبال شغل بودند یا نیاز به کار دوم داشتند، این بود که چگونه راننده اسنپ شویم؟ یا چگونه در اسنپ برای کار ثبت نام کنیم. در ادامه با آموزش مراحل ثبت نام و استخدام در اسنپ با شما همراه هستیم. اگر جوان، فعال، پویا و جویای شغل هستید، اسنپ می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما اگر هنوز شرایط ثبت نام و استخدام در اسنپ را نمی دانید، در این مطلب به صورت مفصل این شرایط و مراحل را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

چگونه راننده اسنپ بشم؟!

استخدام راننده در اسنپ ( چگونه راننده اسنپ شویم؟ )

اگر شرایط استخدام در اسنپ را دارید و مایلید به عنوان راننده در اسنپ فعالیت کنید، برای استخدام دو مرحله پیش رو خواهید داشت:

  • مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از طریق سایت یا کانال تلگرام اسنپ شهر خود
  • مرحله دوم: مراجعه حضوری به دفتر اسنپ شهر خود

پس از ثبت نام آنلاین باید برای تکمیل ثبت نام در ساعات اداری به صورت حضوری به یکی از دفاتر اسنپ برای مصاحبه و آموزش مراجعه کنید. در این جلسه شما یکسری آموزش ها و توضیحات ساده را فرا خواهید گرفت. همچنین برای ثبت نام راننده اسنپ نیاز به یک کد معرف خواهید داشت. در ادامه آدرس کانال تلگرام و آدرس ها دفاتر ثبت نام اسنپ به همراه شماره های تماس آن ها را برای شما قرار داده ایم.

نشانی دفاتر ثبت نام راننده اسنپ در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم، اهواز، رشت، ساری، قزوین، بندرعباس، اراک، ارومیه، یزد و اردبیل در صفحه بعد

 

استخدام در اسنپ

با چه ماشینی می توانم در اسنپ کار کنم؟ ( چگونه راننده اسنپ شویم؟ )

همه خودروهای شخصی به جز ون، پیکان و پی کی برای ثبت نام راننده اسنپ قابل استفاده است. در اسنپ می توانید با هر خودرویی که دارید (به جز موارد ذکر شده) شروع به فعالیت کنید. نکته جالب در خصوص شرایط ثبت نام و استخدام در اسنپ این است که شما حتی با تاکسی نیز می توانید در اسنپ ثبت نام و کار کنید.

نکته مهم در خصوص ثبت نام و شرایط استخدام در اسنپ این است که در شهر تهران نیازی به همراه بودن اتومبیل در هنگام ثبت نام حضوری نیست. ولی در سایر شهرها، اتومبیل های زیر مدل ۹۳ باید هنگام ثبت نام حضوری جهت بازدید به همراه آورده شود اما نیازی به همراه بودن ماشین های مدل ۹۳ به بالاتر نیست.

همچنین نکته دیگر این است که برای استخدام در تاکسی اینترنتی اسنپ باید حتما گواهینامه با تاریخ معتبر، کارت ماشین، بیمه نامه و معاینه فنی نیز داشته باشید.

زمان کار در اسنپ چگونه است؟

می خوام راننده اسنپ بشم

یکی از مهمترین مزیت های کار به عنوان راننده اسنپ این است که شما محدودیت زمانی نخواهید داشت. هر زمانی که وقت آزاد داشته باشید، می توانید اپلیکیشن اسنپ راننده را روشن و کار کنید. در این برنامه درخواست مسافران در فواصل ۱۵۰۰ متری برای شما ارسال می شود. بعد از ارسال درخواست مسافر ۱۰ ثانیه وقت دارید که درخواست را قبول و یا رد کنید.

درآمد راننده اسنپ در ماه چقدره؟ ( چگونه راننده اسنپ شویم؟ )

چگونه راننده اسنپ شویم؟

میزان درآمد و حقوق در اسنپ تاکسی بستگی به خود شما دارد. هر چه بیشتر کار کنید، طبیعتا دریافتی شما نیز بیشتر خواهد بود. اما نکته مهم این است که شما از این درآمد باید چیزی را به عنوان کمیسیون به اسنپ پرداخت کنید. کمیسیون اسنپ در برخی شهرها ۱۵ و در برخی دیگر ۲۰ درصد است.

چگونه راننده اسنپ شویم؟

به دلیل قوانین اداره کل راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، خودرو با پلاک شهرستان نمی تواند در ناوگان اسنپ استفاده شود و این جزو شرایط استخدام در اسنپ به حساب می آید. در ابتدا اسنپ اجازه استخدام راننده اسنپ خانم را در تهران صادر کرده بود، اما هم اکنون راننده های خانم در شهر های بزرگ دیگر نیز می توانند استخدام اسنپ شوند.

توصیه: ساعات پایانی وقت اداری، اسنپ خیلی شلوغ  است. بهتر است برای مصاحبه اول وقت مراجعه کرده و پیشنهاد می شود که قبل از مراجعه دستی به سر و روی ماشین خود بکشید.

نشانی دفاتر ثبت نام راننده اسنپ در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم، اهواز، رشت، ساری، قزوین، بندرعباس، اراک، ارومیه، یزد و اردبیل در صفحه بعد

راننده اسنپ خانم اسنپ اصفهان

137 دیدگاه

نظر بده
  1. من ماشین تازه خریدم سند بنامم نیست کارت ماشین هم طرف گم کرده آیا چطوری قبول میکنند که ثبت نام کنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  2. با سلام بنده راننده اسنپ هستم در تبریز میخواستم چند روزی برم ارومیه آیا میتونم در ارومیه هم کار کنم

  3. سلام
    اگر از گواهینامه رانندگی شش ماه گذشته باشه،میشه توی اسنپ ثبت نام کرد
    یا باید حتما یک سال از گواهینامه گذشته باشه

  4. با سلام، با پلاک خودرو مربوط به اسلامشهر (ایران 78 یا ایران 21) آیا میشود در اسنپ تهران جذب و شروع به کار کرد یا حتما باید پلاک خودرو مربوط به خود شهر تهران باشد؟ ممنون میشوم پاسخ را به آدرس ایمیل بنده ارسال نمایید.
    متشکرم.

  5. سلام خسته نباشی خدمت اوزار محترم اسنپ
    بنده دارای پیکان وانت باچادر و موتور سیکلت وسواری ال90 هستم ایا میشود به طور همزمان از سه تا وسیله ام استفاده کنم یعنی زمانی که بارانیه با سواری یا وانت موقع افتابی وتایم ترافیکی از موتور استفاده کنم یا فقط میتونم از یک کدوم استفاده کنم. بنده در تهران هستم وبسیار فعال میباشم وهمه جای تهران مثل کف دست بلدم چون قبل به مدت 8سال اژانس کار کرده بودم.
    از وقتی که برا مطالعه گزاشتین مچکرم

  6. سلام خسته نباشی خدمت اوزار محترم اسنپ
    بنده دارای پیکان وانت باچادر و موتور سیکلت وسواری ال90 هستم ایا میشود به طور همزمان از سه تا وسیله ام استفاده کنم یعنی زمانی که بارانیه با سواری یا وانت موقع افتابی وتایم ترافیکی از موتور استفاده کنم یا فقط میتونم از یک کدوم استفاده کنم. بنده در تهران هستم وبسیار فعال میباشم وهمه جای تهران مثل کف دست بلدم چون قبل به مدت 8سال اژانس کار کرده بودم.
    از وقتی که برا مطالعه گزاشتین مچکرم

    • سلام منم همین شرایط رو داشته ولی گفتن فقط با یکی از وسایل استفاده کنیم مثل من ماشین ثبت نام کرده بودم دیگه موتور ثبت نام نکرده.

  7. من راننده اسنپ تو مازندرانم….چرا تواین استان 20درصد کمیسیون کسر میشه….و استانهای دیگه 13درصد….لطفا پیگیری کنید

  8. سلام ، آیا برای استخدام شدن در اسنپ باید کارت و برگه سبز ب نام راننده باشد ؟ قوانین تمام شهرها باید یکی باشد . درسته ؟ چه سندی از خودرو ب نام راننده باید باشد ؟ ممنون .

    • سلام خیر بنام هر کس باشه مهم نیس فقط گواهینامه بنام خودتون باید باشه

  9. تازگیها مامانم میخواد منو نفرین کنه میگه ان شالله گیر یه اسنپی بیفتی#سلطان_غم_مادر

  10. سلام
    سقایی هستم مسئول پذیرش دفاتر اسنپ

    توضیحات کامل در کانال تلگرامی زیر
    job_snapp@

  11. سلام. میخواستم بدونم در اسنپ شیراز میخوام ثبت نام کنم اگ بعد از ی مدت بخوام ماشینمو عوض کنم باید از اول ثبت نام کنم یا فقط شماره پلاک و مشخصات ماشین جدیدو باید ب دفتر بگم؟؟ و میخواستم بدونم ایا اسنپ شیراز ظرفیت داره یعنی ممکنه پر شه و نتونم ثبت نام کنم چون هنوز درگیر خرید ماشینم

  12. با سلام
    میخواستم بدونم پلاک ورامین که ایران ۷۸ س هست میتونه مشغول به کار تو اسنپ‌ تهران بشه

  13. سلام
    ببخشید من در اسنپ باکس ثبت نام هستم امکانش هست در اسنپ راننده عضو بشم،یادر اسنپ باکس انصراف بدم ودر اسنپ راننده عضو بشم

  14. باسلام خدمت دوستان

    جواب همه سوالات در کانال تلگرامی شهر خودتان هست
    لطفا با دقت مطالعه کنید
    تهران و کرج info_driver@
    اصفهان driver_esfahan@
    شیراز driver_shiraz@
    مشهد driver_mashhad@
    تبریز infoo_tabriz@
    قم driver_qom@
    اهواز driver_ahvaz@
    رشت driver_rasht@
    ساری driver_sari@
    بندر عباس driver_bandar@
    قزوین driver_qazvin@

    امیدوارم مفید بوده باشه

    با تشکر
    سقایی

  15. سلام من خودم با اینترنت قبلا ثبت نام کردم و کد را برای من ارسال نکردن .بعد از مدتی رفتم دو باره ثبت نام کنم میگوید شما قبلا ثبت نام کرده اید ما باید چکار کنیم کد را دریافت کنیم به کجا باید مراجعه کرد.با تشکر

    • سلام دوست عزیز
      شما اگر پیامهای تبلیغاتی رو روی گوشیتون مسدود کرده باشید احتمالا کدی دریافت نمیکنید.
      اگه به جزئیات حساب دسترسی دارید یک بار وارد برنامه بشید و درخواست ارسال مجدد کد بدید
      اگر موفق نشدید به پشتیبانی برنامه پیام بدید و مشکلتون رو مطرح کنید.

  16. سلام خسته نباشید من راننده اسنپ شیراز هستم میخواستم بگویم من برای گرفتن عدم سو پیشینه وقت نکردم پیگیر بشم الان مسافرت هستم میخواستم بدونم برای گرفتن سو پیشنه در شهر دیگه به مثال رامسر میتوانم اقدام نماییم وجواب آن را بعد به دفتر اسنپ شیراز تحویل دهم مورد قبول هست یا خیر

  17. لطفا لطفا پاسخگو باشید
    مردم چشم انتظارن ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      پاسخ داده شد. در مواقع خیلی ضروری لطفا با شماره های درج شده در متن تماس بگیرید. کتاب اسنپ هم به خیلی از سوالات پاسخ داده.

  18. آیا متو همسرم هر دو باهم میتونیم استخدام شرکت اسنپ بشیم و کار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      خير نیازی نیست ماشین به نام راننده باشد و ماشين به اسم هركسي می‌تواند باشد. پاسخ سوالات به طور کامل در کتاب اسنپ هم موجوده.

  19. سلام. من یه خودرو هیوندای آی ۲۰ دارم که مدل ۲۰۱۳ هستش ولی پلاک بندرعباسه. خودم ساکن تهران هستم. میخواستم بدونم میتونم به عنوان راننده در اسنپ پلاس ثبت نام کنم؟

    • سلام
      پلاک بندر عباس برای کار در تهران مورد پذیرش نیست.
      دوستان می تونید کلی اطلاعات مفید برای استخدام در اسنپ رو به همراه همه پلاک های مورد قبول در کتاب معرفی شده اسنپ پیدا کنین.

  20. با سلام , من یکی از رانندگان تازه استخدام شده زن در اسنپ هستم , در اینهفته دو بار مسافر رفت داشتم که در برگشت هم ازمن استفاده کردند ولی بخاطر این موضوع من را خاطی کرده و بلاک نمودند ,……واقعا انصاف نیست چون اگر احتیاج به اینکار نداشتیم که این کار سخت را بعهده نمیگرفتیم , خواهش میکنم در رفع این قطع همکاری بمن کمک کنید . با تشکر

    • با سلام , من یکی از رانندگان تازه استخدام شده زن در اسنپ هستم , در اینهفته دو بار مسافر رفت داشتم که در برگشت هم ازمن استفاده کردند ولی بخاطر این موضوع من را خاطی کرده و بلاک نمودند , این واقعا انصاف نیست و من برای سواستفاده اینکار را نکردم و به پول این کار نیاز دارم , هرچه تماس میگیرم میگویند برگشت امکانپذیر نیست , خواهشم میکنم کمک کنید , ایا مراجعه حضوری در دفتر و دادن تعهد مشکل را حل میکند. اینکه سریع با یک راننده قطع همکاری شود واقعا انصاف نیست چون اگر احتیاج به اینکار نداشتیم که این کار سخت را بعهده نمیگرفتیم , خواهش میکنم در رفع این قطع همکاری بمن کمک کنید . با تشکر

      • سلام بر شما
        اگر مسافر درخواست برگشت مسیر را داشته باشه با هماهنگی مرکز امکان پذیره. به نظر این مشکل به خاطر عدم اطلاع رسانی به مرکز هم راهان به وجود اومده باشه. پیشنهاد می کنم با شماره هایی که در متن آورده شده تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام بدید.

    • سلام
      متوجه حساسیت موضوع هستم ولی به هر حال مقرراتی هم وجود داره. توصیه می کنم با شماره های اعلام شده در متن تماس بگیرید و توضیح بدید امیدوارم مشکل حل بشه

  21. سلام دوستان
    سقایی هستم ،مسۓول پذیرش دفاتر اسنپ.
    خوشحال میشم هر سوالی داشتید راجب به جذب در اسنپ ، در خدمتتون باشم.
    09195581457

    با تشکر از سایت نت نظر

  22. سلام من ساکن پرند هستم پلاک21ج نه تهران نه کرج نتونستم نام نویسی کنم خواهشن راهنمایی کنید

    • سلام.
      در متن اطلاعات کاملی در این مورد وجود داره اگر تصمیم داری در اسنپ مشغول به کار بشی، جزوه پیشنهادی در اول این مطلب رو حتما تهیه کن.

  23. سلام من ساکن پرند هستم پلاک21جنه تهران نهکرج نتونستم نام نویسی کنم خواهشن راهنمایی کنید

    • سلام
      همه پلاک های مورد قبول به تفکیک شهر در متن نوشته شده لطفا دوباره بررسی کنید.

    • سلام مهدی
      اگر قصد استخدام در اسنپ رو داری پیشنهاد می کنم جزوه پیشنهادی در همین صفحه رو تهیه کنی. جواب همه سوال ها رو یکجا پیدا می کنی.

  24. از گواهی نامه حتما باید یک سال گذشته باشه؟ الان ک از من نگذشته نمیتونم عضو اسنپ بشم واسه همکاری؟

    • اداره راهنمایی رانندگی برای گواهی نامه قوانین محدود کننده ای گذاشته که در سال اول اعمال میشه از این جهت مشکل پیش میاد.

  25. من پراید 86 دارم فقط140هزارتا راه رفته از 95 تمیزتره اما تپسی قبولش نکرد کلا تلفنی میگن مدلش باید بالای88 باشه و بازدیدی انجام نشد!

    • طبق قوانین اسنپ، ماشین شرایط لازم را نداره که تلفنی هم گفته شد. بازدید مشکلی را حل نمی کنه.

  26. ممنون از پاسخ شما
    کسی وانت مدل بالا و مسقف داشته باشه در اسنپ نمیتونه عضو بشه؟

    • فعلا اسنپ برای حمل بار تا 25 کیلوگرم از سیستم اسنپ باکس که همان موتورسیکلت های اسنپ هست استفاده می کند و هنوز از وانت بار برای حمل بار استفاده نمی کند.

  27. سلام.
    یه سوال دارم اینکه آیا اسنپ فقط برای حمل مسافر هست و کسی نیاز به وانت بار داشته باشه نمیتونه در اسنپ درخواست بده؟؟

  28. با عرض سلام بنده یک ماشین اردی دارم ولی کاملا سالم هست واز لحاظ فنی مشکلی نداره وکولر روشن اماده خدمت در این سیستم هستم ولی بعد از مراجعه به مسئول مربوطه ایشان اظهار داشتن که شرکت اعلان کرده که پژو اردی مورد قبول شرکت نمیباشد ممنون میشم جواب قطعی را از خود شرکت بگیرم با تشکر از اسنپ

    • سلام
      آدرس پارکینگ : اتوبان حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، انتهای کوچه ناوک . مسئول پارکینگ اسنپ – با مراجعه به این محل در تهران مسئول اسنپ حضوری ماشین را رویت کرده و اظهار نظر می کند. آیا به این پارکینگ مراجعه کردید؟ در این صورت جواب داده شده.

  29. سلام بر همراهان نت نظر
    برخی از دوستان در پاسخ به سوالات قدیمی مربوط به چند ماه قبل، سوال جدید مطرح می کنند. لطفا هر سوال و حرفی رو از این قسمت ارسال کنید تا زودتر راهنمایی انجام بگیره.

  30. سلام!میخواستم بدونم اسنپ هنوز هم راننده استخدام میکنه؟و آیا محدودیت استخدام داره؟یعنی اگه بعد یک ماه اقدام بکنی امکانش هست که دیگه قبولت نکنن؟

    • سلام
      هنوز قسمت” پیوستن به ناوگان اسنپ” در سایت فعاله و استخدام انجام میشه. شما هر وقت تونستی مدارک رو تکمیل کن و بفرست.

    • داشتن گواهینامه از ضروریاته ولی اگر اجازه تردد در شب را نداشته باشی مشکل پیش میاد. گواهینامه زیر یکسال نمی تونه در شب و یا خارج از شهر رانندگی کنه.

  31. ودیگر اینکه شما میتوانید دفتر مرکزی اسنپ غیر خیابان گاندی که مدیر یا مسئولی که بتوانم با ایشان مشکلم را در جریان بگذارم به من معرفی کنید

    • برای تهران که خيابان گاندى جنوبى، خيابان ١٧ام، پلاك ٢٧، طبقه همکف، واحد غربی دفتر مرکزی هست و محل دیگه ای اعلام نشده. آیا به این دفتر هم مراجعه کردید؟

  32. سلام مجدد خانوم رجب پور بنده تماس گرفته ام ولی به من گفته اند که دیگر نمیتوانی عضو شوی .میخواستم ببینم شما تایید میکنید این قضیه را

  33. سلام خانوم رجب پور من کاربر راننده اسنپ بودم که سهوا و غیر عمدی قطع همکاری کردم با شرکت .حال اینکه چطوری میتونم دوباره با شرکت همکاری داشته باشم
    با تشکر

  34. سلام من تاکسی پلاک قرمز تهران دارم البته ساکن کرج هستم آیا جهت فعالیت در اسنپ میتونم در کرج فعالیت کنم . اگه میتونم اعلام بفرمایید تا مدارکم را حضوری ارسال کنم . منتظر جواب شما هستم.

  35. سلام
    جواب منو در رايطه اسنپ پلاس ندادين كه از چه طريقي ميتونم انجام بدم از طريق اسنپ رانندگان يا اپليكيشن خاصي؟؟

  36. با عرض سلام و خسته نباشید،
    میخواستم بدونم اسنپ پیک موتوری داره و اگه داره روال ثبت نام مثل خودروی سواری هست.؟
    …ممنون…

    • سلام بله اسنپ به تازگی سرویس اسنپ باکس را راه اندازی کرده که ارسال بسته با موتور سیکلت رو انجام می ده. موتور سیکلت های اسنپ هم روال استخدام مشابهی دارند و از طریق سایت اسنپ می تونی اطلاعات کامل تری رو ببینی.

  37. با عرض سلام ميخواستم بدونم اسنپ پلاس از طريق همون اسنپ رانندگان انجام ميشه و يا اپليكيشن جداگونه داره

  38. برای ثبت نام راننده در اصفهان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید: 09139326032

  39. سلام
    ميخواستم بدونم ماشين مدل بالا مثلا هيوندا هم ميتونه اسنپ كار كنه به صورت vip؟ و اينكه از ساعت ١٢ شب تا صبح ايا مشتري هست و توجيه اقتصادي داره؟لطفا راهنمايي كنيد

    • سلام
      بله اسنپ از ماشین های مدل بالا هم استقبال می کنه. اسنپ پلاس برای خودروهای ویژه با سرویس بالاتره. مشتری هر ساعتی وجود داره ولی می تونی مدتی رو امتحان کنی اگه خوشت نیومد ادامه ندی. در کل ساعت کار دارای انعطافه و می تونی تنظیم کنی.

  40. سلام،وقت بخیر خسته نباشید،ممنون بابت راهنماییهای خوبتون..
    ببخشید من ۲۰۶ مدل ۸۳ دارم میشه با مجوز گرفتن عضو اسنپ بشم؟چون من هم خوندم که ماشین پایین مدل ۸۵ نمیشه عضو بشه هم خوندم که با تائید کنترل سلامت میشه؟حالا میشخ لطف کنید بگید در حال حاضر قانونش به چه صورت هست؟البته ماشین خیلی سلامت و تمیز هست،در ضمن یه درصد کمی هم شیشه ها دودی هست که خیلی مشخص نیست،میخوام بدونم که این رو هم میپذیرن یا سختگیری زیادی دارن،سپاسگذارم از لطفتون

    • سلام این ها رو داشته باشی می تونی ثبت نام کنی:
      مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه)
      گواهینامه
      مدارک خودرو (کارت خودرو و برگ سبز خودرو)
      بیمه‌نامه معتبر خودرو
      معاینه فنی برای خودروهای مدل پایین‌تر از خرداد ۹۱
      قبض تلفن یا آب یا برق محل سکونت
      یک قطعه عکس پرسنلی

  41. سلام. من پراید 89 دارم . ساکن کرج هستم . ممکنه بفرمایید برای کسی که روزانه به جز روزهای تعطیل میانگین 7 ساعت با ماشین برای اسنپ کار کنه حدودا چقدر درامد حاصل میشه ؟ آیا با توجه به هزینه های استهلاک ماشین و بنزین این رقم مرقون به صرفه هست ؟

  42. برای اطلاع از شرایط استخدام اسنپ در اصفهان با شماره 09139326032 تماس بگیرید.
    با کمال میل پاسخگوی سوالات شما هستیم

  43. سلام.من سوپیشینه کیفری دارم مربوط ب 5 سال میش.میتونم جز رانندگان باشم؟

  44. خواهشا کمک کنید
    من پلاکم ایران ۷۸
    ولی از این مسئولینی که بغل خیابون وایسادن پرسیدم که من رو ثبت نام میکنید یا ن گفتند که پلاک ایران ۷۸ قبول نیست
    در صورتی که شما گفتید پلا‌ک ایران ۷۸ قبوله.
    حالا این پلاک اصلا قابل قبوله یا ن؟لطفا جواب قطعی بدید

    • سوال قبلی شما 12 اردیبهشت پاسخ داده شد و تاکید شد که :” تماس بگیر” البته منظور تماس با اسنپ بود که به نظر میرسه اسنپ شماره پلاک ماشینت رو قبول نکرده. جواب قطعی رو خودت گفتی که فعلا این پلاک قابل قبول نیست.

  45. در پاسخ به اکبر
    کانال راننده ها برای پاسخگویی به همین مشکلاته و راهنماییت می کنه. در این آدرس drivers.snapp.ir/landing/#sign_up هم می تونی شماره پلاک ماشین رو وارد کنی اگر واجد شرایط باشی از طرف اسنپ باهات تماس می گیرن.

  46. منطورتون از اينكه كانال رانندهارو ببينم يعنى چى
    چه كمكى ميكنه به من؟
    ماشين به نام همسرم است ولى منزلم تهران است نه كرج رو بلدم نه ميتونم كار كنم كرج

  47. سلام
    من تهران زندگى ميكنم ولى پلاك ماشينم كرج هست چطور ميتونم تهران كار كنم ؟
    با تشكر

  48. سلام
    عزیزانی که تمایل دارن به عنوان راننده در اصفهان به اسنپ بپیوندند میتونند با بنده تماس بگیرن
    ساعات کاری اسنپ کاملا دلخواهه و میتونید به عنوان کار پاره وقت ازش درآمد کسب کنید
    ثبت نام کاملا رایگان هست و در عرض چند دقیقه انجام میشه
    09139326032
    جولایی

  49. سلام خانوم رجب پور
    سقايي هستم ( اسنپ)
    لطفا بامن تماس بگيريد
    ممنون

  50. متاسفانه دو بار به همان بازاریاب خیابانی مراجعه کردم گفت عجله نکن کد شما میاد الن 3 روز گذشته

  51. در پاسخ به سید احمد فاطمی
    به نظرم باید از همون بازاریاب ها اطلاعات کامل تری می گرفتین. وبلاگ مسئول استخدام نیست. با شماره اسنپ تماس بگیرین و اگر مشکلتون حل شد خبر بدید.

  52. دیروز بازاریاب های میدانی اسنپ. تمام مشخصات منو گرفتن و عکس وغیره….بعد گفتن یه کد برات میاد که میتونی باهاش وصل بشی دیروز سه شنبه که اصلا نیومد 10 را هم به1000550هم فرستادم گفت شمارتون اصلا ثبت نشده…خواهشا اگه نمیتونید وقت و روح و روان ما نگیرید

    • سلام براچی ماشین نباید شیشه دودی باشه؟؟ یعنی چی؟؟ درصد شیشه دودی رو پلیس قبول کرده شما قبول نمیکنید؟؟

      • سلام
        ملاک، درصد شیشه دودی که توسط پلیس راهنمایی رانندگی قابل قبول باشه هست. پس مشکلی نیست. علیرضا دوست محترم متوجه نشدم این موضوع به این کاربر چه ارتباطی داره.

  53. در پاسخ به آميتيس
    محاسبه کرایه توسط نرم افزاره و از حساب مشتری کسر میشه. کمیسیون هم توسط نرم افزار محاسبه و بقیه به حساب راننده واریز میشه.

  54. در پاسخ به مهرداد
    ایران 78 مربوط به شهرستان های استان تهران میشه. به تازگی هم اسنپ آگهی استخدام راننده داده تماس بگیر شاید قبول کنن.

  55. در پاسخ به علی
    1- سقایی رو منم ندیدم ولی به نظر باید یکی از بازاریابان اسنپ باشه.
    2-نمی دونم پلاک ماشینت از چه شهریه ولی اسنپ در کرج و اصفهان هم فعال شده. توی متن شماره تماس مدیریت رو گذاشتم باهاشون می تونی تماس بگیری.

    • سلام خسته نباشید.ممنونم ازبرنامه خوبتون بی زحمت میخواستم ببینم درشهرستان های تهرانم این برنامه اجرامیشه یانه مثل ورامین.اگه اجرامیشه ثبت نامش کجاست

      • سلام ثبت نام از طریق بازاریابان خیابانی و سایت اسنپ امکان پذیره. با وارد کردن اطلاعات و شماره پلاک در سایت اسنپ( قسمت پیوستن به ناوگان اسنپ) در صورت واجد شرایط بودن با شما هماهنگ می شود. آدرس سایت در متن هست

  56. بعد از بردن مسافر ،طريقه گرفتن كرايه از مسافر و پرداخت كميسيون ١٣٪به اسنپ چطورى هست؟

  57. ببخشيدماشینم مدل مدل 94هس تو تهران دانشجوام در آمدی ندارم پلاک ماشینم مال تهران نیس دوسال هم تجربه مسافر کشی رو دارم چیکار کنم ک تو اسنپ استخدام شم

  58. سلام من ساکن کرج هستم میخوام راننده اسنپ بشم آیانماینده هم درکرج داریدکه مراجعه کنم یانه

    • سلام لطفا بفرمائید نحوه گرفتن کرایه به چه صورت می باشه و نرم افزار از کجا می فهیمه من چقدر راه رفتم تا از حساب مشتری کم کنه ؟

      • سلام
        برای سفارش تاکسی باید از طریق اپلیکیشن اسنپ اقدام بشه و مبدا و مقصد هم مشخص بشه. نرم افزار از روی آدرس قیمت گذاری می کنه و به اطلاع مسافر میرسونه. راننده هم از قبل می دونه که کرایه به چه میزانه.

  59. اگه کسی استخدام شده و به علت خطا دادنهای مکرر موبایل بلاک شده باشه چیکار باید بکنه

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .