in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

زیباترین زن ایرانی کیست؟ (توضیح + عکس)

پنج بازیگر زیبای سینمای ایران

در این که زنان ایرانی زیباترین زنان دنیا هستند هیچ شکی نیست. البته منظورم به خانم هایی که تک تک اعضای صورتشون از زیر دست جراح زیبایی رد شده نیستا. منظورم خانمایی هستن که اورجینال زیبا هستند. ولی زیباترین زن ایرانی کیه؟ خیلیا دوست دارن زیباترین زن ایرانی رو بشناسن و بدونن صورتش چه خصوصیاتی داره که به عنوان زیباترین زن ایرانی شناخته شده؟ خب این مطلب رو بخون تا زیباترین زن ایرانی رو بهت معرفی کنم.

زیباترین زن ایرانی کیست؟

۵ – پریناز ایزدیار بازیگر زیبای ایرانی

زیباترین بازیگر ایرانی کیست زیباترین زن ایرانی

خانم پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۶۴ هست و در حال حاضر ۳۱ ساله هستن. ایشون در شهر بابل از استان مازندارن متولد شدن و از سال ۸۶ با فیلم یک مرد، یک شهر وارد عرصه سینما شدن. ایشون با بازی فوق العاده زیباشون در نقش سمیه در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به دست آوردن. برای این بازیگر زیبای ایرانی سلامتی و موفقیت رو آرزو می کنم.

۴ – باران کوثری بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی

باران کوثری جذاب ترین زن ایرانی

رده چهارم از لیست ۵ تایی زیباترین زن ایرانی به بازیگر جذاب ایرانی خانم باران کوثری تعلق داره. باران خانم در تاریخ ۲۵ مهر ۶۴ در خانواده ای هنرمند در تهران متولد شدن. مادرشون خانم رخشان بنی اعتماد کارگردان برجسته کشور و پدرشون آقای جهانگیر کوثری تهیه کننده و کارشناس فوتبال هستند. خانم باران کوثری از سال ۷۰ یعنی در سن ۶ سالگی با بازی در فیلم بهترین بابای دنیا وارد هنر سینما شدند و بخاطر بازی در فیلم های خون بازی، روز سوم و کوچه بی نام تونستند جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن رو بدست بیارن. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن.

۳ – ترانه علیدوستی پر افتخار ترین بازیگر زن ایرانی

ترانه علیدوستی بازیگر زیبای ایرانی

می رسیم به خانم ترانه علیدوستی یا بهتره بگم شهرزاد که در سال گذشته با سریال زیبای شهرزاد مهمون خونه های ایرانی بود. راستی می دونی سریال شهرزاد ۲ کی پخش می شه؟

خانم ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ۶۲ در تهران متولد شد، پدرشون آقای حمید علیدوستی بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال کشور و مادرشون خانم نادره حکیم الهی مجسمه ساز و سنگ تراش هنرمند شیرازی هستند. خانم ترانه علیدوستی بخاطر بازی فوق العاده زیباشون جوایز زیادی از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کردن. اخیراً شاهد بازی جذابشون در فیلم زیبای فروشنده بودیم که جایزه اسکار رو کسب کرد. امیدوارم ترانه خانم علیدوستی همیشه موفق باشن و همچنان برای کشورمون افتخار آفرینی کنند.

۲ – لیلا اوتادی گران ترین بازیگر زن ایرانی

بیوگرافی لیلا اوتادی

خانم لیلا اوتادی بازیکر زیبای تهرانی متولد ۱۴ مرداد ۶۲ هستند. ایشون تحصیل کرده رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران هستند. شایع شده بوده که خانم اوتادی برای ۲۵ روز بازی در فیلم سینمایی پیتزا مخلوط دستمزد ۷۵ میلیون تومانی دریافت کرده و همین امر باعث شد در رسانه ها به عنوان گران ترین بازیگر زن ایرانی معرفی بشه، البته ایشون این ماجرا رو تکذیب کردن. خانم اوتادی که زیباترین زن ایرانی هستند در عرصه شعر و شاعری هم دستی بر آتش دارند و زمستون ۹۳ یک کتاب شعر به نام “در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” منتشر کردند.  برای این هنرمند زیبا و خوش ذوق کشورمون سلامتی و سربلندی آرزو می کنم.

۱ – الناز حبیبی زیباترین زن ایرانی

الناز حبیبی بازیگر جذاب ایرانی

رسیدیم به شماره یک لیست زیباترین زن ایرانی خانم الناز حبیبی هنرپیشه همدانی و زیبا. الناز خانم متولد ۲۱ مرداد ۶۷ هستند و از سال ۷۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کردند. اولین بازی جدی ایشون در تلویزیون در سریال روزگار غریب در نقش خواهر دکتر غریب بود. امیدوارم این بازیگر جوان و زیبای ایرانی همیشه موفق باشه.

عزیزانم زیباترین بازیگر زن ایرانی از نظر شما کیه؟ فکر می کنی تو این لیست هست؟

1 دیدگاه

نظر بده
  1. به نظر من تقریبا همه بازیگران زن ایرانی زیبا هستن واسم هرکدومو بیارم به اونیکی اجحاف میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.