in

بهترین کافه های این ماه تهران از دیدگاه نت نظری ها

behtarin cafe haye in mah az didgahe netnazari ha

کافه گردی؟ قهوه خوری؟ دنبال پاتوق می گردی؟ محیط دنج دوست داری؟ ساخته شدی واسه کافه و کافی شاپ رفتن؟ اسپرسو دوست داری؟ سالاد خوری؟ و خیلی خصوصیات دیگه داری؟ پس معلومه که بدت نمیاد هر ماه با یه سری کافه های جدید و محبوب ماه آشنا بشی و بری جاهای جدید.

این صفحه با استفاده از دیدگاه های دوستان نت نظری ما در اینستاگرام بروز می شه و سعی می کنیم هر ماه، بهترین کافه های ماه رو بهت معرفی کنیم.

در نت نظر بخون: بهترین کافه های این ماه تهران از دیدگاه نت نظری ها

در نت نظر بخون: ۱۰ شهری که باید مقصد سفرهای بعدی تو باشن.

معرفی بهترین کافه های تهران در این ماه

کافه گردی در خرداد ماه:

1. کافه آوانسن بلوار کشاورز:

کافه آوانسن یکی از بهترین کافه های دنج بلوار کشاورز تهرانه. کافه آوانسن در نیم طبقه بالای سینما بلوار قرار داره و داخلش خیلی قشنگه مخصوصا میز و صندلی هایی که استفاده شده. در این کافه کلی هم چیزای خوشمزه سرو می شه. فکر کنم خیلی جای خوبی باشه واسه دانشجوهای دانشگاه های سمت انقلاب اگه بخوان یه کم از خیابون انقلاب خارج بشن و چند ساعتی خوش بگذرونن. در ضمن قیمت ها هم در کافه آوانسن خیلی مناسبه.

کافه آوانسن بلوار کشاورز

2. چای بار تهران در انجمن خوشنویسان:

یکی از بهترین کافه های حال حاضر تهران از نظر محیط، همین چای بار انجمن خوشنویسان تهران در باغی در بلوار اندرزگوست. فرصت خوبی هست که در دل شهر، ولی در یک باغ زیبا کافه یا غذا بخوریم. قیمت های این کافه کمی گرونه ولی منوی خیلی خوبی داره، مثلا چند مدل ساندویچ خیلی خوشمزه داره. روی هم رفته این کافه جزو بهترین های این ماه قرار می گیره چرا که در هوای گرم این روزا، بودن در یه همچین جایی خیلی لذت بخشه.

چایی بار انجمن خوشنویسان تهران

3. کافه ریبار موزه زمان:

در هوای گرم هیچ چیز بیشتر از یک کافه باصفا در فضای باز نمی چسبه. کافه ریبار موزه زمان هم دقیقا یه همچین کافه ای هست و در قلب باغ های قدیمی منطقه زعفرانیه قرار گرفته. قیمت های این جا یه کم بالاست چرا که در زعفرانیه و در موزه هستیم، ولی خیلی فضای بی سر و صدا و آروم با هوای خوبی در این کافه وجود داره.

کافه ریبار موزه زمان


اگر به نظرت کافه ای هست که می تونه در این لیست جا داشته باشه، در بخش دیدگاه ها به ما معرفی کن.

13 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    3. مطلب مرتبط:

    4. مطلب مرتبط:

    5. مطلب مرتبط:

    6. مطلب مرتبط:

    7. مطلب مرتبط:

    8. مطلب مرتبط:

    9. مطلب مرتبط:

    10. مطلب مرتبط:

    11. مطلب مرتبط:

    12. مطلب مرتبط:

    13. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: سیامک

    نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.