in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

10 کافی شاپ باحال تهران که فقط کافه گردها می شناسن!

10 coffee shope bahal ke faghat coffe gard ha mishnasan!

این روزا دوستا و آشناها برای دیدن همدیگه و یا قرارای کاری باهم تو یه کافی شاپ یا رستوران خوب قرار می ذارن. خیلیا هم جشن تولد عزیزانشونو تو کافی شاپ ها و پیتزا فروشی ها و رستورانای خاص می گیرن. تو این مقاله چند کافی شاپ باحال تهران که خوراکی های خوشمزه و محیط خوبی داره به شما معرفی می کنم تا شما هم اگه دلتن خواست بتونید دوستی رو سوپرایز کنید یا در یک فضای دنج چند ساعت با رفقای قدیمی بشینید و درد و دل کنید.

در نت نظر بخوانید: لیست بهترین کافی شاپ های تهران

کدوم یکی از این ده کافی شاپ باحال تهران رو تاحالا رفتی؟

سام کافه کافی شاپ باحال تهران

1) سام کافه

یه کافی شاپ باحال تهران با نوشیدنی ها و خوراکی های وسوسه انگیز خوش طعم و تازه سام کافه است که طبقه بالای سام سنتر قرار داره و خیلی خیلی هم پر طرفداره.

کافه تریای برج میلاد کافی شاپ باحال تهران

2) کافه تریای برج میلاد

تصور کنین در بلندترین نقطه تهران نشستین و دارین یک فنجان قهوه به همراه کیک شکلاتی نوش جان می کنین و منظره کل شهر تهران رو از بالا تماشا می کنین. حتی تصورش هم لذت بخشه . یه سری به کافی شاپ برج میلاد بزنید.

کافه وانیلا

3) کافه وانیلا، یک کافی شاپ باحال تهران

اگه دنبال کافی شاپ دنج می گردین حتما به کافه وانیلا سر بزنین. این کافی شاپ خیلی تمیزه و کارکنانش که به نظر میاد همگی تحصیل کرده باشن معتقدن سالم بودن خوراکیایی که سرو میکنن بسیار مهمه. این کافی شاپ باحال تهران بستنی رژیمی، صبحانه و ناهار هم داره.

کافه پستو

4) کافه پستو یک کافی شاپ باحال تهران برای برگزاری تولد

کافه پستو با محیط دنج و خوراکی های جدیدی که داره یک کافی شاپ باحال تهرانه که می تونید توش برای دوستان یا خوانوادتون تولد بگیرین و سوپرایزشون کنین. توی این کافی شاپ دو طبقه امکان انجام بازی های جالبی هم هست. علاوه بر اینها همه از سرویس دهی عالی کافه پستو تعریف می کنن.

کافی شاپ سیراجیس

5) کافی شاپ سیراجیس

مهم ترین ویژگی هافی شاپ سیراجیس که اونو به یک کافی شاپ باحال تهران تبدیل کرده، دکور خاص این کافی شاپه. در کافه سیراجیس همه وسایل قدیمی به نظر می رسه و اگه شما هم جزو کسایی هستین که هرجا می رین یه عالمه عکس می گیرین، بهتره حتما کافه سیراجیسو امتحان کنین. بعلاوه همه از طعم خوب خوراکی های مختلف این کافی شاپ راضی هستن، پس مطمئن باشید گرسنه از سیراجیس بیرون نمیاید.

در نت نظر بخوانید: لیست بهترین کافی شاپ های تهران

کافه گراف

6) کافه گراف، کافی شاپ باحال تهران برای مطالعه

کافه گراف کافی شاپیه که با انواع سالادای خوشمزه وخوراکی های متنوع از شما پذیرایی می کنه. این کافی شاپ باحال تهران، اینترنت پرسرعت ، بازی فکری و کتابخونه داره و اگه کاری داشته باشید و بخواید بیشتر از حد معمول تو کافی شاپ بشینید، کسی بهتون تذکر نمیده. در ضمن این کافی شاپ چند تا صندلی هم در فضای باز کنار یه حوض کوچولو چیده که خیلی با صفاست.

کافه سپرانو

7) کافه سوپرانو

اگه دنبال یه کافی شاپ باحال تهران مطابق با استانداردهای جهانی می گردید، حتما به کافه سپرانو هم سر بزنید. این کافی شاپ زیر نظر انجمن تخصصی قهوه ایران، آمریکا و اروپا کار می کنه.

کافه ریکو

8) کافه ریکو

دنبال یه کافی شاپ باحال تهران برای صرف صبحانه می گردی؟ چرا کافه ریکو رو امتحان نمی کنی؟ این کافی شاپ موکاهای خوشمزه ای هم داره و برخورد کارکنانش هم خیلی عالیه.

کافه پینار

9) پینار

اگه شما هم از اون دسته کافی شاپ رو هایی هستین که تو منو هر کافی شاپی دنبال چیپس و پنیر هستید، بهتون کافی شاپ پینار رو پیشنهاد می کنم. یکی دیگه از دلایلی که پینار رو به یه کافی شاپ باحال تهران تبدیل کرده، محیط عالی و کاپوچینوهای خوشمزشه.

کافه کندو

10) کافه کندو

این کافی شاپ باحال تهران، بخاطر دکوراسیون جالبش طرفدارای زیادی داره. طراحی داخلیش خاص و عجیبه و وقتی وارد کافی شاپ می شی احساس می کنی رفتی پاریس!

در نت نظر بخوانید: لیست بهترین کافی شاپ های تهران

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: ماندانا غلامی

ماندانا هستم. در مورد سلامت، غذا و سرگرمی. خوشحال می شم نظرتو رو درباره نوشته هام بشنوم.