in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

فقط افراد خیلی باهوش می تونن این چند تست هوش تصویری رو حل کنن

تست هوش تصویری

فهمیدن سطح هوش و تیزبینی، برای بسیاری از افراد جالب است و شاید شما هم تمایل داشته باشید که سطح هوش خود را بسنجید. در این مطلب از نت نظر، یک تست هوش تصویری جذاب را آماده کرده ایم که به کمک آن می توان از میزان ضریب هوشی خود مطلع شد. میزان هوشیاری شما بستگی به مدت زمانی دارد که برای حل این تست صرف می کنید. پس اگر زودتر آن را حل کردید، معلوم می شود که شما فردی باهوش و تیزبین هستید. البته هوش و نبوغ ژنتیکی است؛ اما با تمرین و تکرار می توان به میزان قابل توجهی، درک و هوش خود را بالا برد. برای استفاده بهتر از هوش و ذکاوت، به شما پیشنهاد می کنم که ذهن خود را به چالش کشیده و معما و تست های هوش را حل کنید.

فقط افراد فوق العاده باهوش، توانایی حل این تست هوش تصویری را دارند!

۱ – تست هوش تصویری ساده

 حافظه منطقی

تست هوش تصویری سوالات تست هوش

بهتر است که از یک تست ساده شروع کنیم. باید به دنبال رابطه منطقی بین شکل و عدد داخل آن باشید. احتمالا این سوال را به راحتی حل کردی، اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است جواب تست هوش تصویری را هم نگاه کنید؛ تا معلوم شود درست حل شده یا نه!

پاسخ تست تصویری در پایین

۲ – کلید متصل به لامپ

تمرکز بصری

تست هوش تصویری برتر

برای انجام این تست، به راحتی تمرکز کرده و با چشمان خود کلیدی را پیدا کنید که، لامپ را روشن می کند. حل این تست هیچ روش دیگری ندارد و تنها باید با چشمان خود، سیم متصل به لامپ را دنبال کرده و کلید آن را پیدا کنید.

پاسخ تست تصویری در پایین

۳ – شمارش درهم

 حافظه تطبیقی

شمارش تست هوش تصویری

در سمت راست شکل خاصی رسم شده است. در قسمت چپ، چند تا از آن شکل وجود دارد. به راحتی می توان آن را شمرد و تعداد شکل ها را حدس زد. در ضمن دقت کنید که اندازه شکل اهمیتی ندارد و فقط تشابه آن مهم است.

پاسخ تست تصویری در پایین

۴ – تست هوش جورچین

تست هوش تصویری منطق تصویری

تست هوش تصویری جورچین

در این تست باید با قطعات در هم ریخته موجود در شکل، مثلثی با اضلاع مساوی بسازید. کار سختی نیست و تنها باید از روی شکل هل بریده و جای آنها را عوض کنید (این هم راهنمایی من به شما).

پاسخ تست تصویری در پایین

۵ – تست هوش تصویری

تست هوش تصویری هوش بصری

تست هوش تصویری بصری

این تست بسیار جالب است. در ابتدا یک تصویر در وسط عکس خواهید دید. اما با کمی دقت، تصاویر بیشتری از چهره های انسان نمایان می شود. اگر بتوانید ۶ تصویر پنهان شده انسان را در عکس پیدا کنید، شما هوشی معمولی دارید. پس به همین ترتیب و با پیدا کردن هر تصویر، می توان هوش تصویری خود را محک زد. ولی اگر تمامی ۹ تصویر موجود در عکس را یافتید، هوش خیلی خوبی دارید. ضمنا بعضی از تصاویر صورت و بعضی هم کامل هستند.

۶ – تقسیم جادویی دایره

 تست اعداد

جادوی تست هوش تصویری

در این تست هوش تصویری، باید با ۳ خط صاف و مستقیم، دایره را طوری به ۵ قسمت تقسیم کنید که مجموع اعداد هر قسمت، مساوی باشند. یعنی پس از تقسیم دایره، مجموع اعداد هر قسمت با یکدیگر برابر باشد.

۷ – نام اشیا

 حافظه دیداری

اشیایی در تست هوش تصویری

این تست را باید مرحله به مرحله انجام داد. ابتدا به مدت ۱۰ ثانیه به تصویر و شکل های موجود در صفحه نگاه کنید. حالا ذهن خود را به مدت ۲۰ ثانیه مشغول کاری دیگر کرده و اصلا به تصویر نگاه نکنید. تقلب نکنید! بسیار خب، اکنون مداد و کاغذ را برداشته و اسم هر چیزی که در تصویر بود را بنویسید. هر چقدر تعداد تصاویر بیشتری را به یاد بیاورید، شما آدم باهوش تری هستید. این تست هوش تصویری جواب ندارد و تنها محکی برای حافظه دیداری شما بود.

۸ – جا به جایی چوب کبریت

هماهنگی ذهن و دست

معما و تست هوش تصویری

در شکل تعدادی چوب کبریت مشاهده می کنید. حال باید بدون حذف و یا اضافه کردن تعداد چوب کبریت ها، ۴ مربع بسازید. دقت داشته باشید که تنها راه حل این تست، جابه جایی ۳ چوب کبریت است! به نظر شما کدام چوب کبریت ها را باید جابجا کرد؟

پاسخ تست تصویری در پایین

۹ – تست هوش تصویری

اختلاف تصاویر

اختلاف در تست هوش تصویری

باید با نگاه کردن  و مقایسه دو تصویر بالایی، تفاوت آنها را پیدا کنید. جواب این تست در انتها مطلب نوشته شده؛ اما بهتر است که اول خودتان تعداد اختلاف های تصاویر را پیدا کرده و سپس آن را با جواب تست مقایسه کنید.

پاسخ تست تصویری در پایین

۱۰ – تست هوش گنگ

احساس تصویری و تست هوش تصویری

تست هوش تصویری با احساس

حداقل ۱۰ ثانیه به این تصویر نگاه کرده و روی آن متمرکز شوید. سپس احساسات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید تا ما میزان هوشیاری شما را تعیین کنیم. دوباره تاکید می کنم که حداقل ۱۰ ثانیه باید به تصویر نگاه کنید!

جواب تست های هوش تصویری

پاسخ سوال ۹:

جواب تست هوش تصویری مختلف

پاسخ سوال ۸:

تست هوش تصویری ساده

پاسخ سوال ۴:

تست هوش تصویری جورچین

پاسخ سوال ۳:

تست هوش تصویری چالشی

پاسخ سوال ۲:

کلید زرد رنگ

پاسخ سوال ۱:

تعداد اضلاع را باید به توان ۳ رساند. ۷ به توان ۳، برابر است با ۳۴۳ .

95 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام به نظر من تست ۱۰ یک توپ مهمانی متحرک بود چون هرچی بیشتر نگاه می کردم بیشتر حرکت میکرد رنگش مثل توپ مهمانی بود و شکلش هم شکل اصلی توپ مهمانی بود .

    • سلام من تابان هستم قبلا نظر دادم که این یه توپ مهمانی هستش چون هم رنکش همون است هم شکلش
      امیدوارم نظری که دادم درست باشه.

  2. سلام خیلی جالب بود .
    جواب تست ده برای من اول ثابت اما بعدش متحرک شد و بعد هر گوشه یبار شروع به داخل رفتن کردن و اخر تمام متحرک شد و با کمی دقت ثابت من این تست رو سه بار انجام دادم دوبار دیگه ثابت بودن و بار اول اینطوری شد

    • سلام من یک دقیقه پیش نظر دادم من تابانم اسمم رو اشتباه تایپ کردم سوپر انسان به نظر من تست ۱۰ توپ مهمانی بود که نشان دهنده شادی و نابود کردن بدی هاست خواهشا اگر نظر بنده حقیر درست بود بهم اطلاع بدین.

  3. سلام.یه تصویر سه بعدی که حالت توپ وسطش متحرک به طرف بیرون و موجدار بود.اخر یعنی دورنمای آن شطرنجی ثابت.مثل یه اطاق .

  4. تست هوش گنگ .
    وقتی به اطراف تصویر نگاه میکنیم تصویر در حال جمع شدن به داخل و وقتی به مرکز تصویر نگاه میکنیم در حال شکفتن و باز شدن به خارج .. مثل فواره آبی

  5. به مرکز که نگاه میکردم سرعتش کمتر میشد.ولی به قسمت های دیگر که نگاه میکردم بیشتر میشد

  6. وقتی به مرکزش نگاه کردم از حرکت ایستاد ولی وقتی به قسمتای دیگش نگاه میکنم حرکت می‌کنه . و در کل احساس میکردم ب سمتش کشیده میشم .

  7. راستش واسه اون تصویر باید بگم به هرجایی که نگاه میکردم تقریبا ی مدت تکون میخوردا ولی بعدش ۲ یا ۳ ثانیه متوقف میشد . و ایینکه ممنونم از شما واقعا سوالاتتون عالی بود بازم ممنونم

  8. احساس میکنم یه حوباب میخواهد جدابشود ولی یه نیرویی متمرکزش کرده روزمین

  9. سلام خدمت همگی… سهسو جان عزیز من چته باهمه لج داری عزیز دلم…بگذریم از این تست هوشای خوبتون خیلی خوشم اومد بازم بذارید . من واسه اون دایره موح میدیدم. البته بگم که منم خیلی باهوشم نمیدونم تو تلویزیون دیدین اسمم مشکات خمیسی من نفر اول جهان توی ریاضی هستم . به هر حال مر30… سهسو جان دیگه از این کارا نکن لطفا

    • وقتی به مرکزش نگاه کردم از حرکت ایستاد ولی وقتی به قسمتای دیگش نگاه میکنم حرکت می‌کنه . و در کل احساس میکردم ب سمتش کشیده میشم .

      • وقتی به اطراف تصویر نگاه میکنیم در حال جمع شدن به داخل و وقتی به مرکز تصویر نگاه میکنیم در حال شکفتن و باز،شدن به خارج می باشد

  10. عکسه باحال بود حس کردم از دور بر دارهبه سمت مرکز (همون توپه)کشیده میشه ممنون

  11. اون عکسرو اگه به ی جاش نگاه میکردم ثابت بود ولی وقتی نگامو گردوندم اطرافش انگار یه موجی از مرکزش به سمت بیرون میرفت

  12. خیلی ممنن از شما مال من احساس موجی و دایرو قلبو لوزی بود حالا لطفا بگید من چقدر هوش دارمو باهوشم من همه ی مسله های ریاضی سایت هارو حل کردم

  13. س.من تصویر آخری رو یه دایره سه بعدی که داره از صفحه بیرون میاد میبینم
    بگین هوشم چطوریه لطفا مرسی

  14. افسانه جووون خیلی وبت عالیه مرسی واقعا حال کردم در مورد اون عکس آخریه هم من حس میکردم ی دایره وسطش داره میچرخه اطرافش هم مث موج میرن بیرونو میان توش حالا هوشم چی میشه؟

  15. تست ها با حال بود درمورد تصویر اخر من شکل را سه بعدی متحرک میبینم
    حالا میزان هوشم را بگو؟

  16. سلام آبجی
    تستات باحال بودن ولی ی چی بد بود ینی اونم به خاطر من بود تو مشکلی نداشتی من تو تختم هستم ک انجام دادم تست ها رو ! خخخخ
    احساسم راجب اون عکس اخریه !
    بغلای عکس داشت میاومد توی عکس ! هوشم چیه؟ اگ گفتی !خخخ☺??

  17. سلام سوال ها خیلی جالب بود.درضمن من حالت تهوع میگرفتم وقتی اون تصویر رو می دیدم

  18. عزیزم صفحه سایتت خیلی بد نمایش داده میشه فداتشم. همش مثل فنذ بالا پایین میشه واسه خودش عصابو میریزه بهم. بهتره دائم آپ کنی بلاگتا.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .