in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

معرفی 10 تا از بهترین فیلم های خارجی 2016 برای تماشا در همین تابستان

moarefie 10 ta az behtarin film haye khareji 2016 baraye tamasha dar hamin tabestan

تماشای فیلم جزو تفریحای روزمره خیلی از ما ایرانیاس. معمولا شبا با خانواده دور هم می شینیم و فیلم و سریال تماشا می کنیم. البته بعضیامونم به تماشای فیلمای ایرانی بسنده نمی کنیم و دنبال شاهکارهای سینمایی هستیم. تو این مطلب برات لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 رو قرار دادم تا هرکدومو دوست داشتی تماشا کنی.

لیست ده تا از بهترین فیلم های خارجی 2016

بتمن در برابر سوپرمن یکی از بهترین فیلم های خارجی 2016

1) بتمن در برابر سوپرمن یکی از بهترین فیلم های خارجی 2016

می دونی چرا فیلم بتمن در مقابل سوپرمن تو لیست بهترین فیلمای خارجی قرار گرفته؟ تو این فیلم زیبا دو ابر قهرمان مشهور، یعنی بتمن و سوپرمن با هم بازی می کنن. در این فیلم سوپرمن به طور اتفاقی خسارتی به بتمن می زنه که دلیل اصلی دعوا و اختلاف بین این دو ابر قهرمانه.

کاپیتان آمریکا بهترین فیلم های خارجی 2016

2) کاپیتان آمریکا

یک فیلم ابر قهرمانی دیگه هم تو لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 قرار داره و اون فیلمی نیست بجز کاپیتان آمریکا که این روزا حتی تو شبکه های مجازی هم کلی سر و صدا کرده.

جشن سوسیس بهترین فیلم های خارجی 2016

3) جشن سوسیس یکی از بهترین فیلم های خارجی 2016

این فیلم انیمیشن با موضوع جدید و خنده دارش یکی از بهترین فیلمای خارجی 2016 شده. داستان فیلم اینطوریه که یه سوسیس تصمیم می گیره بفهمه چرا و چجوری بوجود اومده و بخاطر همین راهی ماجرا جویی می شه. حتی فک کردن به این فیلم باعث می شه دلم سوسیس بخواد!

در نت نظر بخوان: چند تا از این ۵ پیتزا فروشی دنج در تهران رو می شناسی؟

Deadpool

4) Deadpool

فیلم دد پول که 12 فوریه اکران شد، به سرعت تونست تو لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 قرار بگیره. تو این فیلم یکی از نیروهای ارتش بخاطر آزمایشات سری دچار سانحه می شه و البته قابلیت ترمیم سریع زخم ها رو هم پیدا می کنه و هدف اصلی این شخص انتقام گرفتن از افرادیه که باعث خراب شدن زندگیش شدن. البته فیلم کمی پیچیده تر از این حرفاس. بهتره خودت تماشا کنی.

دکتر استرنج

5) دکتر استرنج

این فیلم تخیلی که یکی از بهترین فیلم های خارجی سال 2016 شده، داستان یک جراح ماهر رو نمایش می ده که بخاطر مهارت هاش در جراحی ثروتمند می شه، اما بخاطر یه بدشانسی و حادثه رانندگی دستاش قطع می شن و برای معالجه دست هاش به جادو متوصل می شه.

مردان ایکس/ آخرالزمان

6) مردان ایکس/ آخرالزمان

فیلم مشهور مردان ایکس دیگه نیاز به تعریف نداره و بدون شک تو لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 قرار می گیره. بهتره برای بی نمک نشدن فیلم چیزی درباره داستانش نگم تا خودت بری و تماشا کنی.

جوخه انتحار

7) جوخه انتحار

مگه می شه ویل اسمیت تو فیلمی بازی و کنه و اون فیلم بد باشه؟ جوخه انتحار یکی دیگه از فیلم های با بازی ویل اسمیته که تو لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 هم قرار داره. اگه از شخصیت ژوکر خوشت میاد این فیلمو از دست نده.

Zootopia

8) Zootopia

انیمیشن بسیار بسیار زیبای زوتوپیا به نظر من بدون شک جزو بهترین فیلم های خارجی 2016 هست. احتمالا خودت هم این فیلم رو تماشا کردی. هم نسخه با دوبله فارسی و هم زبان اصلی این فیلم برای دانلود وجود داره. اما من پیشنهاد می کنم نسخه زبان اصلیشو ببینی. این فیلم داستان یه خرگوش کوچولوعه که با رویای تبدیل شدن به یه پلیس واقعی به شهر زوتوپیا می ره و تو اولین روز کاریش با یه روباه حقه باز آشنا می شه.

 پاندای کونگ فوکار 3

9) پاندای کونگ فوکار 3

حدس می زنم انیمیشن های مشهور و محبوب پاندای کونگ فو کار 1 و 2 رو دیده باشی. شخصیت اصلی این فیلم که یکی از بهترین فیلم های خارجی 2016 هست، یه پاندای بانمک و چاقه که به عنوان قهرمان کونگ فوی چین برگزیده شده و تو سری سوم این فیلم هم قراره با پدر واقعیش روبرو بشه.

فروشنده

10) ایرانی بهتر از خارجی

آخرین فیلمی که می خوام بهت معرفی کنم، یه فیلم ایرانیه اما تو لیست بهترین فیلم های خارجی 2016 قرار می گیره! چون این فیلم برنده جایزه کن شده. فراموش نکن که حتما فیلم فروشنده، به کارگردانی اصغر فرهادی و بازی زیبای شهاب حسینی و ترانه علی دوستی رو تماشا کنی.

8 دیدگاه

نظر بده
  1. بتمن علیه سوپرمن یکی از بدترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخه….اون وقت من موندم چرا باید تو این لیست رتبه اول رو داشته باشه!؟

  2. بتمن علیه سوپرمن یکی از بدترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخه….اون وقت من موندم چرا باید تو این لیست رتبه اول رو داشته باشه !؟

  3. بتمن علیه سوپرمن و جوخه انتحار یکی از مزخرف ترین فیلم های دی سی هستش که کلی ازش انتقاد شد یکیش به خاطر شخصیت پردازی مزخرف فیلم ها بود.

  4. سلام

    فیلم خیلی عالی بود دوبار دیدمش ،، مرسی ،، این ادرس سایتتتونو میدم به دوستام اونا هم ببینند

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: ماندانا غلامی

ماندانا هستم. در مورد سلامت، غذا و سرگرمی. خوشحال می شم نظرتو رو درباره نوشته هام بشنوم.