in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

راهنمای خرید اتومبیل تسلا در ایران

Rahnamaye kharide automobile Tesla dar Iran

شاید خیلی تفکر فانتزی نداشته باشی ولی باید بدونی که نسل جدید اتومبیل ها که با برق کار می کنند، به بازار عرضه شده اند. تسلا نه تنها نوآوری در سوخت اتومبیل داشته بلکه سیستم کنترل هوشمند خودرو هم به خودروهای خود اضافه کرده که به سرنشین ها امکان می ده که با تنظیم اتومات خودروی تسلا فقط بشینند و به مقصد برسند. به زودی نه تنها تسلا بلکه کمپانی های بزرگ خودروسازی دنیا هم به فکر یک تغییر بزرگ در تولید خودروهای خود خواهند افتاد و شاید هم از همین الان در حال چنین تغییری هستند. چرا که نه؟! شاید وقت اون رسیده که همین حالا به خرید اتومبیل تسلا در ایران فکر کنیم یا نمایندگی خودروی تسلا در تهران را پیدا کنیم.

در نت نظر بخوان: چگونگی سفارش آیفون 7 در تهران

خرید اتومبیل تسلا در ایران

مدل های خودروی تسلا:

در تابستان 2016 خودروی تسلا توانسته بیش از129 هزار خودرو را روانه بازار کنند و شروع این پروسه به خیلی دور بر نمی گرده. در سال 2008 کمپانی تسلا اولین سری از اتومبیل های تسلا را به بازار عرضه کرد.

اولین سری از اتومبیل های تسلا به نام رودستر Roadster در سال 2008 برای مردم به بازار عرضه شد. دومین مدل تسلا درسال 2008 معرفی شد و در 2012 این مدل با نام مدل S به بازار آمد. مدل X جدیدترین مدل موجود در بازار است که در سال 2012 معرفی شد و از 2015 توسط مردم استفاده می شود. آخرین مدل تسلا قرار است در سال 2017 با نام مدل 3 به بازار دنیا ارائه شود.

مشخصات اتومبیل تسلا: مدل 3

هر یک دور شارژ خودروی تسلا برای 450 کیلومتر رانندگی کافی است. به عبارتی جاده تهران-مشهد را تنها با یک بار شارژ خودرو در میان راه می توانید طی کنید. صفر تا 100 این اتومبیل 6 ثانیه طول می کشد که عدد بالایی به حساب می آید. امکان نشستن 5 سرنشین را فراهم می کند و از نظر درجه بندی امنیت خودرو در بالاترین درجه است.

خرید تسلا در ایران

قیمت اتومبیل تسلا:

قیمت اتومبیل تسلا بر خلاف تصوری که دارید خیلی گران نیست و حتی در آینده نزدیک نیز با توجه به عدم مصرف سوخت بنزینی باعث صرفه جویی نیز خواهد شد. قیمت مدل S تسلا در امریکا برای خرید نقد 66000 دلار یا به عبارتی در حدود 250 میلیون تومان است. باید توجه داشته باشید که تجهیزاتی هم برای شارژ خودرو در خانه نیاز دارید.  مدل 3 تسلا تنها 35 هزار دلار یا 125 میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با خودروهایی که در ایران معامله می شود نیز بسیار ارزان تر خواهد بود. حتی پس از تعرفه 100 درصدی گمرک برای خودرو قیمت آن دوبل شده و کماکان بسیار ارزان تر از بسیاری خودروهای دیگر بازار خواهد بود.

قیمت تسلا در ایران

خرید اتومبیل تسلا در ایران:

خرید اتومبیل تسلا در ایران چندان کار ساده ای نیست. تسلا با توجه به زیرساخت های موجود برای سوخت رسانی در ایران خیلی قابل استفاده نیست مگر اینکه تجهیزات شارژ تسلا را در خانه خود تهیه کنید و براحتی تسلای خود را در منزل شارژ کنید. چرا که نه! دیگر لازم نیست ساعت ها منتظر صف های بنزین باشید و مبلغ زیادی بصورت هفتگی برای بنزین بپردازید.

خودروی تسلا در تهران

با توجه به مشکل بزرگ آلودگی هوا در شهرهای بزرگ ایران و به خصوص در تهران، خودروهای برقی می توانند گزینه خوبی برای بهبود وضعیت فعلی باشند. خودروی تسلا در تهران به عنوان یکی از خودروهای برقی حال حاضر دنیا و با توجه به قیمت ارزانش در مقایسه با بقیه خودروهای برقی مشابه با امکانات کمتر بزودی دریچه جدیدی را بسوی صنعت خودروی ایران باز می کند. بزودی باید شاهد بازشدن نمایندگی تسلا در تهران باشیم.

خودروی تسلا در تهران

12 دیدگاه

نظر بده
    • عزیزم نگفت تهران تا مشهد ۴۵۰ کیلومتر
      گفتن با یک بار شارژ بین راه میشه این مسیرو پیمود
      یعنی وقتی تو مبدا خودرو شارژ باشه ۴۵۰ کیلومتر می‌ره یه بارم بین راه شارژ کنه میشه حدود ۹۰۰ کیلومتر.
      اول متنو با دقت بخون بعد نظر کارشناسی بده

  1. سلام
    من تابحال ماشین نداشته ام اما منتظر چهار چیزم یکی جت تک نفره دو ماشین برقی سوم عمر طولانی چهارم پول خرید

    • دوست عزیز هر کدوم ازینا رو پیدا کردی لطفا ما رو هم با خبر کن یک مطلب راجبش بنویسیم که همه بتونن ازینا لذت ببرن و زندگی کنن هاهااا

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط: پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران - پریک

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.