in

گوشی اندروید دارم. آیا از اندروید به آیفون 7 اپل ارتقا بدم؟ همه چیز درباره آیفون 7 اپل

Gooshi Android daram. Aya az Android be iPhone 7 Apple ertegha bedam? Hame chiz darbare iPhone 7 Apple

خیلی ها فکر می کنن، از زمانی که استیو جابز فوت کرده، سرعت تغییرات محصولات اپل و همین طور کیفیت این تغییرات خیلی کند و پایین بوده و خیلی اپل نتونسته رشد زیادی بکنه ولی به نظر من اپل همیشه خیلی پیشرو بوده و این رو یک بار دیگه هم در هفته قبل که آیفون 7 اپل رو به بازار عرضه کرد، تونست نشون بده. من خودم اندروید دارم ولی فکر کنم کم کم باید به فکر ارتفا از اندروید به آیفون 7 اپل باشم. این تغییر از اندروید به آیفون 7 اپل برای من که مدت هاست اندروید استفاده می کنم تغییر بسیار بزرگی به حساب می آد. من همیشه آیفون اپل رو خیلی دوست داشتم و در اینجا می خوام راجب این تصمیم ارتقا دادن از اندروید به آیفون 7 اپل صحبت کنم و دلایل خودمو مطرح کنم.

در نت نظر بخون: چرا باید خرید آیفون‌های اپل را به خرید گوشی‌های اندرویدی ترجیح دهیم؟

هدفون های آیفون 7 اپل

مهاجرت از اندروید به آیفون 7 اپل

ممکنه بعضی ها بگم مثلا سامسونگ از خیلی وقت پیش گوشی های ضد آب درست کرده. در ضمن در مورد جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 هم می تونی در نت نظر بخونی. واقعیت اینه که به نظر من مهم این نیست که از چه زمانی سامسونگ گوشی های ضد آب درست کرده بلکه کیفیت این کار مهمه. اپل همیشه با بالاترین کیفیت و تکنولوژی دوست داشته این کارو انجام بده. مثلا اسپیکرهای جدید آیفون 7 اپل که استریو هست خیلی جالبه و این طور که می گن حتی زیر آب هم می تونه کار کنه، واقعا فقط اپل هست که می تونه رو این طور ایده ها کار کنه.

از اندروید به آیفون 7 اپل ضد آب

هدفون های آیفون 7 اپل

یکی از امکانات خیلی جالب آیفون 7 اپل که تصمیم ارتقا از اندروید به آیفون 7 اپل رو محکم تر می کنه همین هدفون ها هستن. هدفون های بلوتوث زیاد هستن ولی همگی کلی مشکل دارن و اتصال دادنشون به موبایل از طریق بلوتوث زمان می بره، گاهی به دستگاه اشتباهی متصل می شه ولی اپل با تکنولوژی جدیدش می گه خیلی ساده هدفون های اپل رو نگه می داری و دکمه رو می زنی و تمام! به همین سرعت و خیلی راحت قابل جابجا شدن هست . در ضمن اپل می گه که این هدفون ها خیلی راحت روی گوش قرار می گیره و بیرون هم نمی آد. باز هم باید بگم که فقط اپل می تونه همچین ایده هایی رو با این کیفیت عملی کنه

از اندروید به آیفون 7 اپل

سیستم عامل iOS

یک دلیل دیگه برای مهاجرت از اندروید به آیفون 7 اپل، سیستم عامل گوشی های اپل یا همون iOS هست که در مقایسه با اندروید به ما اجازه می ده که کارها رو خیلی ساده انجام بدیم. فروشگاه اپل خیلی امن هست و ویروس نمی تونه به راحتی واردش بشه ولی واقعیت اینه که امنیت در فروشگاه های اندروید خیلی بالا نیست و باید همیشه از ویروس ترسید.

به نظر من این تغییر از اندروید به آیفون 7 اپل خیلی مفیده و باعث می شه خیلی راحت تر و با کیفیت تر زندگی کنی. خوشحال می شم نظرتو هم در این باره بدونم. در پایین و قسمت دیدگاه ها منتظر نظرت هستم.

3 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    3. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: سیامک

    نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.