in

بی نظیربی نظیر

10 اکانت اینستاگرام که باید فالوو کنی!

akant e instagram

کمتر از یک دهه از فعالیت اینستاگرام می گذره ولی مثل یکی از اعضای خانواده مون شده. میدونم که بدون اکانت اینستاگرام معروف نمیتونی روزتو شب کنی! اینستاگرام گردی اگر هدفمند نباشه وقت تلف کردنه. هر صفحه اکانت اینستاگرام معروف باید حرفی برای گفتن داشته باشه و چیزی رو بهت معرفی کنه. اکانت های اینستاگرام خوبی هستن که میشه ازش استفاده کرد. در اینجا برات لیست 10 اکانت اینستاگرام معروف و بسیار جذاب رو معرفی می‌کنم یک نگاهی بکن شاید خوشت اومد و خواستی فالوو کنی.

 اکانت اینستاگرام معروف و جذاب برای حرفه‌ای‌ها

1-کاوشگر مریخ- Mars Curiosity Rover

Marscuriosity@

اکانت اینستاگرام معروف کاوشگر مریخ

روزی بشر مجبوره تا زمین رو ترک کنه و جایی دیگه رو برای زندگی انتخاب کنه. جایی در کره دیگه ای، شاید اون کره مریخ باشه! اگر به فضا و اطلاعات و تصاویر مربوط به اون علاقه مندی این صفحه اینستاگرام میتونه برات جالب باشه.

2-گودارد ناسا – NASA Goddard

nasagoddard@

گودارد ناسا صفحه اینستاگرام

می خوام یک اکانت اینستاگرام معروف رو باز هم برای علاقه مندان به فضا معرفی کنم. مرکز تحقیقات ناسا، تصاویری بسیار دیدنی و جذاب از زمین و بقیه سیارات را منتشر می کنه که از طریق ماهواره گرفته شده. با دوربین‌های حرفه‌ای و مخصوص که کیفیت تصاویر را صد برابر بهتر کرده.

3-جنرال الکتریک – General Electric

generalelectric@

اکانت اینستاگرام معروف جنرال الکتریک

از فضا بیا روی زمین. برند مشهوری که در ایران هم بازار فروش داره در یک اکانت اینستاگرام معروف فعالیت داره. جنرال الکتریک این بار نه لوازم خانگی، بلکه توربین‌های بادی و مکانیکی رو در صفحه اینستاگرام نشون میده. دیدن این تصاویر جذاب خالی از لطف نیست.

4-وزارت کشور آمریکا – U.S. Department of the Interior

usinterior@

usinterior@ صفحه اینستاگرام

این اکانت معروف اینستاگرام، مربوط به وزارت کشور ایالات متحده است ولی تصاویری سیاسی انتشار نمی‌ده. بیشتر تصاویری از منابع طبیعی و موزه‌ها و پارک‌های آمریکا رو برای علاقه مندان در صفحه اینستاگرام منتشر می کنه. تصاویر رو نگاه کن و مقایسه کن.

محبوب ترین اکانت اینستاگرام معروف

5-نشنال جئوگرافیک اکانت اینستاگرام معروف -National Geographic

natgeo@

National Geographic اکانت اینستاگرام معروف

نشنال جئوگرافیک، اکانت اینستاگرام معروف و جذابیه که تصاویری از حیوانات و طبیعت رو از دریچه چشم دوربین نشون میده. عاشقای طبیعت حتماً این اکانت رو خوب می شناسن. میدونم که این صفحه اینستاگرام رو قبلاً فالوو کردی.

در نت نظر بخوان: آبشارهای زیبای ایران، قلب تپنده طبیعت (معرفی ۱۰ آبشار زیبای ایران که تکه های بهشت هستند)

6-موزه تاریخ طبیعی آمریکا- The American Museum of Natural History

amnh@

اکانت محبوب اینستاگرام شب در موزه

فیلم شب در موزه را دیدی؟ این فیلم در موزه تاریخ طبیعی آمریکا فیلمبرداری شده. تصاویری فوق العاده از تاریخ، در این اکانت معروف اینستاگرام دیده میشه. تاریخ گذشته همه انسان‌هاست و نباید بی توجه ازش بگذرن. باید از گذشته درس گرفت ولی در گذشته غرق نشد.

7- اکانت اینستاگرام کوری ریچاردز- Cory Richards

coryrichards@

صفحه اینستاگرام Cory Richards

از اکانت اینستاگرام معروف نشنال جئوگرافیک گفتم حیفم اومد از عکاس اون چیزی نگم.Cory Richards عکاس نشنال هستش و در صفحه اینستاگرام شخصی خودش، تصاویری خلاقانه و منحصر به فرد از طبیعت رو انتشار میده. مناطقی دور از دسترس رو جلوی چشمت میاره خودت نگاه کن.

8-سازمان ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا -National Oceanic and Atmospheric Administration Fisheries

 اکانت اینستاگرام معروف NOAAfisheries@

NOAAfisheries@ اکانت اینستاگرام معروف

با این اکانت اینستاگرام معروف میتونی به زیر آب شنا کنی! به اعماق دریاها و اقیانوس‌ها بری و تصاویری دیدنی از ماهی‌ها و موجودات آبزی دیگه رو ببینی. تصاویری بسیار چشم نواز و هیجان انگیز که در هیچ صفحه اینستاگرام دیگه ای نمیتونی پیدا کنی!

9-مجله اسمیتسونیان – Smithsonian Magazine

smithsonianmagazine@

Smithsonian Magazine

 چندین هزار صفحه اینستاگرام با این اسم وجود داره ولی صفحه واقعی این مجله همین آدرسه.تصاویر جذاب زیادی رو در موارد گوناگون برای فالوورهاش در نظر میگیره. تصاویر ربات‌ها هم بخش جذابی از این اکانت اینستاگرام معروف و صد البته محبوب هستن. اگر به رباتیک علاقه داری فالوو کن.

10-سازمان زمین شناسی ایالات متحده – USGS

usgs@

صفحه اینستاگرام USGS

تصاویری اعجاب انگیز از مناظر طبیعی و یخچال‌ها را در این اکانت اینستاگرام معروف میتونی پیدا کنی. جاهایی که شاید کمتر کسی تا حالا از نزدیک دیده باشه و راه‌های صعب العبور با جذابیت‌های بینظیر در صفحه اینستاگرام سازمان زمین شناسی وجود داره.

از بین صدها اکانت اینستاگرام، انتخاب کار مشکلی بود. تو کدوم اکانت اینستاگرام معروف رو می‌شناسی؟ در همین قسمت میتونی اکانت اینستاگرام مورد نظرت رو بنویسی تا من و بقیه دوستان هم ازش استفاده کنیم.

منبع :  صفحه اینستاگرام و سایت REDwire

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .