in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

Moarefie behtarin resturan haye italiayie tehran baraye resturan gardha

غذاهای ایتالیایی با اون عطر و طعم بینظیرشون واقعاً دل هر اهل غذا و شکم بازی رو میبرن ولی تو هر رستورانی که نمیشه غذای خوشمزه ایتالیایی پیدا کرد، باید اون رستوران جزء بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران باشه تا بتونه بهترین غذای ایتالیایی رو براتون سرو کنه و یه خاطره موندگار از اون غذا تو ذهنتون بجا بذاره. برای همین امروز تصمیم گرفتم لیستی از بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران رو بهتون معرفی کنم تا هروقت هوس غذاهای لذیذ ایتالیایی کردین بتونین چشم بسته بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران رو پیدا کنید.

در نت نظر بخوان : بهترین 10 رستوران چینی تهران

لیست بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

10 – رستوران ایتالیایی بوکا معروف ترین رستوران ایتالیایی تهران

معرفی بهترین رستوران های ایتالیایی تهران و بررسی غذای آنها

آدرس : نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پور ابتهاج، پلاک ۳۰۳ ، رستوران ایتالیایی بوکا نیاوران
تلفن : 22298833 – 22832423
حداقل سفارش 40000 تومان

معرفی بهترین رستوران های ایتالیایی تهران به پیتزاخورها

رستوران بوکا یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران به حساب میاد. این رستوران سال 82 تاسیس شده و بعد از موفقیتی که شعبه اولش یعنی همین شعبه نیاوران کسب کرد شعبه 2 رو در ولنجک دایر کرد. رستوران بوکا دکوراسیون شیک و زیبایی داره و با پخش موسیقی ملایم باعث میشه از غذاتون نهایت لذت رو ببرید. برای قرارهای رمانتیک و دو نفره جای خیلی خوبیه، فقط قبل از رفتن به رستوران بوکا حتماً میز رزرو کنین چون فضای رستوران یه مقدار کوچکه و زود پر میشه. رفتار پرسنل بوکا با مشتریها خیلی خوب و صمیمی و مودبانه ست و برای اینکه حوصله بچه ها تا موقع آماده شدن غذا سر نره یه بخشی رو به نقاشی کشیدن بچه ها اختصاص دادن که خیلی ایده جالب و خلاقانه ایه.
اگه رفتین بوکا حتماً استیک، میکس گریل، پاستا هاوانا، پاستا مالیبو، پیتزا ناپل، پیتزا مازراتی، چیزبرگر ایتالیایی و سیب زمینی سرخ کرده رو امتحان کنید. از نوشیدنی ها هم آب پرتقال طبیعیش واقعاً حرف نداره.

9 – رستوران ایتالیایی فلینی

زستوران فلینی یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران است

آدرس : خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، پلاک 19
تلفن : 880303078
حداقل قیمت 40000 تومان

میریم سراغ یکی دیگه از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران که اسمش هست فلینی. اسم فلینی الهام گرفته از یک کارگردان ایتالیاییه. رستوران فلینی با دکوراسیون و دیزاین شیک و زیبا و غذای با کیفیت و خوش طعم یک شب به یاد موندنی براتون میسازه. رفتار پرسنل فلینی بسیار محترمانه و مودبانه ست. شاید قیمت بعضی از غذاهای فلینی یک مقدار بالا باشه ولی به کیفیت غذایی که ارائه میده می ارزه.
خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای فلینی  فتوچینی آلفردو، اسپاگتی فلینی، لازانیا گوشت، فیله ناپولیتانو، بیف استروگانف، فیله سالمون با سس پومودورو، کاپریسی سالاد هستن، بعنوان پیش غذا هم گمبرونی و فیله دودی سالمون رو پیشنهاد میکنم.

8 – رستوران ایتالیایی بلامونیکا : رستوران ایتالیایی تهران

منوی رستوران بلامونیکا و بهترین غذای بلامونیکا

آدرس : خیابان وزرا، خیابان یازدهم، پلاک 32
تلفن : 88708422 – 88708423
حداقل سفارش : 30000 تومان

بلامونبکا بک رستوران ایتالیایی شیک و باکلاس با پرنسل فوق العاده آموزش دیده و حرفه ایه. دیزاین این رستوران واقعاً زیبا و جذابه، هم نمای رستوران و هم طراحی دکوراسیون داخلش کاملاً حرفه ای و زیباست. نسبت به فضا و کیفیت غذا، قیمت بلامونیکا خیلی مناسبه. محیط رستوران بلامونیکا خیلی دنج و صمیمیه و برای دور همی های دوستانه جای خوبیه.
از غذاهای خوشمزه بلامونیکا که باید حتماً امتحان کنید سالاد سزار، استیک، سالمون لمون با سس پستو، پاستای 4 پنیر و لازانیا هستن که واقعاً طعم بینظیری دارن.

7 – رستوران ایتالیایی ژوانی : تجربه عالی رستوران ایتالیایی در تهران

بررسی منوی رستوران ژوانی و قیمت غذاهای ژوانی

آدرس شعبه مرزداران : بلوار مرزداران، نبش خیابان ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع
تلفن : 44266600
آدرس شعبه پاسداران : پاسداران، خیابان امیر ابراهیمی (پایدارفر)، روبروی بوستان چهارم نبش کوچه لنگران، پلاک 13
تلفن : 22551536 – 22551549
حداقل سفارش : 35000 تومان

رستوران ژوانی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران محسوب میشه. طراحی زیبا و نور پردازی عالی و غذاهای خوش طعم و با کیفیت این رستوران باعث میشه مشتری همیشگی ژوانی بشید. استیک های ژوانی بسیار خوش طعم و آبداره و اگه برای اولین بار به رستوران ژوانی میرید یکی از استیکهاش رو امتحان کنید. بقیه غذاهای پرطرفدار ژوانی شامل پیتزا ژوانی، پیتزا کاپری، پیتزا هیروییکا، پاستا سلمونه و گامبوس ال جینو میشه.

6 – رستوران ایتالیایی چارمیز

رستوران ایتالیایی خوب برای یک قرار عاشقانه

آدرس : خیابان حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه البرز، پلاک2/1
تلفن : 66460839 – 66498510
حداقل سفارش : 20000 تومان

رستوران چارمیز رستورانیه با محیط ساده و صمیمی و دکوراسیون چوبی و زیبا که در عین سادگی خیلی شیک و دلنشینه. رستوران چارمیز در هیچکدوم از غذاهاش از گوشت، مرغ یا بقیه مواد گوشتی استفاده نمیکنه، تو این رستوران تمام غذاها گیاهی و سالم و بسیار لذیذه. محیط چارمیز خیلی دنج و آرومه و هر کسی هر چقدر هم تنش عصبی داشته باشه با ورود به چارمیز و خوردن یک وعده غذای گیاهی خوشمزه آروم و ریلکس میشه. چارمیز اکثراً جمعه ها باز نیست و روزهای عادی هم زود میزهاش پر میشه، اگه قصد دارین برای صرف غذا به چارمیز بره قبلش تماس بگیرید و جا رزرو کنید.
بهترین غذاهای چارمیز که حتماً باید امتحان کنین پاستا پستو ریحان، پاستا پستو آرتیشو و قارچ صدفی، لازانیا اسفناج، سالاد ماتزورلا هستند که طعمی خیلی خوب و بیاد موندنی دارن. در ضمن قیمت غذای چارمیز نسبت به بقیه رستورانهای ایتالیایی خیلی مناسبتره.

در نت نظر بخوان : بهترین 10 رستوران هندی تهران

6 دیدگاه

نظر بده
  1. مرسی از سایت خوبتون مطالب مفیدی دارین من عاشق ایتالیا هستم فرهنگ و تمدن اصیل و پر باری و غذاهای لذیذ و خوشمزه ای داره خانه های قشنگ و بی نظیری هم دارن مخصوصا اجناس و کالاهای مناسبی پیدا میشه پارسال هم با تور لحظه آخر رفتم ایتالیا خیلی خوب بود

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.