in

ضعیفضعیف افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ از نظر ایرانی ها

سریال های برتر آمریکایی 2016

من فیلم دیدن رو دوست دارم به خصوص اگر سریال های امریکایی باشه. بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ رو همشو دیدم. اگر تو ندیدی با من باش،  تصمیم دارم تا  بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ رو  بر اساس بازیگرهای خوبی که داشتن معرفی کنم. من این سریال ها رو خیلی دوست دارم. به نظر تو بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ کدام ها هستن؟

بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ که حتما باید ببینی

در نت نظر بخوان: بهترین سریال های ۲۰۱۷

۱- Game of Thrones

سریال های امریکایی 2016

بازی تاج و تخت رو حتما دیدی. از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ که حماسی و خیال پردازیه.تا حالا ۶ فصل این سریال آمریکایی پخش شده و فصل هفتم ۲۰۱۷ شروع میشه.اگر این مجموعه تلویزیونی رو ندیدی هنوز فرصت داری حتما تهیه کن و ببین.

۲- The Night Manager

the-night-manager

مدیر شب یک سریال آمریکایی هستش که به سبک درام-جاسوسی ساخته شده. از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ و در مورد قاچاق اسلحه اس. طبق آمار هر قسمتش بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته. ماجرا  از یک هتل شروع میشه و مدیر هتل….

۳- American Crime Story- داستان جنایات امریکایی

جنایات آمریکایی

داستان جنایات آمریکایی، یک سریال بر اساس داستان واقعیه. از اون دسته سریال آمریکایی ها هستش که درگیری پلیس با سیاه پوست ها رو نشون میده. از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ که قتل وحشیانه همسر بازیکن موفق فوتبال آمریکایی رو بررسی میکنه. به نظرم این سریال جنایی و پلیسی به دیدنش می ارزه.

۴- Bosch

بوش سریال آمریکایی

بوش هم یکی از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ در ژانر پلیسی هستش و در لس آنجلس اتفاق میفته. هری بوش پلیسیه که تا حالا دو متهم رو به اشتباه کشته و باید محاکمه بشه.! از یک طرف درگیری و محاکمه و از یک طرف قاتل سریالی که بچه ها رو می کشه! پیشنهاد می کنم حتی یک قسمتش رو هم از دست ندی که رشته کار از دستت در میره.

۵- The Americans-سریال امریکایی ۲۰۱۶

آمریکایی ها ! یک سریال آمریکایی با موضوع ازدواج هستش. البته در اصل یکی از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ در مورد سازمان های جاسوسی آمریکا و ک گ ب هستش که بهتره حتما ببینی! موضوع ازدواج در واقع سرپوشی برای جاسوسی کردنه. خیلی از اینجور سریال ها خوشم میاد .

۶- Better Call Saul

Better Call Saul

 

بهتره با سول تماس بگیری، تا این لحظه دو فصل ۱۰ قسمتی از این سریال آمریکایی پخش شده و تونسته بیننده های زیادی رو به دست بیاره.  از این نظردر بین بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶، رکوردی به یاد ماندنی رو به جا گذاشته! یک وکیل مجبور میشه اسم خودش رو عوض کنه بقیه سریال رو خودت ببینی مزه اش بیشتره.

۷- Veep

فیلم کمدی دوست داری؟ نایب رییس رو از دست نده. فصل پنجم این سریال در ۲۰۱۶ تموم شد و کلی از مردم سراسر دنیا رو خندوند! جالبه بدونی که علت این همه خنده یک سناتور آمریکایی بود که تونسته بود معاون رییس جمهور بشه! البته ماجرا اونجوری که فکر می کنی پیش نرفت و همه چی بر عکس شد.

۸- Unbreackable Kimmy Schmidt

-schmidt

فیلم های کمدی برای عوض شدن حس و حال خیلی خوبن. اگر حالت گرفته جیمی اسمیت شکست ناپذیر رو حتما ببین. یکی از بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ در ژانر کمدی که ۱۳ قسمت پخش شد. پلیس کیمی رو که با ۴ تا از دوستاش ۱۵ سال در یک زیرزمین متروک زندانی شده بودن. آزاد می کنه. دیگه حسابشو بکن اینا چقدر از تکنولوژی و پیشرفت عقب افتادن. این عقب موندن کلی اتفاقات خنده دار رو به وجود میاره.

۹- Stranger Things

Stranger Things

چیزهایی غریبه سریال آمریکایی در ژانر درام، ترسناک و هیجان انگیزه که در ۸ قسمت پخش شد! بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ از ژانرهای متفاوتی انتخاب شدن! خانواده، دوستان و اهالی یک شهر درگیر ماجرای گم شدن یک پسر بچه میشن. اگر به نیروهای ماورایی علاقه مندی این فیلمو از دست نده.

۱۰-Preacher

سریال آمریکایی و شیطان

فصل اول سریال آمریکایی واعظ ، در ۲۰۱۶ پخش و تموم شد! ژانرهای ماجراجویی ، درام ، فانتزی و معمایی همه در واعظ  بهترین سریال های امریکایی ۲۰۱۶ یکجا وجود داره! داستان در مورد یک کشیش اهل تگزاس هستش که روحش توسط یک موجود ماوراء الطبیعه تسخیر شده.

این سریال های امریکایی رو دیده بودی؟ اصلا فیلم دیدن رو دوست داری؟ به نظرت کدوم سریال امریکایی اسمش تو این لیست نیست؟ برام بگو تا به لیست اضافه کنم.

در نت نظر بخوان: بهترین سریال های ۲۰۱۷

8 دیدگاه

نظر بده
  1. دمتون گرم که سریال preacher و هم گفتین .این سریال عالیه پیشنهاد می کنم ببینین با کمی صبوری کامیک بوکاشم هست که خوندنش قبل دیدن مجموعه، سریال رو بیشتر تماشایی می کنه

    • سلام
      با توجه به عنوان” سریال های امریکایی 2016 ” نمییتونم اسم این سریال رو بنویسم.
      1- مینی سریال تابو taboo یک مجموعه تلویزیونی انگلیسی هست.
      2- تابو taboo هفتم ژانویه 2017 روی بی بی سی پخش شد. دهم ژانویه 2017 هم روی اف ایکس در ایالات متحده امریکا نمایش داده شد.
      با این حساب نمی تونه در لیست سریال های امریکایی 2016 قرار بگیره.
      البته در جذاب بودن این مجموعه حرفی نیست و قراره در 2018 هم سری جدید پخش بشه.
      ممنون از معرفی این سریال جذاب

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .