in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

ترسناک ترین مکان های دنیا که هیچوقت نباید دور و برشون بری

tarsnak tarin makanhaye donya ke hichvaght nabayad dor o bareshun beri

مکان هایی روی کره زمین وجود داره که حتی فکرش رو هم نمیتونید بکنید که چقدر ترسناک و عجیبن. مکانهایی که با دیدنشون مو به تنتون سیخ میشه و خون توی رگهاتون منجمد میشه. در این مطلب میخوام ترسناک ترین مکان های دنیا رو بهتون معرفی کنم. مکانهای وحشتناکی که نفس کشیدن رو براتون سخت میکنن و موجب پارانویا میشن. پس بیاین با هم در تاریکی ها قدم بزنیم و به قلعه ها، خونه های قدیمی، تیمارستان ها و تونل های متروکه و مخروبه که توسط ارواح و شیاطین تسخیر شده و جزء ترسناک ترین مکان های دنیا به حساب میان وارد بشیم. با خوندن این مطلب درباره ترسناک ترین مکان های دنیا وحشت محض رو تجربه کن.

در نت نظر بخوان : ترسناک ترین فیلم های دنیا که اگر ببینی چند شب نمی خوابی

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا که هیچوقت نباید سراغشون بری.

1 – معادن پاریس (The Mines of Paris) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

لیستی از ترسناک ترین مکان های دنیا

تاریخچه معادن پاریس یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

معادن پاریس تونلهای به ظاهر بینهایت و بزرگی هستند که در زیر خیابونهای پاریس قرار داره و بعضیها این معادن رو با سرداب پاریس (Catacomb) که محلی برای نگهداری از استخون و جمجمه مردگان در زیر شهر پاریسه اشتباه میگیرن. بازدید از این معادن غیرقانونیه و قانون مجازات سنگینی برای بازدید کنندگان از معادن پاریس در نظر گرفته. این معادن برای استخراج مواد معدنی رسوب شده (که میلیونها سال از قدمتشون میگذره) مورد استفاده قرار میگرفت.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

چرا معادن پاریس (The Mines of Paris) جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

این معادن در حال حاضر غیرقابل استفاده، غیرقابل بازدید و نا امن هستند. در افسانه ها و داستانهای کهن اومده که این تونلها توسط آئینهای باستانی و موجودات زیرزمینی محافظت میشه، ارواح در ظلمات بی پایان این اعماق ساکن هستند و اگه کسی به حد کافی تا اعماق بره و زنده بمونه حتی ممکنه از دروازه های جهنم عبور کنه و داخل جهنم بشه. ولی خب همه ی اینها افسانه و داستانه، تا اونجا که به واقعیت مربوط میشه این تونلها در حدود 600 کیلومتر در زیر شهر پاریس امتداد دارن، بیشتر این تونلها و معادن در نقشه وجود ندارن و چون نقشه ای برای این تونلها وجود نداره گم شدن در اونجا غیرممکن نیست. بخشهای زیادی از سرداب ها صدها متر از سطح خیابونها فاصله دارند. بعضی از راهروها دچار آب گرفتگی هستند و یا اینقدر باریک و تنگ هستند که بازدید کننده مجبوره بصورت سینه خیز ازشون رد بشه. در تونل ها سوراخهایی وجود داره که صدها متر عمق داره و اگه بازدید کننده داخل یکی از این سوراخها بیفته دیگه ممکن نیست نجات پیدا کنه، این سوراخها یک دریچه خروجی هم دارند که عملاً رسیدن به اون غیرممکنه ولی میل به آزادی باعث میشه بازدید کننده ای که سقوط کرده به امید آزادی تمام تلاشش رو میکنه که به اون دریچه برسه.

معدن پاریس یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

هزار توی بی پایان زیر زمینی صداها میبلعه و ساکت میکنه، کاری میکنه که حتی اگه دو نفر با هم فاصله ی کمی هم داشته باشند، باز هم نتونن فریاد کمک همدیگه رو بشنون. هزاران استخوان انسان داخل تونلها ریخته. نقاشی های عجیبی روی دیوارها کشیده شده. ولی معلوم نیست که این نقاشیها جدیدن یا از قدیم کشیده شدن؟ آیا یک علامت هشدار هستند؟ و یا درخواست کمک کسانیکه در اون تونل اسرار آمیز گیر افتادند و سرنوشت بدی براشون رقم خورده هستند؟ اگه شما دچار ترس از فضای بسته هستید باید به هر قیمتی از رفتن به داخل این تونلها اجتناب کنید. اگه ترس از فضاهای بسته ندارید و اهل ماجراجویی هستید شاید دوست داشته باشین از این تونلهای خوفناک دیدن کنید، در موقع سفر به معادن پاریس که یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا هست حتماً چراغ قوه، باطری اضافی برای چراغ قوه، آب آشامیدنی، چاقو، طناب و… و همچنین یک دوست و همسفر که پایه ماجراجویی باشه لازم دارید.

2 – موزه نسل کشی تیول اسلنگ (Tuol Sleng Genocide Museum) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

موزه نسل کشی تیول اسلنگ از ترسناک ترین مکان های دنیا

تاریخچه موزه نسل کشی تیول اسلنگ یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

موزه نسل کشی تیول اسلنگ در پنوم پن پایتخت کامبوج قرار داره. اینجا در ابتدا یک دبیرستان عادی بود ولی در سال 1975 توسط “خِمِرهای سرخ” به زندان امنیتی مخوفی تبدیل شد و اسمش به “اس 21” تغییر پیدا کرد. زندانی که مکانی برای شکنجه و قتل زندانیها بود. بیشتر زندانیهای این زندان سربازان و نظامیهای سابق رژیم “لون نول” بودن. هرچند پارانویای رهبرهای سرخ خیلی زود باعث شد تا افراد عادی جامعه هم دستگیر و روانه این زندان مخوف بی بازگشت بشن. خیلی از زندانیان شکنجه میشدند و به امید آزادی اسم خانواده و همکاران خودشون رو به خمرهای سرخ میگفتن که در نهایت هم خودشون کشته شدن و هم اون افرادی که لو داده بودند.

قتل عام در یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

چرا موزه نسل کشی تیول اسلنگ جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

ارواح بیشتر از 17000 قربانی تیول اسلنگ هنوز هم در اتاقها، سالنها و راهروهای این زندان پرسه میزنند و همیشه در اون مکان و اطرافش اتفاقات عجیب و غریبی رخ میده که به ارواح قربانیان نسبت داده میشه. بیشتر قربانیان مجبور شدند به جرمهایی که اصلاً انجام نداده بودند اعتراف کنند. هرچند اکثر قربانیان کامبوجی بودند ولی خیلی از خارجیها که اهل آمریکا، فرانسه، نیوزلند، انگلیس، استرالیا، کشورهای عربی، هند، پاکستان و ویتنام بودند هم در تیول اسلنگ توسط ماشین مرگ اعدام شدند. از تمام زندانیان تیول اسلنگ فقط 12 نفر نجات پیدا کردند. در پایان ماجرای غم انگیز تیول اسلنگ باید به ارواح قربانیانی که به اون طرز وحشیانه بقتل رسیدن حق بدیم که برای انتقام به این دنیا برگردن و تیول اسلنگ رو تبدیل به یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا بکنند.

3 – جاده سایه مرگ (Shades of Death Road) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

جاده سایه نرگ از مناطق ترسناک دنیا

تاریخچه جاده سایه مرگ یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

این جاده یکی از جاده های نیوجرسیه که 11 کیلومتر از حومه نیوجرسی رو تشکیل میده. سایه مرگ اسم مستعاری نیست که مردم به این جاده داده باشن بلکه اسم اصلی این جاده ست. توضیحات اصلی که چرا این اسم برای این جاده انتخاب شده در گذر تاریخ معدوم شده ولی فرضیه هایی برای این اسم مطرح شده، بعضیا عقیده دارن چون راهزنان خطرناکی در این جاده کمین میکردند و بعد از دزدیدن اموال مسافران اونها رو بطرز فجیعی میکشتند این اسم برای این جاده انتخاب شده. بعضی دیگه میگن بخاطر انتقامجویی خشونت بار اهالی علیه راهزنان این اسم رو به جاده دادن، اهالی که از دست جرم و جنایت راهزنان خسته شده بودند خودشون بدون دخالت قانون و انجام محاکمه راهزنان رو کشتند و اجسادشون رو بعنوان هشدار بقیه راهزنان از درختها آویزون کردند. بعضیا این اسم رو به 3 قتل که در دهه ی 1920 و 1930 در این جاده اتفاق افتاده منسوب میکنند. در اولین قتل یک سارق با آچار چرخ به سر قربانی ضربه محکمی میزنه و اون رو میکشه. در قتل دوم یک زن سر شوهرش رو از تن جدا کرد و سر و بدن رو در دو طرف همین جاده دفن کرد و در قتل سوم در این جاده بیل کامینز تیر خورد و در یک توده گل  لای دفن شد. بعضیا میگن به این دلیل اسم این جاده سایه مرگه که تصادفات مرگبار زیادی در اینجا رخ داده، عده ای دیگه عقیده دارند بخاطر وجود گربه های وحشی اطراف باتلاق خرس (Bear Swamp) به این اسم معروف شده. محتمل ترین علت برای این نامگذاری اینه که بخاطر گزش پشه مالاریای موجود در باتلاقهای این جاده هر سال عده کثیری از مردم جونشون رو از دست میدادند و دور بودن این محل از شهر و امکانات پزشکی باعث شد همچین اسمی برای این جاده انتخاب بشه. در سال 1984 بیشتر باتلاقهای این منطقه خشک شدند.

دریاچه روح از مناطق مخوف جهان است

چرا جاده سایه مرگ جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

تاریخ مخوف و اسم ترسناک جاده به کنار، شما باید بیشتر از اطراف جاده بترسید. در قسمت جنوبی جاده دریاچه بینامی وجود داره که مردم بهش میگن دریاچه روح. این دریاچه که یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا هست اغلب از بخارات شبح مانند پوشیده شده بطوری که گاهی اوقات واقعاً به شکل روح و شبح بنظر میان. آسمون این دریاچه بطرز غیرمعمولی روشنه، مهم نیست روز به این دریاچه برید یا شب، آسمونش همیشه روشنه. همونطور که از اسم دریاچه مشخصه ارواح (قربانیان راهزنان جاده سایه مرگ) در این منطقه پرسه میزنن و بیشتر از همه در کلبه متروکه نزدیک دریاچه رفت و آمد میکنن. نزدیک دریاچه جاده بن بستی هست که مسیر لناپه نام داره و همیشه از مه غلیظ پوشیده ست، بازدید کنندگان در این جاده ارواح سرگردان زیادی رو دیدن. ممکنه در این جاده توسط نور سفیدی تعقیب بشید.

در یکی از روزهای دهه 1990 چند تا از بازدید کنندگان صدها عکس پولاروید که در جنگل و در حاشیه جاده پراکنده بودند رو پیدا کردن. اونا چند تا از عکسها رو برداشتن و اونها رو برای مجله Weird NJ فرستادن که چند تاشون چاپ شد. نگران کننده ترین عکس مربوط به تصویر زن یا زنانی که محو و غیرقابل شناسایی هستند که بر روی یک جسم فلزی دراز کشیده و به دوربین نگاه میکنه ولی لبخندی به لب نداره. پلیس محلی بعد از چاپ عکسها در مجله شروع به تحقیق در این باره کرد ولی باقی عکسها در مدت کوتاهی ناپدید شده بود.

در نت نظر بخوان : تاریخچه هالووین چیست؟ هالووین چه روزی است؟

4 – قلعه لیپ (Leap Castle) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

قلعه لیپ یک مکان تسخیر شده خطرناک

تاریخچه قلعه لیپ یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

درحالیکه این قلعه ایرلندی ممکنه محبوب ترین مکان در این لیست باشه ولی تاریخ مخوف و ترسناکی داره. با وجودیکه این قلعه در اواخر قرن 15 میلادی توسط اُبانون ها ساخته شد، ولی اُکارول ها که تحت سلطه اُبانون ها بودند به قلعه حمله کردند و قلعه لیپ رو از اُ بانونها گرفتند. بعد از مرگ مولرونی اکارول، رقابت شدید و خشنی بین دو برادر بر سر حاکمیت قلعه شکل گرفت، در نهایت یکی از دو برادر که کشیش بود در کلیسای خودش جلوی چشم خانوادش بطرز بیرحمانه ای توسط برادر دیگر کشته شد. امروزه این کلیسا به همین دلیلی که گفته شد به کلیسای خونین معروف شده. علاوه بر این افراد زیادی در این قلعه زندانی، شکنجه و اعدام شدند.

قلعه لیپ جن زده است

چرا قلعه لیپ جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

شایعه شده که این قلعه توسط ارواح بیشماری که یک دیو گوژپشت خشن هم جزءشونه تسخیز شده. بیشترین راهی که برای شناسایی این دیو بکار برده میشه بوی گوشت فاسد و گوگردیه که از این موجود به مشام میرسه. در حین بازسازی قلعه کارگر ها یک سیاه چال کشف کردند که تنها راهش به بیرون دریچه ای بود که روی سقفش قرار داشت، به این صورت بود که زندانیان رو از اون دریچه به داخل سیاه چال گود و عمیق پرتاب میکردند و همونجا بی آب و غذا اونها رو رها میکردند تا بمیرند. از این سیاه چال به اندازه 3 بار کامیون بقایای انسان کشف شد، همچنین کف این سیاه چال نیزه و میخ و چیزهای تیز رو به بالا قرار داشت تا زندانی رو که به داخل پرتاب میکنن با زجر و درد زیادی بمیره.

5 – تیمارستان بایبری (Byberry Mental Asylum) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

تیمارستان بایبری چگونه توسط ارواح تسخیر شد

تاریخچه تیمارستان بایبری یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

تیمارستان بایبری در فیلادلفیا که در ابتدای تاسیس در سال 1907 از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود و حالا یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا محسوب میشه. ظرفیت بیمار این تیمارستان در سال 1960 تا 7000 نفر اضافه شده بود. بیماران این تیمارستان اکثراً مجرمینی بودند که بعلت مشکلات روانی اقدام به جرم و جنایت زده بودند. این تیمارستان بخاطر بدرفتاری کارکنان و رفتارهای غیر انسانی با بیماران توسط دولت در سال 1990 تعطیل شد و بصورت متروکه دراومد. تیمارستان متروکه بایبری برای اهالی تبدیل به مکانی که موجب مزاحمتشون میشد دراومد. در این تیمارستان خلافکارها و معتادها و شیطان پرستها و باقی افراد مطرود اجتماع جمع میشدند و باعث نگرانی و ایجاد مزاحمت برای مردم میشدند، به همین خاطر دولت در سال 2006 این محل رو تخریب کرد.

دیوانه خانه بایبری در کدام کشور قرار دارد؟

چرا تیمارستان بایبری جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

ترسناک بودن این مکان بخاطر تسخیر شدن توسط ارواح و شیاطین یا موجودات بدبو و موذی که در تاریکی کمین میکنن تا حساب آدم رو برسن نیست. (گرچه در موقع چرخیدن تو این ساختمون باید حواستون رو جمع کنید چون هیچی از یه ساختمون متروکه بعید نیست.) ترسناک بودن این تیمارستان بخاطر نوع اداره این مکان توسط مسئولینشه. داخل راهروهای این تیمارستان که محل خواب خیلی از بیماران بود، پر از مدفوع انسان بود. کارکنان تیمارستان با بیماران رفتار توهین آمیز و ضد انسانی داشتند و بیماران رو مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار میدادن. در این تیمارستان دندان یکی از بیماران رو بدون بیحسی و زنده زنده کشیدند و یکی دیگه رو کشتند و بدن یکی از زنان بیمار رو تکه تکه کردند. هرچند قاتل چارلز گیبل هرگز پیدا نشد ولی جسد قربانی در سرتاسر ملک پیدا شد، بطوریکه هر تکه از بدن در یک قسمت افتاده بود. دندانهای این قربانی در دست یکی از بیماران پیدا شد که مشغول بازی با اون بود. حتی در زمانیکه تیمارستان در حال تعطیلی بود، جسد دو نفر از بیماران مرخص شده در رودخانه دلاور (Delaware River) دو روز متوالی بعد از ترخیصشون پیدا شد.

6 – هامبرستون و لانوریا (Humberstone and LaNoria) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

هامبرستون کجاست و چرا به ترسناکی معروف است

تاریخچه هامبرستون و لانوریا یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

هامبرستون و لانوریا دو شهر معدنی متروکه در شیلی هستند. در سال 1872 شهر هامبرستون بعنوان معدن نیترات پتاسیم احداث شدند و کسب و کار استخراج این مواد رونق گرفت. اگرچه بعد از چندین انفجار سنگین و همچنین با فراگیر شدن رکود اقتصادی کسب و کار استخراج مواد کساد شد و سرانجام در سال 1958 معادن بسته شد و شهر هامبرستون شهرهای اطرافش در نهایت در سال 1960 خالی از سکنه شدند. رفتار با کارکنان معدن در هر دوی این شهرها دست کمی از برده داری نداشت. تا به امروز هم هنوز این شهرها متروکه و خالی از سکنه هستند.

هامبرستون و لانوریا کجا هستند و چه اتفاقی در این شهرها رخ داده

چرا شهرهای هامبرستون و لانوریا جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

شایعاتی درباره این مناطق وجود داره که بر طبق اونها مرده های گورستان لانوریا شبها به دنیا برمیگردن و در اطراف شهر قدم میزنن و در عکسهایی که از شهر هامبرستون گرفته میشه اغلب روح و شبح هم داخل عکسها دیده میشه. این شهرها مکانهای خیلی ترسناکی هستند، حتی اهالی شهر ایکویکو که نزدیک این شهرها قرار داره هم از وارد شدن به این مناطق خودداری میکنند. گفته میشه که ساکنین قبلی شهر هرگز شهر رو ترک نکردند و میشه در گوشه و کنار شهر اونها رو دید که در حال پرسه زدن هستند، و همچنین صدای بازی کودکان هم در این شهرها بگوش میرسه. در گورستان لانوریا صرفنظر از مردگانی که شبها داخلش قدم میزنن، گورهایی وجود دارند که کاملاً باز هستند و اجساد داخل اونها مشخص هستند. حالا باز کردن این گورها کار ارواحه یا دزدهایی که از گورها سرقت میکنن خدا میدونه.

7 – ریجز (The Ridges) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

ترسناک ترین مناطق جنی جهان کجا هستند

تاریخچه ریجز یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

اسم اصلی این مکان تیمارستان مجانین آتن بوده، بعدها که ایالت اوهایو این مکان رو خرید اسمش به ریجز تغییر کرد. این بیمارستان روانی دارای صدها مورد لوبوتومی (جراحی ای که در نیمه اول قرن بیستم روی مغز بیماران روانی انجام میشد و قسمتی از مغز بیمار رو برمیداشتن) بود و اغلب صرع و تمایلات جنسی بیمار رو علت دیوانگی و جنون تشخیص میدادن و این درمان افراطی رو روی بیمار پیاده میکردن.

داستان هایی درباره احضار روح

چرا ریجز جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

گفته میشه در نزدیکی دانشگاه اوهایو (که در حال حاضر مالک بیشتر املاک منطقه که ریجز هم شاملشون میشه هست) بشدت تسخیر شده ست. یک متجاوز بدنام که دچار اختلال تجزیه هویت بوده بنام بیلی میلیگان سالها در این مکان زندگی کرد. معروف ترین ماجرا درباره ریجز مربوط به زن بیمار 54 ساله ای هست که فرار میکنه و 6 هفته گم میشه. بعدها در یکی از قسمتهای بی استفاده تیمارستان پیداش میکنن درحالیکه تمام لباسهاش رو درآورده و کاملاً مرتب اونها رو تا کرده و روی سیمان سرد دراز کشیده بود و بعد مرده بود. بخاطر ترکیب فرآیند فساد جسد و نور خورشید از جسد این زن یک لکه همیشگی و پاک نشدنی روی کف زمین باقی موند که هنوز هم همونجا هست. گفته میشه روح این زن در مناطق متروکه پرسه میزنه.

در نت نظر بخوان : گریم ترسناک هالووین، آموزش گریم هالووین در منزل

8 – گورستان استال (Stull Cemetery) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

گورستان استال کجاست و چرا مردم از این مکان وحشت دارند

تاریخچه گورستان استال یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

استال در کانزاس یک شهر کوچکه که در ایالت داگلاس قرار داره. 10 مایلی غرب لارنس و 13 مایلی شرق توپکا بدور از هرچیزی که مقداری شباهت به مراکز پرجمعیت داشته باشه. جمعیت استال تقریباً 20 نفره ولی اجازه ندید این روستای کم جمعیت و سرسبز شما رو گول بزنه، قسمت تاریک استال پشت بوته های سرسبز و زیبا و داخل سایه کمین کرده و منتظر قربانیه.

قبرستان استال ترسناک ترین قبرستان دنیا

چرا گورستان استال جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

اوایل قرن بیستم دو ماجرای تراژدی این منطقه کوچک و آروم رو لرزوند. (توجه داشته باشید که این ماجراها افسانه نیستند بلکه حقیقت دارند). ماجرای اول مربوط به پدری هست که اینقدر داخل مزرعه در حال سوختن دنبال جسد پسرش میگرده که خودش هم همونجا از سوختگی میمیره. ماجرای دوم مربوط به مردی هست که گم میشه و بعد از مدتی جسدش درحالیکه از درختی آویزون بود پیدا میشه.

شایعاتی وجود داره که میگه گورستان استال یکی از 7 دروازه جهنم محسوب میشه. درحالیکه کلیسای قدیمی این منطقه در حال حاضر مخروبه شده ولی خیلیها تلاش میکنن شبانه به این کلیسا وارد بشن و ببینن اونجا چه خبره. ولی باخبر باشید که پلیس بشدت در اطراف این محل گشت میزنه، مخصوصاً در هالووین و اعتدال بهاری. این منطقه نامقدس شناخته شده، در این حد که حتی پاپ ژان پل دوم اجازه نداد هواپیماش در مسیر کلرادو از شرق کانزاس عبور کنه.

9 – شهر جهنمی (Helltown) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

شهر جهنمی در کجای آمریکا قرار دارد

تاریخچه شهر جهنمی یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

این مکان خوفناک در بخش شمالی اوهایو قرار گرفته. در دهه 70 بوستون این منطقه رو از دولت خرید و تمام شهروندان رو از شهر بیرون کرد. قرار شد تمام منازل منطقه خراب بشه و این مکان تبدیل به پارک ملی بشه ولی هرگز این نقشه عملی نشد. از اون به بعد قصه ها و افسانه های ترسناک درمورد این مکان بین مردم رواج پیدا کرد.

شهر جهنمی دروازه ای بسوی جهنم

چرا شهر جهنمی جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

چه این شایعات بر اساس حقیقت منتشر شده باشند یا اینکه ساخته و پرداخته ذهن بازدید کننده ها باشند افسانه شهر جهنمی یکی از علل اصلی ترسناک بودن است منطقه ست. جاده شیبدار استنفورد مسدود شده و بهش لقب پایان دنیا رو دادن. اگه در مدتی طولانی داخل این جاده مسدود بمونید بر طبق داستانهای روحی منطقه، میتونید پایان زندگی خودتون رو روی دست خیلی از ارواح سرگردان داخل جنگل ببینید. همچنین میتونید در بین ارواح سرگردان در این منطقه انواع شیاطین، اعضای فرقه کو کلاکس کلان، یک بیمار روانی فراری، یک مار غیرطبیعی بسیار بزرگ و حیوانات تغییر یافته ای که بر اثر نشت مواد شیمیایی در منطقه دچار جهش ژنتیکی شدند رو ببینید..

10 – ریدل هاوس (Riddle House) یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

ریدل هاوس یک مکان شیطانی

تاریخچه ریدل هاوس یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا

ریدل هاوس در پالم بیچ فلوریدا در ابتدا یک سالن مراسم تشییع جنازه بود. این منزل یک بار تخریب و دوباره در یستریر ویلیج در فلوریدای جنوبی بازسازی شد. در سال 1920 این خونه توسط کارل ریدل خریداری شد.

آیا جن و روح حقیقت دارند

چرا ریدل هاوس جزء ترسناک ترین مکان های دنیا است؟

جوزف یکی از کارکنان سابق ریدل در زیر شیروانی این منزل خودش رو دار زد و خودکشی کرد. جوزف به هر دلیلی از مردها متنفر بود و این تنفر رو با حمله به مردهایی که وارد اتاق زیر شیروانی میشدند نشون میده. یک دفعه یکی از مردها که میخواست وارد اتاق زیرشیروانی بشه دریچه زیرشیروانی محکم به سرش برخورد میکنه و بعد از اون هیچ مردی حق ورود به زیرشیروانی رو نداره. بقیه قسمتهای این خونه هم تسخیر شده هستند و اسباب و اثاث منزل خودبخود حرکت میکنه و صداهای ترسناک و عجیبی در این مکان بگوش میرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.