in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

بهترین کافی شاپ ها برای هالووین در تهران

Behtarin coffeeshop ha baraye halloween dar tehran

امروز میخوام بهترین کافی شاپ ها برای هالووین رو بهت معرفی کنم. درسته تو ایران هالووین رو جشن نمیگیرن ولی ما میتونیم تو این روز یه روز شاد رو با دوستامون تو بهترین کافی شاپ ها برای هالووین سپری کنیم و از روز هالووین خاطره خوبی داشته باشیم. پس این مطلب رو بخون تا با بهترین کافی شاپ ها برای هالووین آشنا بشی و بدونی روز هالووین با دوستات باید به کدوم کافی شاپ ها بری.

در نت نظر بخوان : گریم ترسناک هالووین، آموزش گریم هالووین در منزل

بهترین کافی شاپ ها برای هالووین کدوما هستن؟

1 – کافه ویکولو یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

بهترین کافی شاپ ها برای هالووین کدوما هستن؟

آدرس : الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

تلفن : ۲۶۲۰۵۹۶۶

ویکولو یک کافه رستوران شیک و شاده که میتونید غروب هالووین رو درش سپری کنید. کافه ویکولو با معماری و دکوراسیون بینظیرش شما رو یاد کوچه پس کوچه های ایتالیا میندازه. کافه ویکولو هم فضای باز داره و هم فضای بسته و هرجا که دوست داشته باشید میتونین مستقر بشین. قبل از رفتن به ویکولو حتماً رزرو تلفنی انجام بدین چون کافه پرطرفداریه و بسختی میز خالی پیدا میشه.

 

2 – کافه رئیس یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

کافی شاپ رئیس یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

آدرس : خیابان ملاصدرا٬ خیابان شیراز شمالی٬ کوچه زاینده‌رود غربی٬ مجمتع مسکونی پارک پرنس٬ واحد ۱۰

تلفن : 88618865

کافه رئیس یا رئیس کافی یک کافی شاپ زنجیره ایه که در خیابونهای سئول، شریعتی، مطهری، زعفرانیه و فرمانیه هم شعبه داره. در کافه رئیس سیگار کشیدن ممنوعه و فضای کافه نسبتاً کوچکه، پس قبل از رفتن به این کافی شاپ میز رزرو کنید. دکوراسیون کافه رئیس ساده و شیکه و برای یک دورهمی شاد با دوستاتون در روز هالووین مکان خیلی خوبیه. حتماً کارامل ماکیاتوی رئیس رو امتحان کنید.

 

3 – کافه زندگی زیبا یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

کافی شاپ زندگی زیبا از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

آدرس : شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، کوچه دوم، کافه زندگی زیبا

تلفن : 88585100

کافی شاپ زندگی زیبا محیط شیک و مدرن و دوست داشتنی ای داره. دکوراسیون، نورپردازی، کیفیت محصولات، رفتار پرسنل و… همه خیلی عالی و بینظیرن و موجب میشن یه هالووین بیاد موندنی و شاد رو با دوستاتون سپری کنید.

برای رفتن به کافی شاپ زندگی زیبا بهیچ وجه نگران جای پارک نباشید چون همیشه نزدیک کافه یه جای پارک خوب میشه پیدا کرد. فضای کافی شاپ نسبتاً بزرگه و برای قرارهای گروهی بسیار مناسبه. همیشه موزیک ملایمی در فضای کافی شاپ بگوش میرسه که باعث میشه لذت بیشتری از این کافه ببرید. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در این کافی شاپ ممنوعه و فقط در فضای باز میتونید سیگار بکشید.

 

4 – سام کافه یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

سام کافه یکی از بهترین کافی شاپ ها در تهران

آدرس : خیابان فرشته(شهید فیاضی)، سام سنتر، طبقه اول

تلفن : ۲۲۶۵۳۸۴۲

به جرات میشه گفت سام کافه یکی از بهترین کافی شاپهای ایرانه. در این کافی شاپ بهترین و خوشمزه ترین قهوه ها سرو میشه و نوشیدنی های گرم کافه سام در ایران همتا ندارن. دکوراسیون سام کافه بسیار ساده و زیباست. بهتره قبل از رفتن به سام کافه تلفنی میزتون رو رزرو کنید چون اکثراً میزهای این کافی شاپ پر هستند. در اینجا هم سیگار کشیدن آزاد نیست ولی برای سیگاری ها فضایی اختصاص داده شده که میتونن اونجا راحت باشن.

از نظر جای پارک هم اصلاً نگران نباشید چون میتونید از پارکین اختصاصی سام سنتر استفاده کنید. در محیط کافه اکثراً موسیقی خارجی بگوش میرسه و فضای این کافی شاپ رو شاد و رویایی میکنه.

 

5 – کافی شاپ پلاس یکی از بهترین کافی شاپ ها برای هالووین

کافه پلاس بهترین کافه تهران است

آدرس : خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، بن بست آق بانو، ساختمان داستو، پلاک 110، طبقه همکف

تلفن : ٢٢٠٢٦٦٣٩

کافی شاپ پلاس محیط خاص و زیبایی داره، دکوراسیون این کافی شاپ رنگی و شاده و امکان نداره زیبایی و انرژی محیط این کافی شاپ شما رو سر شوق نیاره و حالتون رو خوب نکنه. دکوراسیون کافه پلاس دو بخشه، مبلمان و صندلی، و میتونید هرجا که بیشتر احساس راحتی میکنید بشینین. در کافه پلاس برخلاف بقیه کافه ها سیگار کشیدن آزاده و مجبور نیستید برای کشیدن سیگار به بیرون کافه یا فضای باز برید.

کافه پلاس پارکینگ اختصاصی داره پس برای جای پارک نگران نباشید. این کافه 50 نفر ظرفیت داره و مناسب برای جمع های دوستانه و برگزاری مراسم خصوصیه. ضمناً این کافی موسیقی زنده هم داره و یک روز بیاد موندنی و زیبا رو براتون میسازه.

 

در نت نظر بخوان : تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ در تهران – لیست بهترین کافه فوتبال های تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.