in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین چلوکباب تهران رو کجا بخورم؟

behtarin chelokabab Tehran to kodom restorane

به نظر خیلی از ایرانی ها بهترین و خوشمزه ترین غذا چلو کباب هست و بس! چلو کباب غذایی هست که می شه هر روز خورد یا اینکه هر روز به چلوکبابی سر زد و کماکان ازش خسته نشد. بهترین چلوکباب تهران یا بهترین کبابی تهران کجاست؟ انتخاب بهترین کبابی های تهران کار ساده ای نیست و فاکتورهای زیادی در معرفی بهترین کبابی تهران دخیل هست. در این پست میخوام از بهترین چلوکباب تهران رو معرفی کنم و برای این کار ابتدا لیست 10 تایی بهترین کبابی های تهران رو می نویسم.

در نت نظر بخون: بهترین پیتزا فروشی تهران

بهترین کبابی های تهران

بهترین چلوکباب تهران

لیست 10 تایی بهترین چلوکباب تهران در زیر

10. رستوران سنتی دالون دراز

آدرس: تهران، امیرآباد شمالی، رو به‌ روی بیمارستان قلب

بهترین کبابی های تهران
بهترین کبابی تهران فقط نباید غذای خوبی داشته باشه بلکه فاکتورهای زیادی باید داشته باشه تا تبدیل به بهترین کبابی تهران بشه. تو این رستوران میتونی یه شب آروم و واقعا به یاد موندنی رو تجربه کنی. چیزی که فضا رو واقعا لطیف میکنه یه موسیقی زنده هست که همیشه پخش میشه. در ضمن در همه وعده های غذایی می تونی اینجا بری. این رستوران بی شک با توجه به کل تجربه ای که برای مشتری می سازه یکی از رستوران های لیست بهترین کبابی های تهران ما هست.

9. رستوران گردان برج میلاد

آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنار گذر اختصاصی برج میلاد

چلو کباب

رستوران گردان برج میلاد رو دیگه تقریبا همه میشناسن. همیشه وقتی تو رستوران هستی سرتو برمیگردونی تا مناظر رو ببینی اما اینجا دیگه این کار لازم نیست. خود رستوران زحمتشو میکشه. این رستوران که یکی از بزرگ ترین رستوران گردان های جهانه توی هر ساعت 360 درجه میچرخه تا مهمونا بتونن قشنگ همه ی تهرانو ببینند. این رستوران علاوه بر منظره خوبش غذاهای عالی هم داره. بی شک یکی از غذاهای خوب این رستوران کباب ها و چلو کباب های این رستوران به حساب می آن و به همین خاطر در لیست بهترین چلوکبابی تهران قرار می گیره

8. بهترین چلوکباب تهران در رستوران تماشا

آدرس: تهران، شهرک غرب، مرکز خرید میلاد نور، طبقه۶

رستوران تماشا - چلوکبابی

این رستوران تو طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور قرار گرفته. رستوران تماشا از رستوران های حوب تهرانه که چلوکباب خوبی هم داره. این رستوران علاوه بر چلوکباب تنوع غذایی واقعا زیادی داره مثل: غذاهای آسیایی،مکزیکی،کباب،پیتزا و ماکارونی و… .به همین دلیل این رستوران یه رستوران بین المللیه. میگو ترد و ماهی قزل آلای کباب از بهترین گزینه ها برای امتحان کردن تو این رستورانه اگه یه وقت به یه عده ای می ری رستوران که علاوه بر چلوکباب غذاهای دیگه هم می خورن.

7. رستوران مرشد

آدرس: تهران، نیاوران، ابتدای جماران چلو کبابی، معروف تهران

رستوران مرشد با کباب های خوشمزه و نجوه خاص سرو غذا دیگه لازم به تعریف نیست. این رستوران چلوکباب رو در سینی در کنار برنج و کلی مخلفات سرو می کنه. اگه تابحال این کبابی معروف تهران رو تجربه نکرده پس وقتشه که بری اینجا

در نت نظر بخون: 10 نکته جالب درباره رستوران مرشد


لیست کبابی معروف تهران رو می خونی

6. رستوران نوید چلو کبابی معروف تهران

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، چلو کباب نوید

رستوران نوید

رستوران نوید یکی از رستورانهای قدیمی تهران با کباب های خوشمزه هست. قدیمی های تهران این جلوکبابی رو به خوبی می شناسن و برای بعضی ها هم که بی شک پاتوق حساب می شه چرا که کیفیت و محیطش دست نخورده.

5. چلوکباب رستوران شرف الاسلامی

آدرس: تهران، بازار بزرگ

شرف الاسلامی

رستوران شرف الاسلامی بی شک در کنار رستوران مسلم از رستوران های معروف بازار بزرگ به حساب می آن که هر روز هزاران نفر رو غذا می دن. اگه به اینجا می ری شک نکن که یه بار هم چلوکباب بخوری.

4. کبابی رضا لقمه

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان, تهران

رضا لقمه

رضا لقمه یک کبابی با تعریف مدرن هست و ساندویچ کباب با مختلفات خوشمزه رو می تونی فقط در رضا لقمه بخوری. این کبابی معروف تهران همیشه یک صف طولانی داره ولی منتظر موندن در این صف واقعا می ارزه

3. چلو کبابی مسلم

آدرس: تهران، خیابان ۱۵خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴، چلوکبابی معروف تهران

بهترین کبابی تهران

بهترین کبابی تهران کجاست؟ رستوران مسلم به نظر خیلی ها بهترین کبابی تهرانهست که همیشه خیلی شلوغه و ممکنه باعث بشه توی صف بلندی انتظار بکشید. میتونی بعد از خرید تو بازار بزرگ به این رستوران بری و از غذاهای واقعا بی نظیرش لذت ببری. در این رستوران می تونی یه کباب خوشمزه بخوری و اگه میخوای تو رستوران جا بگیرید حتما قبل از ساعت 12 اونجا باش چون دیگه بعد 12 جای سوزن انداختن هم نیست.

2. رستوران نایب از قدیمی ترین چلوکبابی های تهران

آدرس: تهران، ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره 1030, چلو کباب نایب

رستوران نایب

1. رستوران البرز بهترین چلوکباب تهران

آدرس: تهران، منطقه7، خیابان نیکو قدم ، چلو کباب البرز

رستوران البرز - کبابی معروف تهران

یکی از جاهایی که تقریبا همه چلوکباب بازهای تهرانی و شاید هم ایرانی میشناسن، رستوران البرز هست که جایی برای صرف بهترین چلوکباب تهران هست و به نظر خیلی ها بهترین کبابی تهران هست. رستوران البرز از مکانهای معروف و گران قیمت هست. این رستوران رو حتما امتحان کن و کباب های یک متری رستوران البرز از کباب های خوشمزه ای هست که از قدیم طرفدارهای زیادی داشته و دیدن این حجم کباب در نوع خودش تجربه خاصی هست

در نت نظر بخون: معرفی 10 رستوران قدیمی تهران

من تو این مطلب سعی کردم چند تا از رستوران های تهران که بهترین چلوکباب رو دارن کنم. اگر فکر می کنی که چلوکبابی یا کبابی خاصی از لیست بهترین چلوکباب تهران جا مونده حتما در قسمت دیدگاه ها در زیر برای ما بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: احسان کرمی

    احسان کرمی هستم. عاشق تکنولوژی و برنامه نویسی مخصوصا اندروید. به نوشتن مطلب های جالب و اخبار تکنولوژی علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره پست هام بشنوم.