in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

تماشا و دانلود سریال شهرزاد ۲ (فصل دوم سریال شهرزاد)

فصل دوم سریال شهرزاد

یکی از سریال هایی که تونست موفقیت چشمگیری بدست بیاره و مخاطبین زیادی بین خانواده های ایرانی پیدا کنه سریال شهرزاده. چندی پیش فصل اول سریال شهرزاد تموم شد و در حال حاضر عوامل سازنده این سریال مشغول ساخت سریال شهرزاد ۲ هستند. اگه تو هم جزء مخاطبین این سریال هستی و میخوای بدونی سریال شهرزاد ۲ چه زمانی به شبکه نمایش خانگی میاد و پیگیر اخبار سریال شهرزاد ۲ هستی این مطلب رو بخون.

در نت نظر بخوان : معرفی و دانلود ۵۰ رمان معروف دنیا که از بهترین شاهکارهای ادبی جهان هستند!

همه چیز درباره سریال شهرزاد ۲

بازیگران سریال شهرزاد 2 چه کسانی هستند

ماجرای سریال شهرزاد

داستان سریال به سال ۱۳۳۲ و دوره نخست وزیری دکتر مصدق برمیگرده. شهرزاد دختر جوونیه که دانشجوی پزشکیه و عاشق پسری به اسم فرهاده. شهرزاد و فرهاد در صدد ازدواج با هم هستند، فرهاد که سر پرشوری داره در کش و قوس ماجرای کودتای ۲۸ مرداد به جرم توطئه علیه سلطنت و اتهام به قتل دستگیر و به اعدام محکوم میشه. بزرگ آقا که از افراد صاحب نفوذ حکومته و به نوعی مافوق پدر شهرزاد و پدر فرهاد به حساب میاد فرهاد رو نجات میده. در حالیکه فرهاد و شهرزاد در حال آماده شدن برای ازدواج هستند، بزرگ آقا که حالا خیلی بیشتر از گذشته به گردن خانواده فرهاد حق داره، دستور میده که شهرزاد باید با قباد که داماد خودشه ازدواج کنه، چون دخترش بچه دار نمیشه و بزرگ آقا نمیخواد بعد از خودش تشکیلاتش بی وارث بمونه، پس شهرزاد علیرغم میلش به ازدواج با قباد رضایت میده و…

سریال شهرزاد 2 بهترین سریال ایرانی

بازیگران سریال شهرزاد ۲

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، علی نصیریان، پریناز ایزدیار، فاطمه معتمد آریا، پرویز فلاحی پور، ابوالفضل پور عرب، مهدی سلطانی، هومن برق نورد، محمود پاک نیت، امیر جعفری و…

در نت نظر بخوان : لیستی از ۵۰ فیلم ترسناک برتر جهان که امکان نداره ببینی و نترسی!

معرفی بهترین سریال ایرانی

داستان سریال شهرزاد ۲

بعد از مرگ بزرگ آقا قباد صاحب قدرت میشه، این موضوع باعث میشه عمه بلقیس (فاطمه معتمد آریا) که از به قدرت رسیدن قباد ناراضیه از کرمان به تهران بیاد تا قدرت رو از چنگ قباد دربیاره. قباد که هنوز در قدرته باعث میشه فرهاد از ایران بره و در خارج از کشور به زندگیش ادامه بده و…

بهترین بازی ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

اخبار و حواشی سریال شهرزاد ۲

سریال شهرزاد ۲ در ۲۶ قسمت ساخته میشه و موضوع سریال به اواخر دهه ۳۰ شمسی برمیگرده. بدلیل موضوع خروج فرهاد از ایران احتمالاً چند قسمت از سریال شهرزاد ۲ در کشور ارمنستان فیلم برداری و تولید میشه. این سریال فصل ۳ هم داره و سریال شهرزاد ۲ پایان ماجرا نیست. ماجرای فصل سوم سریال شهرزاد به دهه ۷۰ شمسی مربوط میشه و زندگی شخصیتهای سریال در دهه ۷۰ رو نشون میده. احتمالاً فصل ۳ هم در ۲۶ تا ۳۰ قسمت تولید بشه. به گفته تیم تولید سریال شهرزاد ۲ در تاریخ ۲۹ خرداد ۹۶ از طریق شبکه سینمای خانگی عرضه میشه و در اختیار علاقمندان قرار می گیره.

دانلود سریال شهرزاد ۲

اگه به هر طریقی چه از جستجو در گوگل و چه از طریق وبگردی در نت نظر به این پست رسیدی یعنی از علاقمندان سریال شهرزاد هستی و حتماً می خوای بدونی قسمت جدید سریال شهرزاد کی میاد تا دانلود کنی. بهت پیشنهاد میدم پست دانلود سریال شهرزاد رو دنبال کن، در اونجا لینک دانلود سریال شهرزاد رو بطور هفتگی قرار میدم تا بتونی سریال مورد علاقت رو دانلود کنی.

قسمت بعدی شهرزاد کی میاد ؟

احتمالاً برات سواله که قسمت جدید شهرزاد کی میاد ؟ دوست خوبم سریال شهرزاد دوشنبه هر هفته توزیع میشه و در اختیار مخاطبین قرار می گیره پس دوشنبه هر هفته منتظر قسمت جدید سریال شهرزاد باش.

نظرت رو درباره سریال شهرزاد ۲ برام نویس. به کدوم یکی از شخصیت ها علاقمندی؟ فکر می کنی قسمت آخر شهرزاد چی میشه و ماجرای سریال شهرزاد چجوری تموم میشه؟

7 دیدگاه

نظر بده
  1. خوشبختانه انگار مشکلی پیش نیومده و مث خیلی از سریالای دیگه بدقولی نکردن. همون 29خرداد میاد 🙂

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

  6. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.