in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

بهترین آش فروشی تهران که خوش مزه ترین آش رو داره بشناس!

Behtarin Ash forushie Tehran ke khosh maze Tarin Ash ro dare Beshnas

آش یکی از غذاهای لذیذ و اصیل ایرانیه که به جرات میشه گفت هر کسی با ذائقه ای از خوردن یه کاسه آش داغ، اونم تو فصلهای سرد لذت میبره. اما پختن آش خیلی دردسر داره و خانمهای امروزی مثل مادربزرگها وقت کافی برای تهیه آش ندارن، اگه هم وقتش باشه ممکنه نتونن بخوبی بهترین آش فروشی تهران آش رو تهیه کنن. پس اگه تو این هوای سرد هوس آش داغ و خوشمزه کردین لازمه بهترین آش فروشی تهران رو بشناسین و آدرسش رو بدونین، واسه همین من امروز بهترین آش فروشی تهران رو بهتون معرفی میکنم تا لذت خوردن آش داغ و خوشمزه و اصیل ایرانی رو تو این هوای سرد پاییزی تجربه کنید.

در نت نظر بخوان : جست‌وجو گران ترین رستوران تهران کدومه و قیمت غذاهاش چنده؟

بهترین آش فروشی تهران رو بشناس!

آش فروشی سید مهدی بهترین آش فروشی تهران

1 – آش فروشی سید مهدی بهترین آش فروشی تهران

آدرس شعبه 1 : میدان تجریش، ابتدای ورودی امامزاده صالح

آدرس شعبه 2 : مجیدیه شمالی، 16 متری دوم شمالی، روبروی پارک مجیدیه

آش فروشی سید مهدی یکی از قدیمی ترین آش فروشی های تهرانه که تونسته با پخت آش و حلیم خوشمزه بین مردم تهران محبوبیت زیادی بدست بیاره و اینقدر تقاضا برای آش های سید مهدی زیاد بوده که تونسته دو شعبه بزنه. سید مهدی بهترین آش فروشی تهران به حساب میاد و همیشه هم شلوغه. ساعت کاری آش فروشی سید مهدی از 4 صبح تا 12 شبه.

 

آش نیکو صفت بهترین آش فروشی تهران

2 – آش نیکو صفت بهترین آش فروشی تهران

آدرس : میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمالزاده جنوبی،  پلاک 170

آش نیکو صفت بخاطر آش و حلیم های خوشمزه ش محبوبیت زیادی داره. نیکو صفت هر روز از ساعت 6 صبح تا 10:30 شب (که جمعه ها هم شاملش هست) از مشتریان پذیرایی میکنه. این آش فروشی هم از شلوغترین آش فروشی هاست و همیشه مشتریها برای بردن آش صف بستن. نیکو صفت با آش رشته، آش شله قلمکار، آش دوغ، عدسی و حلیم از مشتریها پذیرایی میکنه.

 

آش خوشمزه در تهران

3 – آشکده دارچین بهترین آش فروشی تهران

آدرس : ستارخان، نرسیده به باقر خان، نبش کوچه آفرند، پلاک ۱۵۵

یکی دیگه از آش فروشی های محبوب و موفق در تهران آشکده دارچینه که بهترین آش فروشی تهران هستش. خوراکهایی که آشکده دارچین باهاشون از مشتریها پذیرایی میکنه آش رشته، آش شله قلمکار، آش دوغ و حلیم هستند. اگه گذرتون به ستارخان افتاد حتماً آش های خوشمزه آشکده دارچین رو امتحان کنید، مطمئن باشید مشتری همیشگیش میشین.

 

حلیم و آش بهترین و مغذی ترین صبحانه

4 – خانه آش صحرا بهترین آش فروشی تهران

آدرس : میدان تجریش، ابتدای ورودی امامزاده صالح

خانه آش صحرا دقیقاً چسبیده ست به آش سید مهدی. ولی آش صحرا نسبت به سید مهدی مغازه کوچکتریه. این آش فروشی هم از آش فروشی های معتبر و معروف بین مردمه که خوشمزه ترین آش ها رو تهیه میکنه. خانه آش صحرا با آش رشته، آش دوغ، حلیم و آش شله قلمکار از مشتریهاش پذیرایی میکنه.

 

بهترین آش فروشی تهران کدومه؟

5 – آش دایی بهترین آش فروشی تهران

آدرس : باغ سپهسالار

آش دایی با 40 سال تجربه قدیمی ترین و بهترین آش فروشی تهران به حساب میاد. آش فروشی دایی بخاطر آش های خوشمزه ای که میپزه همیشه مشتری داره و یه صف تقریباً طولانی جلوی مغازه دایی ایستادن. در این آش فروشی آش رشته تهیه نمیشه، تو پخت آش رشته بکار نمیبرن چون صاحب آش فروشی عقیده داره که اگه داخل آش، رشته ریخته نشه بهتر میشه. بهرحال هرچی که هست آش های دایی واقعاً خوشمزه ست و ارزش صف ایستادن رو داره.

 

بهترین غذاها و آش ها در رستوران ارزان غذا سرای شیراز

6 – غذا سرای شیراز بهترین آش فروشی تهران

آدرس شعبه 1 : بالاتر از سیدخندان ابتدای خیابان خواجه عبدالله، پلاک ۱۴۹

آدرس شعبه 2 : سعادت آباد ، علامه جنوبی بین خیابان ۲۶ و ۲۸ شرقی پلاک ۱۳۵

غذا سرای شیراز رستوران کوچک و جمع و جوریه که بیشتر غذاهای خوشمزه شیرازی سرو میکنه پس اگه از آش رشته و آش شله قلمکار خسته شدین و دنبال آش سبزی شیرازی میگردین حتماً به غذا سرای شیراز سر بزنین. غذا سرای شیراز علاوه بر انواع آش اکثر غذاهایی که در یک رستوران سرو میشه رو داره. در ضمن قیمت این رستوران هم خیلی مناسبه چون غذاها رو بصورت کیلویی قیمت گذاری میکنه نه پرسی خیلی بصرفه ست.

 

آشکده کندوان یکی از بهترین آش فروشی های تهران

7 – آشکده کندوان بهترین آش فروشی تهران

آدرس : شهرک غرب،  بلوار پاک نژاد، خیابان ۱۸ متری مطهری، خیابان ۱۰ متری، پلاک ۴۱

آشکده کندوان در شهرک غرب از آش فروشی های خوب و محبوب تهرانه. این آش فروشی با انواع صبحانه، آش شله قلمکار، سوپ، آش رشته، عدسی و حلیم از مشتریها پذیرایی میکنه. ساعت کار این آش فروشی 6:30 تا 10:30 صبحه و فقط صبحانه سرو میکنه. با اینکه فقط صبح ها خدمات ارائه میده ولی خیلی مشتری داره و از آش فروشی شلوغه.

 

آش معنوی پر طرفدار ترین آش فروشی تهران

8 – حلیم و آش معنوی بهترین آش فروشی تهران

آدرس : میدان شهدا، خیابان پیروزی، بعد از خیابان شکوفه، روبروی تسلیحات

آش فروشی حاج علی معنوی و پسران بیش از 40 سال سابقه داره و در بین آش فروشی ها برای خودش برند معتبری به حساب میاد. ساعت کار این آش فروشی صبحها از ساعت 4 تا 11 و بعد از ظهر ها از ساعت 5 تا 10 شبه. غذاخوری معنوی با آش شله قلمکار، آش رشته، سوپ، حلیم، انواع کباب و انواع غذاهای سنتی از مشتریاش پذیرایی میکنه و همیشه هم یه ردیف از مشتریها بیرون مغازش صف بستن.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.