in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

ساده ترین روش کسب درآمد در اینترنت چیست؟

sade tarin raveshe kasb daramad az internet chist?

چرا اومدی که این پست رو بخونی؟ مطمئنا عبارت “کسب درآمد در اینترنت” تو رو وسوسه کرد که این مطلب رو بخونی بنابراین تو دوست داری که از اینترنت کسب درآمد کنی.  کسب درآمد در اینترنت یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای کسب درآمد توی این عصره. اما برای این کار یعنی کسب درآمد در اینترنت باید راه اون رو بلد باشی. من توی این مطلب بهترین و راحت ترین راه های کسب درآمد در اینترنت رو بهت میگم.

در نت نظر بخون: کسب و کار با سرمایه ی کم به ساده ترین روش

کسب درآمد در اینترنت چگونه است؟

 

بهترین روش های کسب درآمد در اینترنت

کسب درآمد در اینترنت : کسب درآمد کلیکی

این روش یکی از ساده ترین و در عین حال از بهترین روش هاست. شما تو این روش چند تا تبلیغ میبینین و به ازای هر تبلیغ یه مقدار پول به حساب شما اضافه میشه. هر موقع مبلغ حسابتون به حد نصاب رسید میتونید اون مبلغ رو یه راست تو حساب بانکی تون تحویل بگیرید.به همین راحتی!

کسب درآمد در اینترنت : از طریق تلگرام

کسب درآمد در اینترنت با تلگرام

 

تلگرام تقریبا یه چیز حیاتی برای ماهاست! حالا فکرشو بکن چی میشد اگه از این نرم افزار بسیار محبوب کسب درآمد کرد!

تو این روش شما باید یه گروه یا کانال تلگرام داشته باشید. هر چه قدر عضوش بیشتر باشه، درآمد شما هم بیشتره. تو این روش شما تو کانال یا گروه تلگرامی تون یه تبلیغ میذارید و در قبالش پول میگیرید.

مثلا شما یه کانال با ۲۰۰۰ عضو دارید. شما میتونید با یه جا مثلا یه وبسایت تماس بگیرید و بگین که میتونید واسشون تو کانالتون تبلیغ کنید. در این حالت اونا یه پولی به شما میدن و شما تبلیغ میکنین. مثلا برای هر یک روز ۱۵ هزار(بستگی به ممبر ها داره). و شما به راحتی کسب درآمد میکنین!

در نت نظر بخون : میلیونر های معروف دنیا رو می شناسی؟

نوعی دیگر از کسب درآمد در اینترنت : کسب درآمد از وبلاگ و وبسایت

شما میتونید از وبلاگ یا وبسایت خودتون هم کسب درآمد کنین. چه جوری؟ با گذاشتن تبلیغ توی اونا. میتونید تبلیغ کلیکی بذارید. شما تبلیغ رو میذارید و به ازای هر کلیک رو تبلیغ به حساب شما مبلغی افزوده میشه. میتونید در این باره توی گوگل سرچ کنین.

روشی عالی برای کسب درآمد از اینترنت : کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد در اینترنت به وسیله اینستاگرام

 

اینستاگرام هم یه شبکه ی اجتماعیه که بدجوری همه گیر شده و همینجوری داره گسترش پیدا میکنه. شما میتونید از این شبکه مجازی هم درآمد به دست بیارید. هم از راه تبلیغ گذاشتن و هم از راه افزایش فالوور. شما اگه توی اینترنت سرچ کنید و یاد بگیرید که چه جوری فالوور اضافه کنین میتونید یه عالم درآمد به دست بیارین. قیمت معمولی این راه اینه: هر ۱۰۰۰ فالوور ۴۰ هزار تومان. بله درست خوندید: هر ۱۰۰۰ فالوور ۴۰ هزار! بنابراین سریع بشتابید و ازاین معدن پول واسه خودتون یه مقدار بیرون بکشید!

کسب درآمد از نظر سنجی

شاید تعجب کرده باشید ولی این راه امکان پذیره! بعضی افراد برای بهبود کسب و کارشون یه نظرسنجی هایی ارائه میدن و در قبالشون به شما یه مبلغی میدن. میتونید از این راه هم استفاده کنید.

کسب درآمد در اینترنت : از طریق حرفه ای که بلدید

کسب درآمد در اینترنت به وسیله فریلنسرینگ

این راه واقعا یه راه عالیه و اگه انتخابش کنین نونتون تو روغنه! بعضی سایتا هستن که شما میتونید به مردم بگید که فلان کار رو میتونید انجام بدید و دیگران میان و به شما سفارش میدن. بعد شما مبلغ درآمدتون رو تو حسابتون تحویل میگیرین. یه راه واقعا عالیییییی برای کسب درآمد!

من توی این پست سعی کردم خیلی از روش های کسب درآمد از اینترنت رو براتون بگم. مطمئنا همشونو نگفتم ولی شما میتونید به من و دیگران کمک کنید. آیا شما هم یه مورد اینچنینی میشناسید؟ حتما تو نظرات بگید تا من و دیگران هم بدونن.

تو کسب درآمد دراینترنت موفق باشی!

مطلب مرتبط:

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

3 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان کرمی

احسان کرمی هستم. عاشق تکنولوژی و برنامه نویسی مخصوصا اندروید. به نوشتن مطلب های جالب و اخبار تکنولوژی علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره پست هام بشنوم.