in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

خوشمزه ترین چیپس های ایران کدام است؟

khosh maze tarin chips haye iran kodamand

چیپس از خوراکی های خوشمزه ایه که نمیشه ازش گذشت. خوشمزه ترین چیپس های ایران رو نمی تونی با هیچ چیز مقایسه کنی. ورقه های نازک و ترد سیب زمینی مواد اولیه خوشمزه ترین چیپس های ایران هستن. وقتی به سوپرمارکت برای خرید میری خوشمزه ترین چیپس های ایران بهت چشمک میزنن.

در نت نظر بخوان: بهترین صبحانه در تهران پیشنهادی که نمیتونی رد کنی

خوشمزه ترین چیپس های ایران که باهاشون خاطره داریم

چه کسی اولین بار چیپس درست کرد؟

چیپس در ایران

اون روز مشتری های ناراضی لب به سیب زمینی های سرخ شده گراهام نزدند. رستوران شلوغ بود و سرآشپز نمی تونست سیب زمینی ها رو خوب سرخ کنه! مجبور شد اون ها رو خیلی نازک ببره تا بپزه! تولد چیپس در سال 1853 توسط یک سر آشپز امریکایی انجام شد که شاید سیب زمینی ها رو کمی بیشتر از حد معمول سرخ کرده بود.

چیپس دهه شصتی ها!

چیپس دهه شصتی ها

خوشمزه ترین چیپس های ایران به طور کلی چیپس سیب زمینی هستن که با طعم های مختلف تهیه می شن! چیپس نمکی برای ما حالت نوستالژیک داره ولی این روزها چیپس هایی با طعم های مختلف در سوپر مارکت ها دیده میشه! این روزها یک چیپس در بسته بندی شفاف روانه بازار شده که طعم چیپس های قدیم رو میده.

چی توز

خوشمزه ترین چیپس های ایران

شناخته ترین برند تولید چیپس و اسنک در ایران که خوشمزه ترین چیپس های ایران رو هم تولید می کنه! چیپس سرکه نمکی، چیپس تند و فلفلی، چیپس لیمو، چیپس کچاپ ،چیپس سالسا! و انواع دیگه که همگی از خوشمزه ترین چیپس های ایران هستن. کتل چیپس چی توز و چیپس نمک دریایی چی توز رو امتحان کردی طعم خاصی داره.

خوشمزه ترین چیپس های ایران لیندا

خوشمزه ترین چیپس های ایران لیندا

گروه صنعتی لینا یک چیپس خوشمزه! با نام لیندا تولید کرده که در 5 طعم مختلف به فروش میرسه! در تهیه این چیپس از روغن بدون ترانس استفاده شده و با مدرن ترین دستگاه ها تهیه می شه. لیندا هم خوشمزه اس و هم بسته بندی جالبی داره! چیپس پرینگلز لیندا به نظرم از بقیه خوشمزه تر اومد.

مزمز و چیپس خوشمزه

مزمز و چیس خوشمزه

مزمز از خوشمزه ترین چیپس های ایران هستش که کیفیت خوبی هم داره.این شرکت بیش از 15 نوع چیپس! در طعم های مختلف تهیه می کنه که هر سلیقه ای راضی باشه! البته مزمز به غیر از چیپس خوشمزه، اسنک و آجیل هم تولید می کنه و به  بازار بین المللی صادر میکنه

چیپس تاپیس

چیپس تاپیس

این شرکت در سال 1394 شروع به کار کرد و انواع چیپس خوشمزه رو در اختیار علاقه مندان گذاشت.تاپیس خوشمزه ترین چیپس های ایران رو با طعم های مختلف تولید می کنه! چیپس ویژه نمک دریایی، چیپس کچاپ، چیپس فلفلی ، چیپس ویژه ماست و خیار و نعنا ! و چیپس ویژه سرکه بالزامیک.

چیپس خوشمزه بومبا

چیپس خوشمزه بومبا

شرکت تولیدی زاپس و بومبا، چیپس های خوشمزه بومبا رو تهیه می کنه! چیپس پیاز و جعفری زاپس،چیپس ساده ، چیپس لیمو و چیپس سرکه ای زاپس، از خوشمزه ترین چیپس های ایران هست که بهتره امتحان کنی.

 

3 دیدگاه

نظر بده
  1. مررسی از مقاله جالب شما افسانه جان شور و هیجان تو کلماتت مشخصه قلم زیبایی داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .