in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

معروف ترین عکس های قرن

maroof tarin ax haye gharn

معروف ترین عکس های قرن 21 که به سختی میشه فراموش کرد.به دلیل پیشرفت در صنعت عکاسی، زیبایی و تکنیک در معروف ترین عکس های قرن بی نظیر بود. انتخاب بین این همه جذابیت و تنوع کار مشکلیه ولی من برات بهترین و معروف ترین عکس های قرن 21 رو گلچین کردم. این تصاویر هر کدوم داستانی رو تعریف می کنن.

معروف ترین عکس های قرن 21 ، یادآور خاطرات فراموش نشدنی!

10-استقبال از هزاره جدید

استقبال از هزاره جدید

اولین عکس رو با تصویری از جشن آغاز سال 2000 و هزاره سوم میلادی شروع کردم که این جشن باشکوه رو هرگز نمیشه فراموش کرد. معروف ترین عکس های قرن 21 سرشار از لحظات عجیب و جالب هستند.

9- استیو جابز با آی پدش

معروف ترین عکس های قرن استیوجابز
این عکس رو همه جا می بینی یکی از معروف ترین عکس های قرن 21 همینه. تصویری جذاب از استیو جابز که اولین آی پد رو رونمایی می کنه. معروف ترین عکس قرن در سال 2001 میلادی عکاسی شده.

8-بالا بردن پرچم امریکا

پرچم امریکا و 11 سپتامبر
بعد از 11 سپتامبر و ماجرای ویرانی مرکز تجاری، این آتش نشان ها پرچم امریکا رو روی بقایای مرکز تجاری نصب می کنن. معروف ترین عکس قرن 21 که روی جلد همه روزنامه ها در سراسر جهان چاپ شد توسط Thomas E. Franklin عکاسی شده.

7-معروف ترین عکس های قرن Dordogne, France

معروف ترین عکس هنری
درسال 2001 باستان شناسان موفق به کشف آثار هنری قدیمی در فرانسه شدند که بیش از 12000 سال قدمت داره! تصویر گرفته شده از آن به یکی از معروف ترین عکس های قرن تبدیل شد.آیا فرازمینی ها وجود دارند؟ آیا منشا این تصاویر از موجودات فرازمینی است؟

6-معروف ترین عکس های قرن بالرین های کوچولو

سارس و معروف ترین عکس های قرن
این عکس در سال 2003 گرفته شده زمانی که بیماری سارس دنیا رو تهدید می کرد. این بالرین های علاقه مند تمرین رو رها نکردن! با ماسک به برنامه تمرینی و رقص خودشون ادامه میدن. حالا هی بهانه بیار نرو باشگاه.

2 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .