in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

بهترین آتلیه عروس تهران از نظر مردم

behtarin atelie aroos tehran az nazare mardom

بهترین آتلیه عروس تهران کدومه؟ آنچه از شب عروسی باقی میمونه عکس و فیلمه.بهترین آتلیه عروس تهران رو انتخاب کن تا یادگاری خوبی از جشن عروسیت داشته باشی. معروف ترین و بهترین آتلیه عروس تهران که عروس خانم ها بیشتر می پسندن و به دیگران توصیه می کنند رو اینجا برات معرفی می کنم تا بتونی انتخاب راحت تری داشته باشی و معروف ترین عکس های قرن رو از عروسیت تهیه کنی.

 بهترین آتلیه عروس تهران و زیباترین یادگاری

10-آتلیه شاین

آدرس: سعادت آباد،سرو غربی،بعد از میدان شهرداری

بهترین آتلیه عروس تهران شاین

بهترین آتلیه عروس تهران با آتلیه تخصصی و پرسنل خانم و آقا منتظرن تا شب عروسی خاطره انگیزی رو برات ثبت کنن.لوکیشن های متنوع عمارت و باغ های زیبا رو می تونی برای عکس های عروسیت انتخاب کنی و با هلی شات ، استیدی کم ، مووی کم هم فیلمبرداری ویژه ای از عروسی داشته باشی.

9-استودیو آریایی (آی لید سابق)

آدرس:پاسداران،خیابان گل نبی

بهترین روز زندگی رو با تصاویر زیبا و جذاب در بهترین آتلیه عروس تهران جاودانه کن. یک کلیپ بسیار دیدنی از عروس خانم و آقاداماد،در شب عروسی پخش میشه که در بین مهمون ها غوغایی برپا میشه . کادری حرفه ای و با تجربه تیم عکاسان رو تشکیل میدن.

8-آتلیه ملکه زیبا معروف ترین آتلیه عروس

آدرس : مرزداران – قبل از پل یادگار

بهترین آتلیه عروس تهران مرزداران
ساخت کلیپ و ویدیو موزیک داخل تهران، شمال، کویر، کیش، دبی، اروپا از کارهای استثنایی این آتلیه عروس هست. آتلیه ملکه زیبا از دو عکاس هم زمان برای عروسی استفاده می کنه. یکی به عروس و داماد ژست های عالی میده و اون یکی هم عکس های حرفه ای و شکار لحظه ها و حقیقی از جشن تهیه می کنه.

7-آتلیه عکاسی فتولیا

آدرس: سعادت آباد،سرو غربی،حدفاصل چهارراه سرو و میدان کتاب

آتلیه عروس تهران
بهترین آتلیه عروس در تهران که عکاسی عروس و اسپرت رو برای عروس داماد ها انجام میده.ژورنال تخصصی با بهترین کیفیت هم می تونه خاطره عروسی رو برای همیشه زنده نگه داره. قبل از سفارش بهتره از نمونه کارها دیدن کنی.

6-آتلیه دیمو

آدرس: میرداماد،روبروی اسکان

بهترین آتلیه عروس در تهران
عکاسی و فیلمبرداری عروسی و نامزدی توسط تحصیلکرده عکاسی و استاد دانشگاه! با بهترین نورپردازی و جلوه های ویژه که تا حالا دیدی. هنرمندانه ترین روش برای ثبت خاطرات تهیه آلبوم عکس در بهترین آتلیه عروس تهران می تونه باشه.

منبع عکس:اینستاگرام آتلیه

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .