in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

طرز تهیه 5 صبحانه سریع و خوشمزه

tarze tahie 5 sobhane sari o khoshmaze

همه مون خوب میدونیم که یه روز خوب با یه صبحانه خوب شروع میشه و هیچکس نمیتونه دست رد به صبحونه هتلهای 5 ستاره بزنه! اما طرز تهیه صبحانه سریع به روش سرآشپزهای هتلها خیلی آسونتر از اونیه که فکرشو بکنی. طرز تهیه صبحانه سریع و دلچسبی که یه روز تعطیل رو برامون رویایی کنه و یه روز کاری رو پر از انرژی و نشاط و اونقدرا هم وقتمون رو نگیره، خیلی آسون و جالبه.

پس اگه اهل صبحانه های خوشمزه و متنوع هستی، تو این مطلب چند تا طرز تهیه صبحانه سریع و البته خوشمزه رو آموزش میدیم.

طرز تهیه صبحانه سریع

در نت نظر بخوان: بهترین صبحانه سلف سرویس تهران رو کجا بخورم؟

طرز تهیه صبحانه سریع و لذیذ

مافین صبحانه:

مقداری اسفناج، دو برگ بیکن خردشده، 2 تا قارچ خرد شده ، نصف فنجون پنیر چدار، ادویه و یه تخم مرغ را تو یه ظرف بخوبی مخلوط میکنیم و داخل ظرف قالب مافین میریزیم. قالب رو بمدت 15-20 دقیقه تو فر قرار میدیم و بعد از مافین های خوشمزه صبحونه مون لذت میبریم. بهمین سادگی و خوشمزگی.
طرز تهیه صبحانه سریع

کاسه سیب زمینی:

سیب زمینی را از قبل پخته و پس از بریدن سر آن، داخل آن را با احتیاط با یک قاشق خالی می کنیم تا یک کاسه از جنس سیب زمینی بسازیم. بعد با یک قلم مو کمی کره به داخل سیب زمینی میمالیم. بیکن، یک پنجم فنجون پنیر پیتزا و یه تخم مرغ را داخل سیب زمینی میریزیم و نمک و فلفل را به آن اضافه می کنیم. سیب زمینی ها را در سینی فر چیده و 8-10 دقیقه داخل فر قرار میدهیم. در پایان میتوانیم با پیازچه سبز یا جعفری صبحونه مونو تزئین کنیم.

طرز تهیه صبحانه سریع

پنکیک موزی:

تو یه ظرف یه فنجون آرد سفید، یه قاشق غذاخوری شکر، 2 قاشق چایخوری بکینگ پودر و یک چهارم قاشق چایخوری نمک رو با هم مخلوط میکنیم. تو یه ظرف  دیگه یه تخم مرغ، دو قاشق غذاخوری روغن، یه فنجون شیر و دو تا موز رسیده و له شده رو با هم مخلوط می کنیم. به آرومی ظرف اول رو با ظرف دوم مخلوط میکنیم و زیاد هم نمی زنیم.

یه تابه رو روی شعله متوسط میذاریم و هر بار به اندازه یک چهارم فنجون از موادمون رو توی تابه میریزیم. وقتی مواد شروع کرد به حباب درست کردن، اونو برمیگردونیم و روی دیگه پنکیکمون رو سرخ میکنیم و با موز و عسل نوش جون می کنیم.

طرز تهیه صبحانه سریع

طرز تهیه صبحانه سریع فرنچ تست:

3 تا تخم مرغ، یه فنجون  شیر، 1 قاشق غذاخوری شکر ، خیلی کم نمک و 1 قاشق چایخوری وانیل را خوب مخلوط کنید و تو یه ظرف نگه دارید. توی تابه کره بریزید و با حرارت متوسط کره رو گرم کنید. بعد نون تست رو بمدت 10 ثانیه تو ظرف مواد بذارید و بلافاصله اونو توی تابه بذارین، وقتی یه سمتش طلایی شد نون رو برگردونین تا سمت دیگه ش هم خوب سرخ بشه. این تست خوشمزه رو میتونین با عسل و میوه ها نوش جون کنین و از یه صبحانه حسابی لذت ببرین.

طرز تهیه صبحانه سریع

پیتزای صبحانه فوری:

اگه پیتزاخور هستین، اینجا طرز تهیه صبحانه سریع و خوشمزه باب میلتون رو آموزش میدم.  یه تخم مرغ، 2 قاشق غذاخوری شیر، دو قاشق غذاخوری سوسیس سرخ شده و ادویه رو مخلوط مکنیم و توی یه ماگ به مدت یه دقیقه یا کمتر توی ماکروفر میذاریم تا تخم مزغ سفت بشه. وقتی تخم مرغ سفت شد، اونو قطعه قطعه میکنیم و روی هر نوع نون ضخیم، یه لایه از موادمون رو میریزیم و دو قاشق غذاخوری پنیر چدار روش میریزیم و بمدت 15-30 ثانیه تو ماکروفر میذاریم تا پنیر کاملا آب بشه و از پیتزای صبحونه مون لذت میبریم. طرز تهیه صبحانه سریع

اگه شما هم صبحونه های لذیذ و آسونی میشناسین که فقط در عرض چند دقیقه حاضر میشن، میتونین طرز پخت اونا رو با مانت نظر در میون بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده. س

آزاده هستم. عاشق موضوعات سرگرم کننده و جدید. اگه به مطلب خاصی علاقه دارین، میتونین به من بگین تا براتون در موردش تحقیق کنم و یه پست جذاب و جالب بنویسم.