in

ضعیفضعیف افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

10 اکانت اینستاگرام افراد معروف که همه فالو می کنن

10 account instagram afrade ma’rof ke hame follow mikonan

توی این عصر که “عصر تکنولوژی” هم لقب گرفته، شبکه های اجتماعی بسیاری مثل تلگرام، اینستاگرام و … به وجود اومدن که افراد خیلی زیادی هم توی اونا فعالیت دارن. از جمله این افراد، افراد معروف و مشهور هستن که با مخاطبانشون ارتباط دارن.  اکانت اینستاگرام افراد معروف رو بشناسید. با من همراه باش تا اکانت اینستاگرام افراد معروف رو برات معرفی کنم.

10 اکانت اینستاگرام افراد معروف کدوم ها هستن؟

10- اکانت امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله از 10 اکانت اینستاگرام افراد معروف

امیر مهدی ژوله، یه فیلم نامه نویس، بازیگر و روزنامه نگار هست که به در برنامه خندوانه به عنوان کمدین معروف شد. میتونین با کلیک روی لینک زیر به اکانت اینستاگرام ایشون برید.

amir_mehdi_jule

9- احسان خواجه امیری

اینستاگرام احسان خواجه امیری

همونطور که میدونید، احسان خواجه امیری، خواننده پاپ ایرانی هست که فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتره. احسان خواجه امیری یک دهه شصتی هست که توی سال 1363 به دنیا اومده.

ehsankhajeamiri

8- احسان حدادی

اینستاگرام احسان حدادی

احسان حدادی، پرتابگر دیسک تهرانی هست که توی سال 63 به دنیا اومده. ایشون همچنین رکورد دار پرتاب دیسک در آسیا با رکورد 69,32 متر هست. از طریق لینک زیر میتونین به اکانت ایشون مراجعه کنین.

ehsanhadadi

7- احسان علیخانی

اینستاگرام اکانت اینستاگرام افراد معروف

احسان علیخانی از مجری های خیلی خوب کشورمون هست که همه ایشون رو با ماه عسل میشناسن. همیشه توی ماه رمضان با برنامه ماه عسل مهمان خونه هامون هست و در حالی که توی برنامه ناراحت کننده ترین ماجراها نقل میشه اما ایشون اصلا گریه نمیکنه! اصلا! ایشون متولد سال 61 هست.

alikhani.ehsan

6- پژمان جمشیدی

اکانت اینستاگرام پژمان جمشیدی

یکی از بازیکنان سایق فوتبال کشورمون که سابقه حضور در تیم های پرسپولیس، سایپا و… رو داره. ایشون همچنین توی تلویزیون هم کار کرده. همچنین سریال پژمان (بهمن 91 تا خرداد 92) با محوریت و بازیگری ایشونه.

pejmanjamshidi

5- کامبیز دیرباز

اینستاگرام کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز که متولد سال 1354 هست، یکی از بازیگرای خوب کشورمون هست. از کارهای ایشون میشه: آقا و خانم سنگی، میکائیل، پشت بام تهران و … رو نام برد.

dirbaz_kambiz

4- پژمان بازغی

اینستاگرام پژمان بازغی

پژمان بارغی، متولد 19 مرداد 1353 و یکی از بازیگرای  سینما و تلویزیون پرطرفدار ایرانی هست. از طریق لینک زیر به اکانت اینستاگرام ایشون برید.

pejmanbazeghioriginal

3- رامبد جوان

اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان، بازیگر تئانر، فیلم و سریال، مجری و کارگردان ایرانی هست که توی 1 دی ماه 1350 به دنیا اومده. ایشون الان با خنوانه خیلی معروف هست. میتونین از طریق لینک زیر به صفحه اینستاگرام ایشون برید.

rambodjavan1

2- جناب خان (محمد بحرانی)

اینستاگرام جناب خان

محمد بحرانی که متولد سال 1360 در شیراز هست، یه بازیگر و صدا پیشه خیلی خوب و پرطرفداره. محمد بحرانی به خاطر جناب خان در خندوانه معروف شد و یه صفحه اینستاگرام با همین نام هم درست کرده. لینک زیر شما رو به صفحه جناب خان می بره.

jenabkhan1

1- محمد رضا شجریان

اینستاگرام محمد رضا شجریان

همه ی ایرانی ها این شخصیت بزرگ رو میشناسن. محمدرضا شجریان، متولد 1319 در مشهد هست. این خواننده، آهنگساز، موسیقی دان و خوشنویس، جزو 50 صدای برتر جهان است. ایشون آهنگ های شاهکاری دارن که باید حتما بشنوید.

officialshajarian

 توی این مطلب از نت نظر، 10 اکانت اینستاگرام افراد معروف رو برات معرفی کردم. امیدوارم پست خوبی شده باشه و لذت ببری. لطفا نظر ارزشمندت رو هم بگو و اگه شخصی هم از قلم افتاد بگو که بنویسم. 

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان کرمی

احسان کرمی هستم. عاشق تکنولوژی و برنامه نویسی مخصوصا اندروید. به نوشتن مطلب های جالب و اخبار تکنولوژی علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره پست هام بشنوم.