in ,

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

تست: کدوم شخصیت Game of Thrones هستی؟

test : kodum shakhsiate seriale game of thrones hasti?

در طول تاریخ شخصیتهای زیادی شکل گرفتن که بعضی بصورت اسطوره در اومدن و بعضی در کنار همین اسطوره ها شناخته شدن. امروزه اغلب فیلمها و سریالهایی که ساخته میشه بخصوص سریالهای تاریخی برگرفته از همون قهرمانان و اسطوره هایی هستن که شاید ما خیلی هاشون رو نشناسیم.و حتی اسمشون رو نشنیده باشیم. ولی اگه به تک تک شخصیتهای این سریالها و فیلمها دقت کنیم میبینیم که خیلی از آدمهای دور و بر ما و حتی خود ما شبیه یکی از اونها هستیم.یکی از سریالهای پرطرفداری که در سبک تاریخی و حماسه ای ساخته شده سریال بازی تاج و تخت هستش که اینروزها حسابی طرفدار پیدا کرده و خیلی ها حتی سعی میکنن شخصیتهای این سریال رو الگوی خودشون قرار بدن. ما هم از فرصت استفاده کردیم و بر اساس همین سریال یه تست شخصیت شناسی ترتیب دادیم ترتیب دادیم که بتونید باهاش خودتون رو محک بزنید و ببینین شبه کدوم یکی از شخصیت های game of thrones هستین.

Share the quiz to show your results !


ایمیلتو وارد کن. هم نتیجه رو ببین و هم در قرعه کشی شرکت کن!

تست: کدوم شخصیت game of throne هستی؟
%%personality%%

نتیجه تست را به اشتراک بگذار



12 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.