in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

گزارش اختصاصی از بازار گل شهید محلاتی تهران

gozareshe ekhtesasi az bazare gole shahid mahalati tehran

افرادی درماشین های لوکس منتظرن تا در آهنی بزرگ بازار گل شهید محلاتی ساعت 7 صبح باز بشه!  در خیابون های اطراف همه جا پر از ماشینه و جای پارکی پیدا نمیشه. در آهنی زوزه کشان باز میشه و جمعیت مشتاق برای خرید گل در بزرگترین بازار گل فروشان تهران، بازار گل شهید محلاتی به سمت غرفه ها می روند و گل فروش های تهرانی از بازار بیرون می روند. اینجا رنگین کمانی از جنس گل هاست! اینجا بهشت عاشقان طبیعت و خریداران گل هاست. اینجا بازار گل شهید محلاتی تهرانه.

 در بازار گل شهید محلاتی چشمانت مهمان رنگ ها می شوند

بازار گل و گیاه

 

بازار گل شهید محلاتی

آدرس: تهران بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده

بازار گل شهید محلاتی تهران

بازار گل شهید محلاتی بزرگترین بازار گل تهرانه و همه نوع گل گدانی، باغچه ای، درختچه ، شاخه بریده در این بازار گل فروخته میشه که از باغ های اطراف تهران، محلات و شهرهای شمالی کشورتامین میشه! گل های مصنوعی، خاک، کود ، گلدان و وسایل تزیینی هم برای خرید وجود داره.

بازار گل شهید محلاتی  و شاخه بریده ها

بازار گل شهید محلاتی زمزم

حدود 2 میلیون شاخه گل به طور روزانه در بازار گل شهید محلاتی به فروش میرسه که البته بیشتر این گل ها رو گلفروشی ها می خرند. این مرکز یکی از جاهاییه که گل فروشی های تهران برای خرید و تهیه گل برای مغازه هاشون بهش مراجعه می کنن.

غرفه ها و سوله هایی پر از گل و گیاه

بازار شهید محلاتی

قسمت گل های مصنوعی و طبیعی از هم جداست. در اطراف سوله بسیار بزرگی که پر از گل های زیباست، می تونی غرفه های گل فروشی رو ببینی. کاکتوس، درختچه های آپارتمانی، گیاهان همیشه سبز، گلدان های بنفشه،پامچال شمعدانی و… اینجا همه جور گلی رو میتونی پیدا کنی.

قیمت ها در بازار گل شهید محلاتی

گل فروشی ارزان

از اونجایی که گل ها مستقیما از تولیدکننده به بازار گل میاد قیمت ها بسیار ارزون هست! همه لوازم گل کاری و حتی گلدان های گل و درختچه های زینتی نصف قیمت گل فروشی ها هستن. اکثر گل فروشی ها هم از اینجا خرید می کنن.

خدمات بازار گل

خدمات بازار گل

علاوه بر فروش مستقیم گل، سفارش سبد گل و تاج گل  برای مجالس و مهمانی ها رو هم در بازار گل انجام میدن! برای عروسی و گل زدن ماشین عروس هم می تونی از بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت ها استفاده کنی.

چه موقع به بازار گل برویم؟

ساعات کار: 4 صبح تا 12 ظهر

چه موقع به بازار گل برویم؟

بازار گل غرب تهران ساعات کار طولانی تری داره ولی بازار گل شهید محلاتی ساعات کارش محدودتره! اگر می خوای بهترین گل ها رو خریداری کنی باید صبح زود به این بازار گل بیای چون خیلی زود گل ها و گلدان های گل تموم میشه و به فروش میرسه. بعد از ساعت 11/5 درب ورودی بسته میشه و ساعت 1/5 هم همه خریداران رو از سالن ها بیرون می کنن ! و دیگه فروش تکی ندارن بعد از ظهر برای خرید گلدان و لوازم باغبانی میشه رفت.

تا حالا به بازار گل محلاتی رفتی؟چه جور جاییه؟ اگر تجربه ای داری با دوستات در میون بزار.

2 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام احتراما اینجانب در تاریخ هفدهم اسفند به اتفاق دخترم و همسرم به این بازار مراجعه نمدم و متاسفانه با برخورد بی
    سیار بد فروشنده غرفه ۹۹ مواجه شدم بسیار بی ادب ئ
    و بهتره بگم روانی بود طوریکه کار به پلیس کشید و خاطره خوبی از این بازار ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .