in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

تجربه پیدا کردن خانه از سایت دیوار

tajrobe peyda kardane khane az site divar

در جوامع امروزی انجام بسیاری از امور با استفاده از امکانات و روش های جدید صورت می گیرد. بعنوان مثال دیگر کمتر کسی برای خبر گرفتن از دوستان خود دست به نامه نگاری میزند. چرا که با وجود انواع و اقسام برنامه های اجتماعی باعث کسترش روشهای ارتباطی شده و در کسری از ثانیه ارتباط دو طرف برقرار میگردد. ماجرای ما در خصوص پیدا کردن خانه از سایت دیوار هم دست کمی از مثال بالا ندارد. در این مطلب قصد دارم تجربه پیدا کردن خانه از سایت دیوار را با شما دوستان خوب نت نظری در میان بگذارم تا شما نیز بتوانید در صورت لزوم با پیدا کردن خانه از سایت دیوار در وقت خود صرفه جویی کرده و موارد مناسبی پیدا کنید.

تجربه پیدا کردن خانه از سایت دیوار

در گذشته وقتی قصد پیدا کردن خانه می کردیم، باید روزها از این بنگاه به آن بنگاه رفته و نهایتا دو یا سه مورد را جهت بازدید انتخاب می کردیم و در ساعات آخر روز با پاهایی خسته دست از پا درازتر به خانه بر می گشتیم. و فردا نیز روز از نو روزی از نو. حال این مسأله زمانی دردناک تر می شود که شما دارای کسب و کاری باشید و مجبور شوید چند روزی بخاطر پیدا کردن خانه، آن را تعطیل کنید.

اما امروزه پیدا کردن خانه نیز به لطف وجود تکنولوژی و امکانات ارتباطی آسانتر شده و نیازی به گشتن های مداوم در سطح شهر نیست.

ماجرای خانه پیدا کردن ما

با پیدا کردن خانه از سایت دیوار در وقت خود صرفه جویی کن

ما تصمیم داشتیم از شهری به شهر دیگری نقل مکان کنیم و اصلا فرصت گشتن در بنگاه ها را نداشتیم. بنابراین به اینترنت پناه بردیم و پس از زیر و رو کردن بسیاری از سایت های املاکی و کانال های تلگرام، در نهایت سایت دیوار نظر را مارا به خود جلب کرد. پیداکردن خانه از سایت دیوار بسیار آسانتر از بقیه ی روش ها بود.

هر روز که از خواب بیدار می شدیم یا شب قبل از خواب تعدادی آگهی جدید فروش و اجاره منزل در سایت دیوار و اپلیکیشن دیوار قرار میگرفت. مطمئن بودیم که پیدا کردن خانه از سایت دیوار برای ما میسر خواهد بود. چون هر اطلاعاتی که نیاز داشتیم موجود بود.

برای پیدا کردن خانه از سایت دیوار همه چیزی که نیاز داشتیم اطلاعات اولیه شامل متراژ، مکان و تصاویری از خانه مورد نظر بود. از همه مهمتر این مسأله بود که می دانستیم بدلیل بروز بودن سایت دیوار هر روز با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن دیوار تعدادی آگهی جدید جهت اجاره و فروش منزل خواهیم دید.

برای پیدا کردن خانه از سایت دیوار چکار کنیم

پس از صرف حدود یک هفته برای پیدا کردن خانه از سایت دیوار چند آگهی نظر ما را جلب کرد و با برقراری ارتباط از طریق پیامک یا تلگرام و تماس تلفنی جزئیات را جویا شدیم. قسمت جالب این ماجرا چانه زدنهای تلفنی بود. چرا که بصورت حضوری امکان اینکه به راحتی مراسم چانه زنی بر سر قیمت راه بیاندازید کار آسانی نیست اما با تلفن این امر بسیار عالی پیش می رود و نتیجه بخش هم هست. ما که موفق شدیم.

بالاخره پس از پسندیدن یکی از آگهی ها بدلیل مشغله ای که داشتیم بدون آنکه حتی خانه را از نزدیک ببینیم آنرا تهیه کردیم و الحق که منزل خوبی از نظر مکانی و امکانات بدست آوردیم.

این تجربه شخصی من از پیدا کردن خانه از سایت دیوار بود، چنانچه شما نیز همچین تجاربی از پیدا کردن اینترنتی منزل دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سایت شما بسیار عالیه .. ایمدوارم موفق و سربلند باشید و سایت ما را به اشتراک بگذارید و سایت بانه دات کام را به دوستان خد معرفی نمایید
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.