in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

تجربه خرید از هایپراستار با تمام جزییات

tajrobe kharid az hyperstar ba tamame jozeeiat

من خرید کردن رو دوست دارم ولی نمی خوام برای خرید هی از این فروشگاه به اون فروشگاه برم! دوست دارم همه چی با هم یک جا جمع بشه و من بتونم انتخاب راحت تری داشته باشم. خرید از هایپر استار رو خیلی دوست دارم چون همه چیزایی که می خوام اونجا پیدامیشه. با خرید از هایپراستار حس خوبی پیدامی کنم چون خیالم راحته که تمام لوازم مورد نیازم رو اونجا می تونم به قیمت مناسب بخرم! اینجا می خوام فوت و فن خرید از هایپر استار رو برات بگم.

خرید از هایپر استار تجربه ای متفاوت!

خرید از هایپر استار ارم

فروشگاه هایپر استار

ساعات کاری : همه روزه از 9 صبح تا 12 شب

یک خرید از هایپر استار

هایر استار یک فروشگاه نیست بلکه مدرن ترین هایپر مارکت ایرانی به سبک متفاوته که تقریبا 25 ساله افتتاح شده! خرید از هایپراستار چیزی فراتر از یک خرید معمولیه. در واقع هایپر استار ترکیبی از خرید و تفریح رو با هم ارائه می کنه.با خرید از هایپر استار می تونی  از تخفیف های زیادی در مواد خوراکی و بهداشتی استفاده کنی.هایپر استار تنوع بی نظیری از کالای مصرفی رو یکجا عرضه میکنه و انتخاب رو برای مشتری ساده می کنه.

هایپر استار کجاست؟

آدرس هایپر استار

خرید از هایپراستار برای کسانی که در غرب تهران زندگی می کنن مناسب تره ولی هر جای تهران که باشی از بزرگراه ستاری راحت هایپر رو پیدا می کنی.این مسیر رو دنبال کن : بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم شرقی- زیر پل تازه تاسیس بلوار آسیا یا بلوار شهید باکری جنوبی – شمال پارک ارم – از دور مشخصه و تابلوی بزرگی هم داره.

تجربه خرید از هایپراستار

تجربه خرید از هایپراستار

من زیاد به هایپر استار میرم و بیشتر خریدهام رو هم همونجا انجام میدم! پارکینگ دو طبقه رایگان داره که چند جوون کارواشی هم اونجا کار می کنن. وارد فروشگاه که بشی می بینی خیلی از چیزی که فکر می کردی فرق داره. از لوازم منزل و مایحتاج روزمره بگیر تا لوازم الکترونیکی و لپ تاپ، وسایل کوه نوردی و پیک نیک، وسایل ورزشی، لباس و کفش، لوازم برقی منزل همه چی در هایپر استار به فروش میرسه. حتی خاک گربه و خرچنگ زنده! من دوست دارم همه قسمت های فروشگاه رو کامل دور بزنم.! وقتی که چرخ خرید رو هل میدم از قسمت تلویزون های ال ای دی دیدن می کنم.

خرید از هایپر استار در تهران

در هر قسمت پسرها و دخترهای جوانی لباس فرم به تن برای راهنمایی وجود دارن! اگر در مورد فریزر یا نوع گوشی سوالی داشتی حتما بپرس .برای خرید از هایپر استار هیچ محدودیتی وجود نداره چون از همه برندها کالا برای فروش داره خدمات پس از فروش خوبی هم داره. اکثر اوقات تخفیف های خوبی برای بیشتر اجناس در نظر گرفته شده و خرید از هایپر استار به صرفه هم هست! سفارش اینترنتی و تحویل در منزل هم یکی از خدمات هایپر استار هستش که واقعا کار راه اندازه.

راستی روزهای تعطیل و آخر هفته ها خیلی شلوغ میشه تونستی وسط هفته برو! سعی کردم همه چیز رو در مورد خرید از هایپر استار بگم. ولی اگر چیزی جا مونده یا سوالی در این مورد داشتی همینجا بپرس تا جواب بدم گفتم که من زیاد به هایپر استار میرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .