in

افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر

۱۰ تا از سریال های جدید ۲۰۱۷ برای معتادان به سریال

سریال های برتر 2017

من عاشق تماشای سریال هستم به خصوص اگر در ژانر جنایی-روانی باشه! با توجه به این که امسال قراره نزدیک به ۵۰۰ سریال پخش بشه انتخاب سریال خوب کار مشکلی شده. خب نمیشه همه سریال ها رو دید باید چند تا خوبش رو برای دیدن انتخاب کرد می خوام بهترین سریال های جدید ۲۰۱۷ رو برات معرفی کنم تا از این لیست اونی که با سلیقه ات جوره برای دیدن انتهاب کنی. لیست سریال های جدید ۲۰۱۷ رو نت نظری ها از بین ده ها سریال خوب انتخاب کردن !با من همراه شو اینجا ۱۰ تا از سریال های جدید ۲۰۱۷ رو بهت معرفی کنم.

لیست جذاب ترین سریال های جدید ۲۰۱۷

۱۰- مردی در بلندای قلعه – the man in the high castle

سریال های جدید 2017 تلویزیونی

از بین سریال های جدید ۲۰۱۷ میشه به “مردی در بلندای قلعه” اشاره کرد که از ژانویه سال ۲۰۱۵ داره پخش میشه. امسال فصل سوم این سریال در حال پخشه و همچنان تونسته نظر تماشاگران رو جلب کنه. این سریال سعی داره بگه اگه اتفاقات یه جور دیگه رخ می داد دنیا چطور می شد و ماجرای بعد از جنگ جهانی دوم رو به گونه ای متفاوت روایت میکنه. در این روایت فرضی دو دولت پیروز محور،امپراتوری ژاپن و آلمان نازی،  کنترل بخش هایی از امریکا رو به دست گرفته اند!.فیلم در ژانر درام، تخیلی و به زبان انگلیسی توسط آمازون ارائه میشه.

۹- The People v. O. J. Simpson: American Crime Story

American Crime Story

سریال داستان جنایات امریکایی از  بهترین سریال های چند سال اخیره که جزء سریال های جدید ۲۰۱۷ هم داره پخش میشه. جی.سیمپسن فوتبالیست سیاهپوست امریکایی در سال ۱۹۹۵ همسرش رو به قتل رسوند. پخش زنده دستگیری متهم از تلویزیون خیلی پر بیننده میشه و حاشیه ساز….فیلم در ژانر پلیسی –جنایی  و بر اساس واقعیت ساخته شده! این سریال تلویزیونی تونست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن رو نصیب  Sarah Paulson کنه

۸- ۱۱٫۲۲٫۶۳ از بهترین سریال های ۲۰۱۷

جدید ترین سریال های 2017

این سریال جذاب در ژانر رازآلود , علمی تخیلی , مهیج و غم انگیز ساخته شده و توسط  Film2Movie   منتشر شده  محصول کشور امریکاست و    James Franco, Sarah Gadon, George MacKay, Josh Duhamel در سریال  ۱۱٫۲۲٫۶۳ بازی می کنن. کارگردان این اثر  Kevin Macdonald به ساخت فیلم های پر بیننده شهرت داره. داستان فیلم ماجرای معلم دبیرستانی رو تعریف می کنه که به ۱۹۶۳ میره تا بلکه بتونه جلوی مرگ جان اف کندی رو بگیره اما اتفاقاتی میفته که …. بقیه ماجرا رو بهتره خودت دنبال کنی.

۷- Mr Robot

Mr Robot 2017

آقای ربات یک سریال درام-هیجان انگیز آمریکاییه که توسط سام اسمعیل ساخته شده. ماجرای یک مهندس سایبری و هکر هست که از اختلالات اجتماعی و افسردگی رنج میبره. پخش این سریال جذاب از ۲۷ ماه می ۲۰۱۵ شروع شده و Mr Robot مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز بسیاری رو برنده شد از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال درام تلویزیونی و نامزد ۶ جایزه امی در سال ۲۰۱۶٫ مژده به علاقه مندان  سریال های درام هیجانی، در لیست سریال های جدید ۲۰۱۷ اسم آقای ربات هم دیده میشه و قراره فصل سومش پخش بشه.

۶- The night of

سریال های جدید 2017 بر پرده

همیشه حواست باشه با کی میری مهمونی و با کی می گردی معلوم نیست چه اتفاقی میفته! قهرمان داستان این فیلم که از بهترین سریال های جدید ۲۰۱۷هم هست بعد از یه شب مهمونی و خوش گذرونی با یه زن غریبه، صبح که از خواب بلند میشه می بینه اون خانوم با چاقو کشته شده و همه چی مرد رو قاتل نشون میده …. جالب تر از همه اسم ستاره های این فیلم جذابه :  ریز احمد، بیل کمپ، جان تورتورو به همراه پیمان معادی از بهترین بازیگر های  ایرانی  که در نقش سلیم خان ظاهر میشه. پیمان معادی در هالیوود هم خوش درخشید.

۵- Fargo

سریال فارگو 2017

فارگو مجموعه ای تلویزیونی برای علاقه مندان به درام وفیلم های جناییه. فصل اول این سیال اوریل ۲۰۱۴  از شبکهFX  پخش شد که با بازی بیلی باب تورنتون و مارتین فریمن بسیار مورد توجه قرار گرفت. جایزه امی بهترین تیم بازیگری، بهترین کارگردانی و بهترین سریال کوتاه رو به دست آورد. بیلی باب تورنتون برای بازی در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب شد. قراره فصل سوم سریال فارگو ۲۰۱۷ شروع بشه.اصل داستان فارگو به یک سری قتل ها و ناامنی ها در دهه ۷۰ تکزاس اشاره می کنه و بیننده رو پای تلویزیون میخکوب می کنه.

۴- Black Mirror

بهترین سریال های 2017 امسال

آینه سیاه نام سریالی انگلیسی  با مضمون علمی تخیلیه که  سعی داره طنز تلخی رو در ارتباط با جامعه مدرن و پیامدهای تکنولوژی به تصویر بکشه. فصل اول این سریال سال ۲۰۱۱ در Netflix پخش شد و به دلیل استقبال زیاد سری های بعدی هم ساخته شد. در هر قسمت بازیگران مختلف بازی می کنن و ماجرای تازه ای رخ میده!فصل ۴ این سریال قراره امسال ۲۰۱۷ پخش بشه ولی تاریخ دقیقش مشخص نشده.

۳- Stranger Things

چیزهای غریبه 2017

چیزهای غریبه یک سریال امریکایی در ژانر هیجان، ترس و درام هست که بیننده رو میخکوب می کنه!همه شهر در گیر ماجرای ربوده شدن یک پسر بچه میشن شاید نیروهای ماورایی در این ماجرا  دخالت دارن . فصل دوم این سریال جذاب  امسال ۲۰۱۷ قراره پخش بشه. بهترین سریال های امریکایی رو نمیشه ندید.

۲- Bates Motel

جذاب ترین سریال های جدید 2017

این سریال امریکایی نمونه ای از سریال های روانشناسی در ژانر ترسناکه. خوراک فیلم بین های واقعی! که از بازی های ذهنی و وحشت خوششون میاد .این سری بر اساس فیلم  روانی آلفرد هیچکاک ساخته شده و زندگی نورمن بیتس و مادرش نورما رو به تصویر کشیده و هر قسمت باید منتظر روان پریشی جدیدی از این خانواده بود. داستان فیلم از آریزونا جایی که شوهر نورما میمیره شروع میشه و نورما و پسرش به اورگان میان و هتلی رو خریداری میکنن اما…..

۱- سریال های جدید ۲۰۱۷ – Westworld

سریال های جدید 2017 Westworld

از سریال های جدید ۲۰۱۷ آمریکایی که قراره پخش سری تازه اون به زودی شروع بشه Westworld هستش! کاری از جاناتان نولان و لیزا جوی  که براساس رمان Michael Crichton نویسنده و کارگردان امریکایی ساخته شده. فصل اول در سری ۱۰ قسمتی پخش شد و پر بیننده ترین سریال تلویزیونی HBO شناخته شد و مورد ستایش منتقدان از نظر داستان و تصاویر قرار گرفت ولی بازیگران و دیگر عوامل فیلم اعلام کردند که به یک استراحت قبل از شروع فیلمبرداری نیازدارند و ادامه فیلمبرداری و پخش سریال احتمالا به ۲۰۱۸ خواهد کشید. خوشبختانه خبرهایی از پخش سری جدید در تابستان امسال به گوش میرسه! باید منتظر بود و دید کدوم شخصیت ها در این سری هم  بازی می کنن.

به نظرت کدوم یکی از این سریال های جدید ۲۰۱۷ ارزش دیدن دارن؟! اصلا از دیدن سریال لذت می بری یا اهل فیلم دیدن نیستی؟

11 دیدگاه

نظر بده
  1. یه سریال تو سبک اتفاقات عجیب غریب یا بیتس متل معرفی کنین( مردگان متحرک 13 پاسخ و اسپارتاکوس گیم اف ترونز نگین که دیدمشون)

  2. سلام…ممنون از سایت خوب و راهنمایی خوب تون…
    میشه خواهش کنم سریال های در سبک “بریکینگ بد” … “بتر کال سال” … “فارگو” …و “بنشی” که جذاب و داستانی باشن معرفی کنید…
    متشکرم

    • سلام strike back و hunted ببین جفتش مال کمپانی cinemax همون که banshee رو ساخته خشونت فوق العاده بالا و اکشن بالا
      کلا cinemax و hbo و starz و یه بخشی از amc جزو بهترین سازنده های سریال هستن که برای بچه های زیر 18 توصیه نمیشه

      • منم این سریالو دیدم عالیه به خصوص بازی دوتا شخصیت اصلی.کل سریال داره دلایل خودکشی هانارو میگه از همون اپیزود اول تا ۱۳ ولی اصلش همون اثرپروانه ای هست که هانا میگه یعنی در واقع اون قدر اتفاقات کوچیک میفته وبه احساسات هانا بی توجهی میشه که تبدیل به یه فاجعه میشه.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .