in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

5 اپلیکیشن ایرانی خوب که باید روی گوشیت داشته باشی

5app irani e khoob ke bayad rooye gooshit dashte bashi

روی گوشیت چه اپلیکیشن هایی نصب کردی؟ اپلیکیشن ایرانی خوب چی داری؟ حتماtelegram-imo-instagram و خیلی اپلیکیشن های جالب دیگه داری ولی می خوام بدونم اپلیکیشن ایرانی خوب روی گوشیت نصب کردی؟ می دونی اپلیکیشن های خیلی خوبی وجود داره که طراحان ایرانی اون رو عرضه کردن! من برات اسم 5 اپلیکیشن ایرانی خوب رو میگم که بهتره روی گوشیت نصب کنی.

اپلیکیشن ایرانی خوب کم نیست

5-اپلیکیشن طاقچه

طاقچه اپلیکیشن ایرانی خوب

طاقچه یک اپلیکیشن ایرانی خوب برای خوره های کتاب و روزنامه است! کتاب های الکترونیکی با اجازه و هماهنگی صاحبان اثر روی این اپلیکیشن ایرانی خوب برای مطالعه و خرید قرار می گیره. برای پر کردن اوقات فراغت نرم افزار خوبیه.

4- نرم افزار دانشجو

دیکشنری و اپلیکیشن ایرانی خوب

دیکشنری دوزبانه مخصوص گوشی های اندرویدی یک اپلیکیشن ایرانی خوب برای استفاده همه افراد هست! گاهی خوندن دستور العمل ها به زبان انگلیسی مشکل میشه و دیکشنری هم دم دست نیست اونوقت کافیه گوشیت رو برداری و با این نرم افزار کلمه مورد نظرت رو پیدا کنی.

3-کافه بازار

بهترین نرم افزار ایرانی

کافه بازار نام اپلیکیشن ایرانی خوب و پر طرفداریه که به همت فارغ التحصیلان دانشگاه شریف طراحی شده و گفته میشه بیش از 30 میلیون کاربر داره.طراحان و توسعه دهندگان برنامه های اندرویدی می تونن به سادگی برنامه های خود رو در بازار انتشار داده و درآمدزایی کنند! کافه بازار برنامه های کاربردی و تفریحی زیادی در زمینه های مختلف رو پشتیبانی و عرضه می کنه.

2-اسنپ تاکسی

اپلیکیشن ایرانی خوب اسنپ

یکی از اپلیکیشن های ایرانی خوب اسنپ تاکسیه که در شلوغی تهران و ترافیک خیلی به درد بخوره! کافیه این نرم افزار رو روی گوشیت نصب کنی تا در سریع ترین زمان به مقصد برسی! اسنپ یا تاکسی اینترنتی برای تهرانی ها یه اپلیکیشن کاربردیه که باید روی گوشی همه نصب باشه.

1-پادویش آنتی ویروس ایرانی

آنتی ویروس ایرانی پادویش

حفظ امنیت موضوع مهمی در استفاده از گوشی های هوشمنده که با نصب یک آنتی ویروس تأمین میشه! شرکت نرم افزاری امن‌پرداز تولید آنتی ویروس پادویش و نرم افزارهای امنیتی دیگر رو برای دستگاه های اندرویدی به عهده داره! پادویش اپلیکیشن ایرانی خوب برای مقابله با ویروس و بدافزاره که باید روی گوشیت نصب کنی.

اپلیکیشن های خوبی برای نصب روی گوشی وجود داره، هر کس با توجه به نوع استفاده میتونه اون ها رو نصب کنه! تو کدوم  اپلیکیشن  رو روی گوشیت نصب کردی؟

2 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام ممنون از سایت مفیدتون
    یه اطلاعاتی درباره کارکرد لاکی پچر میخواستم
    اگه امکانش بود برام بفرستید،با تشکر خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .