in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

تجربه کار اینترنتی در سایت انجام میدم

tajrobe kare interneti dar site anjam midam

این روزها که پیدا کردن شغل دلخواه و مناسب با شخصیت و رشته تحصیلی خیلی سخت شده بهترین راه کسب درآمد انجام کار اینترنتی در سایت انجام میدم هست. انجام میدم سایتیه که تو می تونی اونجا هر استعداد و توانایی که داری ارائه بدی و منتظر بمونی به فروش برسه. هر کسی یه توانایی هایی داره که بقیه فاقد اون استعداد هستن، پس می تونی این استعدادتو بصورت کار اینترنتی در سایت انجام میدم بفروش برسونی و باهاش کسب درآمد کنی. اگه می خوای درباره کار اینترنتی در سایت انجام میدم اطلاعات بیشتری بدست بیاری این مطلب رو تا انتها بخون.

همه چیز درباره کار اینترنتی در سایت انجام میدم

معرفی سایت انجام میدم

سایت انجام میدم چجور سایتیه؟

وب سایت انجام میدم برای ارائه و فروش کاره های اینترنتی طراحی شده. اگه فکر می کنی در کاری مهارت داری که می تونی اون رو بصورت اینترنتی ارائه بدی (مثل طراحی سایت، طراحی های گرافیکی، تایپ، ترجمه و نویسندگی، برنامه نویسی، وب مستری و مدیریت سایت یا کانال تلگرام یا اینستاگرام و…) می تونی با ثبت نام در این سایت و ایجاد فروشگاه کاره های مورد نظرت رو با قیمت مناسب ثبت کنی و منتظر مشتری بمونی.

حساب و کتاب در سایت انجام میدم چطوریه؟

کارمزد سایت انجام میدم به چه صورت است

اگه می خوای با کار اینترنتی در سایت انجام میدم کسب درآمد کنی باید اینو بدونی زمانی که کاره ای رو بفروش می رسونی پولش مستقیماً به حسابت واریز نمیشه. تا پایان زمان تحویل پول در حساب سایت باقی می مونه، وقتی سفارش مشتری رو تحویل دادی و مشتری فیدبک مثبت برای سفارشت ارائه داد، پول به حسابت منتقل میشه و می تونی برداشت کنی. البته مبلغ زیر 10000 تومان قابل برداشت نیست. و هر بار که برداشت وجه می زنی اگه برداشت فوری بزنی 1000 تومان کارمزد از حسابت کم میشه و اگه برداشت عادی بزنی مبلغ آخر ماه به حساب بانکیت منتقل میشه.

نکته دیگه ای که خیلی اهمیت داره اینه که اگه تحویل سفارش رو به موقع انجام بدی کمیسیون سایت که بطور معمول 19% از مبلغ فروش کاره ست، بر اساس سطح فروشندگی که داخلش هستی برات کمتر محاسبه میشه و سایت از 5% تا 8% مبلغ کاره رو بعنوان جایزه خوش قولی به حسابت واریز می کنه.

سطوح فروشندگی در سایت انجام میدم به سطح عادی، سطح یک، سطح دو، سطح حرفه ای و سطح ویژه تقسیم میشه که بر اساس فعالیت و فروش و میزان اعتباری که کسب کردی در یکی از این سطوح قرار می گیری.

کار اینترنتی در سایت انجام میدم چه فایده ای داره؟

انجام کار اینترنتی در وب سایت انجام میدم

چه بعنوان خریدار و چه بعنوان فروشنده، اعتماد کردن به طرف مقابل در محیط اینترنت کار سختیه. اگه فروشنده باشی معمولاً خریدار قبول نمی کنه پول رو تا تحویل کار پرداخت کنه و بعد از تحویل هم ممکنه اصلاً هزینه زحمتت رو پرداخت نکنه و دیگه هم جوابت رو نده. اگه خریدار باشی هم ممکنه به فروشنده اعتماد نکنی و فکر کنی ممکنه زودتر پول رو بگیره و اصلاً کاری تحویلت نده، یا کاری که تحویل میده کیفیت مناسبی نداشته باشه. این از مشکلات همیشگی معاملات اینترنتیه که دو طرف نمی تونن بهم اعتماد کنن، البته حق هم دارند چون کلاهبرداری اینترنتی خیلی زیاد شده.

در سایت انجام میدم چون تمام معاملات در محیط سایت صورت می گیره، امکان کلاهبرداری وجود نداره، وقتی مشتری کاری رو سفارش میده و هزینه رو پرداخت می کنه، فروشنده تا تکمیل سفارش و پایان کار مبلغ رو دریافت نمی کنه، همین باعث میشه فروشنده تمام سعیش رو بکار ببره تا بتونه نظر مثبت مشتری رو جلب و مبلغ مورد نظر رو آزاد کنه.

نکات مهمی که برای کار اینترنتی در سایت انجام میدم باید بدونی :

شغل اینترنتی با حقوق ثابت

  • تبادل اطلاعات تماس خارج از محیط سایت ممنوعه و ممکنه منجر به بسته شدن حسابت بشه.
  • اگه می خوای یه مدت استراحت کنی یا کارهای دیگه ای داری می تونی گزینه مرخصی رو فعال کنی تا سفارش گیری متوقف بشه.
  • سعی کن وقتی کسی بهت پیام میده خیلی سریع جوابش رو بدی تا بتونی از رقبا پیش بیفتی و سفارش رو بگیری.
  • در کار اینترنتی در سایت انجام میدم قیمت مناسب، کیفیت بالای کار و برخورد مودبانه با مشتری از مهمترین اصوله، سعی کن همیشه این موارد رو رعایت کنی.

من خودم از کاربران فعال در انجام میدم هستم پس اگه سوالی در این زمینه داشتی می تونی در قسمت نظرات ازم بپرسی. اگه تو هم از کاربران این سایت هستی تجربه خودت از کار اینترنتی در سایت انجام میدم را با بقیه نت نظری ها در میون بذار. موفق باشی.

8 دیدگاه

نظر بده
  1. یک سایت بینهایت مزخرف و بیخود که کارکناش فقط به فکر منافع و سودِ خودشون هستن
    بابت هر سفارش ۲۰ درصد کم میکنن و این بی انصافیه!!
    حالا این به کنار، بارها پیش اومده مشتری طرح اولیه رو که گرفته هیچ هزینه ای نداده و رفته مدیریت سایت هم کلا مهم نبوده براش
    اما کافیه شماره تماس یا شماره کارت بدی برای دریافت هزینه! اونوقت مدیر سایت حرف از حقو حقوق میزنه
    در کل یک مشت دزدِ بی وجدانن

  2. یه عده شیاد و دروغگو جزو کارمندای این سایت هستن نه آدرسی دارن و نه شماره تلفنی. پول رو راحت میخورن

  3. به هیچ وجه کار با این سایت رو پیشنهاد نمیکنم، مطمئناً تجربه ی تلخی برای شما خواهد شد…

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.