in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

10 دروغ سیزده جالب که خیلی سر و صدا کرد

10dorugh e sizdah e jaleb ke kheili sar o seda kard

دروغ سیزده مخصوص ایرانی ها نیست خیلی از کشورها رسم دروغ آوریل رو دارند که مصادف با سیزده بدر ایران میشه. دروغ آوریل یا  دروغ سیزده جالب مخصوص سن خاصی نیست و همه رو درگیر کرده. چند بار هم این دروغ سیزده جالب خیلی جنجالی شد و حسابی سر و صدا کرد. نمونه های زیادی از این دروغ های شاخدار رو حتما شنیدی. در اینجا چند نمونه از دروغ سیزده جالب رو برات انتخاب کردم که شاخدارتر از بقیه بودن.

دروغ سیزده جالب و بهترین دروغ های آوریل

 10-انتقال 500 میلیون یورویی لیونل مسی به رئال مادرید

دروغ سیزدهم فروردین

اول اوریل مصادف با سیزده بدر میشه و سال 95 یکی از سایت های خارجی خبر انتقال لیونل مسی رو با آب و تاب انتشار داد. خیلی ها این خبر رو باور کردند. اخبار ورزشی هم این خبر رو اعلام کرد ولی بعد مشخص شد که این خبر دروغ آوریل و یک دروغ سیزده جالب بوده.

9-احساس بی وزنی بر روی زمین

چندین سال پیش یک ستاره شناس سوئدی اعلام کرد کسانی که در ساعت 9 و 47 دقیقه و 20 ثانیه آوریل به هوا بپرند می توانند احساس بی وزنی فضایی رو تجربه کنند. بنابر گزارشات خیلی ها در آن روز به هوا پریدند و مدعی شدند که بی وزنی را تجربه کردند. البته این قضیه دروغ آوریل و یک دروغ سیزده جالب بوده و عملا غیرممکن.

8-دروغ سیزده جالب دیسکاوری

یک دروغ سیزده جالب

در سال 1995 نشریه دیسکاوری اعلام کرد که یک گونه جدید جانوری در قطب شمال کشف شده که حتی در زمستان هم سرش گرم می ماند. به زودی این خبر با نام دروغ آوریل تکذیب شد.

7-همبرگر مخصوص چپ دست ها

همبرگر مخصوص چپ دست ها

سالش یادم نیست ولی یک موسسه بزرگ مواد غذایی به نام برگر کینک  دروغ آوریل جالبی را پخش کرد که از این پس همبرگرهای آماده مخصوص چپ دست ها را نیز عرضه می کند. دراین ساندویچ ها همه مواد اولیه در سمت چپ چیده خواهد شد. به زودی صدها درخواست با عنوان همبرگر مخصوص چپ دست ها و یا همبرگر قدیمی راست دست ها ثبت شد.

 6-رنگی شدن تلویزیون با نایلون

رنگی شدن تلویزیون با نایلون

در سال 1962 تنها کانال تلویزیونی سوئد برای دروغ آوریل اعلام کرد که فناوری های جدیدی به امواج اضافه شده و مردم می توانند با کشیدن یک لایه نایلون، تصاویر را رنگی ببینند. تلویزیون رنگی 8 سال بعد از این جریان وارد بازار شد.

5-ساعت Big Ben

دروغ سیزده شاخدار

دروغ سیزده جالب اونور آبی درسال 1980 حاکی از دیجیتالی شدن ساعت بیگ بن انگلیس بود. این خبر از شبکه بی بی سی پخش شد و موجی از نارضایتی را به وجود آورد. خیلی ها مخالف دست زدن به ترکیب تاریخی این بنا بودند دروغی که هرگز عملی نشد.

4-آب روی مریخ

آب روی مریخ

درسال 2002 ناسا هم  وارد این دروغ بازی ها شد و اعلام کرد گزارشاتی از وجود آب بر روی مریخ را دریافت کرده است. این خبر در اول آوریل مصادف با سیزده فروردین انتشار یافت.

3-دروغ بزرگ شرکت گوگل

مراسم سیزده بدر و دروغ هایش

معرفی سرویس Gmail Paper از شرکت گوگل توانست هیجانی را در بین مردم ایجاد کند خبر حاکی از ارسال ایمیل های کاغذی برای مخاطبان بود.ایمیل اعلام کرد ایمیل ها را بر روی کاغذ با کیفیت چاپ کرده و رایگان به آدرس شخص می فرستد.

2-وایرلس رایگان از طریق فاضلاب

دروغ فاضلابی

باز هم شرکت گوگل با دروغی بزرگ هیجان آفرید Google TiSP مژده وایرلس رایگان را از طریق پوشش شبکه فاضلاب به فیبر نوری انتشار داد. در خبر این طور آمده که درسایت ثبت نام کنید تا پکیج مخصوص را ارسال کنیم. شاید این دروغ روزی به واقعیت تبدیل بشه..

1-کج شدن برج میلاد دروغ سیزده جالب

 دروغ سیزده جالب

دروغ جنجالی کج شدن برج میلاد در سال 83 پخش شد. منبع خبر یکی از روزنامه های داخلی بود که هیچ پایه ای نداشت و ظاهرا برای تیراژ بالاتر یک دروغ سیزده جالب به وجود اومده بود.

اگر اهل دروغ سیزده و این حرف ها هستی می تونی یک  دروغ سیزده جالب و هیجان انگیز که شنیدی رو برای نت نظریا تعریف کنی تا با اسم خودت به این مطلب اضافه بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .