in ,

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین 10 پیتزا فروشی تهران

بهترین پیتزا فروشی های تهران

پیتزا فروشی تهران تنها محلی برای غذا خوردن نیست بلکه جای خوبی برای دورهمی های دوستانه و خوش و بش کردن هم هست. برای افرادی که به تهران سفر می کنن دونستن جاهایی که فست فودهای خوبی دارن خیلی مهمه. چند پیتزا فروشی تهران رو از همه مناطق انتخاب کردم تا برای اون هایی که اهل پیتزاهای خوشمزه هستن پیشنهاد بدم. ادامه مطلب رو بخون تا لیست 10 پیتزا فروشی تهران رو که بهترینند بهت بگم.

بهترین پیتزافروشی تهران

سه پیتزافروشی محبوبت را در تهران معرفی کن.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیست 10 تا از بهترین پیتزا فروشی های تهران

10-فست فود پیتزا در ب در

آدرس: شریعتی, بالاتر از پل سیدخندان, ربروی پارک شریعتی

فست فود پیتزا در ب در

در ب در پیتزا فروشی معروفی در خیابان شریعتی که انواع پیتزا ، کنتاکی،پاستا، ساندویچ و پیش غذا رو هم سرو می کنه و هم دلیوری داره. مثل بقیه پیتزا فروشی های تهران که در کنار پارک هستن در ب در هم همیشه شلوغه و پر از عشق فست فود.

9-پیتزا خاتون

آدرس: مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

پیتزا خاتون در پالادیوم

خاتون معروف ترین پیتزا فروشی تهران با شعبه هایی در محلات کلیدی شهر تونسته با تنوع زیاد در منو و کیفیت بالا در همه شعبه ها، حسابی محبوب بشه. خاتون در سعادت آباد، خیابان شریعتی و نیاوران هم شعبه داره. شعبه نزدیکت رو پیدا کن و طعم لذیذ پیتزاهای خاتون رو امتحان کن.

8- فست فود بیگ بوی Big Boy

آدرس: بهشتی، عباس آباد

پیتزا فروشی تهران بیگ بوی Big Boy

بیگ بوی با اون پیتزای امریکایی و خوشمزه اش بین پیتزا فروشی های تهران خیلی معروف شده. اگه دوست داری پیتزای امریکایی واقعی رو امتحان کنی بیگ بوی انتخاب خوبیه. مواد پیتزا حسابی زیاده و کمی چرب.

7-پیتزا و رستوران سورن | Suren Pizza

آدرس: میدان ولی عصر، خیابان کریم خان زند، خیابان استاد نجات اللهی

پیتزا سورن | Suren Pizza

از پیتزا فروشی های معروف تهران پیتزا سورن هستش که البته ساندویچ گوشت های پر طرفداری هم داره. جای نشستن کوچکی داره ولی محیط دنج و خوبه.

6-پیتزا دکتر آرین | Dr. Arian Pizza

آدرس: خیابان فاطمی – روبروی وزارت کشور

آدرس پیتزا فروشی تهران

انتخاب از بین پیتزا فروشی های تهران کار مشکلیه ولی اگر به دنبال پیتزایی بزرگ و حجیم هستی پیتزا دکتر آرین پیشنهاد خوبیه. بدون اغراق هر پیتزا میتونه دو نفر خوش خوراک رو سیر کنه حسابی پر پنیر و خوشمزه هم هست.چند وقته مدیریت ظاهرا تغییر کرده امیدوارم روی کیفیت تاثیر نداشته باشه.

5-فست فود پیتزا پیشخوان

آدرس: خیابان مطهری به سمت شرق, بعد از خیابان قائم مقام

فست فود پیشخوان

قیمت ها از 20 تومن شروع میشه تا 25 تومن که پیتزا استیکش هست.این پیتزا فروشی تهران حتی پیتزا زبان و پیتزا بیکن بوقلمون هم در منوش داره. علاوه بر پیتزا، برگر و ساندویچ و.. هم داره. بین پیتزافروشی های تهران در منطقه کیفیت خوبی داره. جای نشستن هم داره ولی جای پارک اصلا پیدا نمیشه.

4- پیتزا گیو

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ظفر

پیتزا فروشی دنج

پیتزا گیو با تیم مدیریتی که درس آشپزی رو در امریکا خوندن تونسته تبدیل به یکی از معروف ترین و بهترین پیتزا فروشی های تهران بشه. اهالی شکم و پیتزاخورهای حرفه ای می دونن پیتزا گیو ظفر بهترین پیتزای امریکایی رو با کیفیتی فوق العاده تهیه می کنه. پیتزا دیپ دیش رو حتما امتحان کن.

3-فود کورت فود لند | Food Land Food Court

آدرس: شهرک غرب، دادمان شرقی

پیتزا فروشی های معروف تهران

در بهترین پیتزا فروشی تهران می تونی انواع فست فودهای بین المللی رو به همراه منوی کامل کافی شاپ انتخاب کنی! جای دنج و آرومیه و پیتزای ایتالیایی و فست فودهای آسیایی رو هم سرو می کنه.

2- فست فود یامی Yummy Fast Food

آدرس: میدان ولی عصر

پیتزا فروشی در تهران

فست فود یامی با شعار: پیتزای امریکایی درخمیر ایتالیایی راه خودشو توی دل شکم بازهای فست فودی باز کرد! بعد از این که از سینما استقلال برگشتی بهترین پیتزا فروشی تهران یامی درست سر راهت قرار گرفته.

1-فست فود آروما – پیتزا فروشی تهران

آدرس: میدان هروی – ابتدای شمس آباد

پیتزا فروشی تهران

خوشمزه ترین پیتزای تهران رو در میدان هروی می تونی نوش جان کنی! پیتزای هیزمی و سنگی با طعم بی نظیری که نمیشه ازش گذشت. در این پیتزا فروشی تهران پیتزای اصیل ایتالیایی رو سر آشپز خارجی تهیه می کنه که واقعا هم خوشمزه میشه.

پیتزا فروشی های تهران تنوع زیادی دارن و هر کدوم به نوعی در تهیه پیتزا معروف هستن. این لیست کاملا سلیقه ایه و می تونه متنوع تر هم باشه. تو چه نوع پیتزایی را دوست داری؟می دونی فرق پیتزای ایتالیایی یا آمریکایی چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .