in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

چند پیشنهاد برای خرید لوازم آرایش

chand pishnahad baraye kharide lavazem arayesh

خرید لوازم آرایش گاهی وقت ها خیلی سخت میشه. مثلاً می دونی که به یه چیزایی نیاز داری ولی دقیقاً نمی دونی چی بخری و از چه مارکی بخری. که جز بهترین برند لوازم آرایش باشه. خب من امروز می خوام برای خرید لوازم آرایش بهت مشاوره بدم و چیزهایی که هر خانمی باید داشته باشدشون را به یادت بیارم تا یه چک لیست تهیه کنی و موقع خرید لوازم آرایش هیچ وسیله ای رو از قلم نندازی.

چند پیشنهاد برای خرید لوازم آرایش

پاک کننده آرایش

بهترین برند پاک کننده آرایش

همیشه قبل از اینکه آرایش کنی فکر پاک کردن مواد آرایشی از روی پوستت باش. برای این کار به یک پاک کننده آرایش خوب نیاز داری. اگه می تونی هزینه کن  یه پاک کننده آرایش خوب تهیه کن تا پوستت شاداب باشه و خدای نکرده دچار خشکی و چین و چروک نشه. بهترین پاک کننده ای که باید تهیه کنی به نظر من می تونه پاک کننده سینره، هیدرودرم باشه. البته شیر پاک کن اورئال (یا لورال) هم فوق العاده ست. سعی کن بعد از پاک کردن صورتت از تونر هم استفاده کنی. در ضمن برای لب و دور چشم از پاک کننده آرایش مخصوص استفاده کن.

کرم پودر

کرم پودر استی لادر

در موقع خرید لوازم آرایش حتماً یک کرم پودر عالی هم تهیه کنی. اکثر خانم ها رو صورتشون مقداری لکه یا خال دارن که بودنش آزارشون میده و گاهی اوقات اعتماد به نفس طرف رو می گیره. اگه تو هم صورتت لکه، خال یا جوش داره و می خوای با آرایش محوش کنی باید یک کرم پودر گرون قیمت با کاور بالا تهیه کنی. کرم پودرهایی که من بهت پیشنهاد میدم محصولات استی لادر، کلینیک، میکاپ فکتوری، مک و بورژوا هستن. البته موس بورژوا و منهتن هم پوشانندگی خیلی خوبی دارند و سبک هم هستن، اگه دنبال چیز سبک هستی می تونی اینا رو تهیه کنی.

پنکیک

پنکیک کلینیک

پنکیک در آرایش خیلی کاربرد داره، هم بدون کرم پودر و هم با کرم پودر مورد استفاده قرار می گیره. پنکیک اگه از جنس خوب و استاندارد باشه عیوب صورت رو کاملاً پوشش میده و باعث میشه پوستت کاملاً صاف و لطیف دیده بشه. البته مهمه که در موقع خرید پنکیک چربی یا خشکی پوستت رو در نظر بگیری. بهترین برند پنکیکی که می تونی بخری به نظر من استی لادر، مک، کلینیک، لاکورت، تایرا، دیور، اتود، دایانا، جوئل و اکتی پور هستند.

رژ گونه

رژ گونه با کیفیت

یه رژ گونه خوشرنگ با ماندگاری بالا می تونه صورتت رو خیلی زیباتر نشون بده. بهتره رنگ رژ گونه رو با توجه به رنگ پوستت انتخاب کنی، کلاً رژ گونه هلویی برای هر رنگ پوست و هر نوع آرایشی مناسبه. اگه به همراه رژ گونه یک شاین گونه هم بخری و روی برجستگی استخوان گونه ازش استفاده کنی دیگه آرایشت واقعاً تکمیل میشه.

برند های رژ گونه که بهت پیشنهاد میدم جیو، اوریفلیم، اورئال، مک و استی لادر هستن. شاید قیمتشون یه مقدار بالا باشه ولی ارزشش رو دارن.

خط چشم

خط چشم دیور

هیچی مثل یک خط چشم خوب و با کیفیت نمی تونه به چشمای یه خانم زیبایی بده. هر دختری باید تو کیف آرایشش یه خط چشم خوب هم داشته باشه. موقع خرید لوازم آرایش یادت باشه خط چشم هم بخری. چون خط چشم مستقیماً با چشم در تماسه برای سلامتی خودت هم که شده یک برند خوب و استاندارد تهیه کنی. بهترین خط چشم ها از نظر من این برند ها هستن : دیور، اوریفلیم، فلورمار، اورئال، مک و آرت دکو. این خط چشم ها هم ماندگاری خوبی دارند و هم موقع پاک کردن چشم نیازی نیست باهاش کشتی بگیری خیلی راحت پاک میشن.

ریمل

ریمل اورئال بهترین ریمل دنیا

دیگه نوبتی هم باشه نوبت ریمله. مگه میشه بری خرید لوازم آرایش و ریمل نخری؟ همون طور که می دونی ریمل انواع مختلف داره، اول باید تعیین کنی چه نوع ریملی می خوای. مثلاً دوست داری به مژه هات حجم بدی، یا مژه هات رو بلند کنی؟ اینو دیگه باید به فروشنده بگی تا راهنماییت کنه. ولی بهترین برند های ریمل که می تونی تهیه کنی به نظر من اورئال، بورژوا، مک، دو سه، آرت دکو، دیور و لاکورت هستن. ریمل هم چون با چشم در تماسه همیشه سعی کن یک برند خوب و استاندارد تهیه کنی تا چشمای خوشگلت دچار مشکل نشن.

رژ لب

خرید رژ لب خیلی خوب

هیچ آرایشی کامل نمیشه مگه با زدن رژ لب. خیلی از خانمها با دیدن رژ لب های خوشرنگ دلشون ضعف میرن و دوست دارن همه رنگشو بخرن، البته یادت باشه هر رنگ رژی به هر پوستی نمیاد. همیشه رژ لبی بخر که رنگش چهره ت رو جذاب کنه، وگرنه الکی می خری و هزینه می کنی و وقتی امتحان کردی متوجه میشی به صورتت نمیاد و هیچی به هیچی. پولت از بین میره. یک نکته دیگه ای هم در موقع خرید رژ لب خوبه که در نظر بگیری اینه که سعی کنی رژ لب بدون سرب تهیه کنی، چون بیشتر رژ لب ها دارای سرب هستن و این سرب ها به مرور وارد خون میشن و در عملکرد بدن اختلال به وجود میارن.

رژ لب هایی که من بهت پیشنهاد میدم برند های ویولت، اورئال، گلدن رز، بورژوا، گابرینی، ایوروشه، اوریفلیم و اتود هستند.

کانسیلر

استفاده درست از کانسیلر

این روزها که کانتورینگ صورت خیلی باب شده، کانسیلر برای هر خانمی یک وسیله آرایشی حیاتی شده. کانسیلر انواع مختلفی داره مثل کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی، کانسیلر مدادی و کانسیلر استیکی که بسته به نوع نیاز و جنس پوستت باید کانسیلر مورد نطرت رو انتخاب کنی. می تونی موقع انتخاب کانسیلر از فروشنده هم مشاوره بگیری.

بهترین برندهای کانسیلر آرکانسیل، آرت دکو، بورژوا، مک، کلینیک، رولون، الیزابت آردن، بابی براون و نارس هستن.

سایه چشم

سایه چشم مک بهترین سایه چشم دنیا

وجود سایه چشم هم بین لوازم آرایش خانم ها الزامیه. موقع خرید لوازم آرایش یه سایه چشم عالی و با کیفیت هم تهیه کن. نکاتی که موقع خرید سایه چشم باید بهش توجه کنی ماندگاری و نرمی سایه ست. یه سری سایه های ارزون و بی کیفیت هستن که نیم ساعت هم ماندگاری ندارن و خیلی سریع پاک میشن.

برند های معتبری که سایه چشم های محشری تولید می کنن اینا هستن : بیو، اورئال، مک، اسمش باکس، بابی براون، میکاپ فور اور و دیور هستند.

مداد ابرو

مداد ابرو مک

مداد ابرو برای فرم دادن ابرو و جذاب تر کردن چهره لازمه. همیشه از یه مداد ابروی خوشرنگ برای طراحی ابروهات استفاده کن که نه خیلی روشن باشه و نه خیلی تیره. مثلاً یه مداد ابروی فندقی روشن ایده آله که معمولاً به اکثر پوست ها میاد. برند های خوبی که مداد ابرو ارائه میدن اینا هستن : فلورمار، اتود، بیو، میکاپ فکتوری و مک.

اینایی که گفتم نظر من بود در خرید لوازم آرایش و استفاده از اون. به نظر تو کدوم یکی از این محصولات از بقیه بهتر هستن؟ اینایی که گفتم رو تست کردی؟

مطلب مرتبط:

بهترین آرایشگاه عروس لس آنجلس

2 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: آزاده ملک زاده

    آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
    اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.