in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین 10 کافی شاپ معروف تهران

بهترین 10 کافی شاپ معروف تهران

بهترین 10 کافی شاپ معروف تهران

کافی شاپ محل مناسبی برای ملاقات های دوستانه و یا قرارهای کاری می تونه باشه. شناخت کافی شاپ معروف تهران که هم پذیرایی خوبی داشته باشه و هم مکان دنج و مناسبی باشه برای دورهمی ها خیلی خوبه. برای همین در این مطلب قصد دارم تا چند کافی شاپ معروف تهران رو برات معرفی کنم. میدونم که خودت خیلی بهتر از من این کافی شاپ معروف تهران رو می شناسی.


معرفی در این فضا

اگر جای نام خود را در لیست بهترین کافی شاپ های تهران خالی می بینید کافی است با ما تماس بگیرید. (روی تصویر زیر کلیک کنید.)


معروف ترین کافی شاپ های تهران که باید بشناسی!

10- کافه لانجین Langine

شهرک غرب، بلوار دادمان

معروف ترین کافی شاپ تهران

لانجین یک کافی شاپ معروف تهران در منطقه غرب هستش که صبحانه های محشری سرو می کنه و البته اون شیرینی ها خوشمزه اش کرده. در شهرک غرب، تجریش، گاندی و مطهری هم شعبه هایی داره.

9- کافه گراف

اتوبان کردستان

گراف کافی شاپ معروف

یک کافی شاپ معروف در تهران که یه کتابخونه کوچیک هم داره! می تونی هم از صبحانه ات لذت ببری و هم کتابی رو ورق بزنی. محیط دنج و باصفایی داره که به دیدنش می ارزه. گراف از بهترین کافی شاپ های تهرانه.

8- کافه ویکولو

الهیه-آفریقا

کافی شاپ ویکولو

ویکولو یکی از معروف ترین کافی شاپ ها در تهران هستش که همه کافه گردها حداقل یکبار به اون سر زدن. بوی قهوه استارباکس حتی تا بیرون از کافه هم پیچیده.معماری بسیار زیبایی داره که بی شباهت به ساختمان های ایتالیا نیست.

7- کافه باغ کوهستان

آدرس: خیابان نیاوران، مجموعه کوهستان

کافه باغ کوهستان

کافی شاپ و یکی از گران ترین رستوران های تهران که در فضایی بسیار جالب ازت پذیرایی می کنه. تابستون ها می تونی از فضای بازش لذت ببری و زمستون ها هم همین طور! دور تا دور کافه در زمستان با شیشه های مخصوص پوشیده میشه.

6- کافی شاپ و کافه گردو

سعادت آباد خیابان سرو غربی

کافی شاپ معروف تهران گردو

گردو نام کافی شاپ معروف سعادت آباد تهران که همه کافه گردهای غرب تهران خوب می شناسنش. اغلب شلوغه و منوی متنوعی هم داره . حتما همراه اسپرسو، از اون شیرینی های خوشمزه هم سفارش بده.

5- کافه سبوس

چمران، خیابان الف

کافی شاپ سبوس

انواع پن کیک، وافل ، تست و کرپ رو در کافی شاپ یا همون کافه سبوس نوش جان کنی. علاوه بر صبحانه عالی با منویی متنوع، ناهار و شام هم در سبوس سرو میشه.

4- کافه ژ ، کافی شاپ معروف تهران

خیابان فرشته، جنب برج افرا

کافه ژ

یکی از معروف ترین کافی شاپ های تهران ژ هستش که انواع نوشیدنی های سرو و گرم رو سرو می کنه! کافی شاپ دارای رستوران هم هست و منوع بسیار متنوعی داره که انتخاب رو مشکل می کنه.

3- کافه لایف Life Cafe

دارآباد کنار رودخانه

کافه زندگی

این کافی شاپ معروف در تهران رو بیشتر طبیعت گردها می شناسن! چای و قهوه داغ این کافی شاپ اون هم در فضایی روح نواز بیشتر می چسبه. به دور از شلوغی و هیاهو از یه روز خوب لذت ببر.

2- کافی شاپ لیو کافه

پونک بلوار همیلا

کافی شاپ معروف در غرب تهران

لیو کافی شاپ معروف تهران با صبحانه های عالی و انواع نوشیدنی های گرم و خنک هستش که در فضایی بسیار شیک و دنج با کیک های خیلی خوشمزه ای ازت پذیرایی می کنه. این فضای سرسبز روحیه آدمو تازه می کنه.

1- کافه باغ نگارستان

میدان بهارستان،باغ موزه نگارستان

کافی شاپ موزه باغ نگارستان

می دونم که همه کافه گردها کافه تهران رو می شناسن! در اینجا میشه علاوه بر صبحانه اصیل ایرانی، از موسیقی زنده هم لذت ببری. پیشنهاد می کنم یه گشتی در باغ موزه نگارستان بزن و بعد از این فضای زیبا استفاده کن و از منوی متنوع کافه تهران لذت ببر.

کدوم یکی از این کافی شاپ های معروف تهران رو پاتوق خودت می دونی؟! اصلا پاتوق داری یا هر بار به یه جا میری و اهل تجربه کردن هستی؟

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .