in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین 10 سینمای تهران

behtarin 10 cinema ye tehran

تماشای فیلم در سینمای تهران یه جور تفریح به حساب میاد. حس خیلی خوبی داره و با تماشای فیلم و سریال توی خونه تفاوت داره. وقتی به یکی از سینماهای تهران بری می بینی که همیشه یه عده جوون برای تفریح به سینمای تهران اومدن. بعضی از این سینماها خیلی قدیمی هستن و سینمای نوستالژیک تهرانی ها به حساب میان. برخی دیگه هم پردیس سینمایی هستن که مجموعه ای از دیدنی ها، فروشگاه ها، پیتزا فروشی و غذاخوری ها رو یکجا ارائه می کنن. در این مطلب بهترین سینمای تهران رو معرفی می کنم.

بهترین سینمای تهران با صدای دالبی و کیفیت بی نظیر

10-پردیس سینمایی راگا

آدرس: تهران – شهرری – اتوبان شهید آوینی – خیابان کریم شیرازی

سینما در تهران

هنر دوستان شهر ری و اطراف پردیس سینمایی راگا رو خوب می شناسن. با 3 سالن سینما که در حدود 600 نفر گنجایش داره. پردیس مجهز به سالن اسکیت و سالن بازی کودکان هم هست. کیفیت سالن ها و تصویر و صدا همگی عالیه و فیلم های روز رو هم نمایش میده.

9-پردیس سینمایی تماشا

تهران – یافت آباد – ابتدای بلوار مدائن

سینماهای تهران

بیشتر از 10 سال میشه که یکی از بهترین سینماهای تهران در این مجتمع جالب شروع به کار کرده. سه سالن بزرگ داره که کار انتخاب فیلم رو ساده کرده. نمیشه برای فیلم دیدن بری و دست خالی برگردی اون هم با غرفه های متنوعی که وجود داره.داشتن پارکینگ در این منطقه یک مزیت محسوب میشه.

8- سینمای رازی

آدرس: تهران – میدان گمرک (رازی) – خیابان هلال احمر

سینما رازی تهران

پارک رازی رو بلدی کجاست؟ خب این پارک درست پشت سینما رازی هستش. یک پردیس سینمایی کوچک که تنها دو سالن 160 و 60 نفری داره ولی تونسته توجه اهالی سینما رو به خودش جلب کنه. با وجود پارکینگ مشکل جای پارک هم وجود نداره خیالت راحت باشه.

7-سینمای تهران کیان

آدرس: بزرگراه نواب – بعد از پل حق شناس – خروجی چراغی و سعیدی – بلوار شهید چراغی (جوانه)

www.pardiskian.com

پردیس سنمایی کیان

این سینمای تهران با وجود فروشگاه های رنگارنگ و رستوران های اشتها برانگیزش، جای خوبی برای وقت گذرونی هستش که پارکینگ هم داره. یکی از بهترین سینماهای تهران با 3 سالن نمایش هستش که کیفیت خوبی هم داره.

6-سینما مرکزی

آدرس: تهران – منطقه 11 – م. انقلاب – ضلع جنوب غربی – پ. 70

سینما سانترال تهران

یکی از قدیمی ترین و بهترین سینماها در تهران سینما سانترال یا همون مرکزی از سال 1342 شروع به فعالیت کرده. 3 سالن بزرگ مجهز با درجه ممتاز داره که از نظر صوتی و تصویری هم  از تجهیزات مدرنی استفاده می کنه.

5- پردیس سینمایی زندگی

آدرس: فلکه دوم صادقیه – بزرگراه آیت الله کاشانی – بلوار اباذر – روبروی بیمارستان پیامبران

www.cinemazendegi.com

بهترین سینمای تهران در غرب

این مجموعه در سال 88 با 5 سالن سینما شروع به نمایش فیلم های پر فروش کرد. در این مجموعه علاوه بر سینما، یک سالن تئاتر، رستوران، کافی شاپ و مرکز خرید خیلی خوبی هم وجود داره که هم فاله و هم تماشا.

4-پردیس سینما گالری ملت

آدرس: خیابان ولی عصر – بزرگراه نیایش – روبروی کردستان

www.cinema-mellat.com

سینما ملت

یکی از بهترین سینماهای تهران 9-8 سالی میشه که در یک ساختمان شیشه ای بزرگ جا خوش کرده! پردیس سینمایی ملت با 4 سالن نمایش فیلم های مطرح روز رو به نمایش میزاره . تا شروع فیلم هم می تونی از دیگر امکانات این پردیس استفاده کنی. فروشگاه کتاب پردیس، بوفه و خیلی چیزهای دیگه. از بابت جای پارک هم نگران نباش پردیس ملت یک پارکینگ بزرگ هم داره.

3-سینما فرهنگ تهران

آدرس:  شریعتی – بالاتراز خیابان دولت

سینمای قدیمی تهران فرهنگ

سال 1347 سینما سیلور سیتی تهران در خیابان شریعتی شروع به کار کرد. بعدها این سینمای قدیمی و خاطره انگیز تهرانی ها با نام سینما فرهنگ شناخته شد.! یکی از قدیمی ترین سینماهای تهران و ایران که با دو سالن مجهز  در رده سینماهای 5 ستاره قرار گرفته.

2-پردیس سینمایی آزادی

آدرس: خیابان شهید بهشتی – تقاطع خیابان خالد اسلامبولی

www.cinema-azadi.com

سینما شهر فرنگ

یکی از قدیمی ترین سینماهای تهران سینما شهر فرنگ بود که در سال 48 تاسیس شد! این سینمای نوستالژیک و قدیمی تهران  با نام سینما آزادی بین همه هنردوستان معروفه. حتما می دونی که این سینمای تهران تا حالا 3 بار آتیش گرفته و مدتی هم طعم تعطیلی رو چشیده..با 4 سالن بزرگ و غرفه های فروشگاهی، رستوران، کافی شاپ و امکانات جالب دیگه جایی برای دورهمی های دوستانه هم هست.

1–پردیس سینمایی کوروش

http://www.kouroshcineplex.com/

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

یکی از بزرگترین پردیس های سینمایی تهران در 4 طبقه از این مجتمع فرهنگی- تفریحی واقع شده که در بین تهرانی ها محبوبیت زیادی هم پیدا کرده. کوروش با 14 سالن سینما که در مجموع 2800 نفر ظرفیت داره می تونه همه فیلم های مطرح رو در یک زمان نمایش بده.بهترین تجهیزات صوتی و نورپردازی برای این سالن ها در نظر گرفته شده. نام 14 سالن سینمای تهران در لاله زار قدیم روی این 14 سینما نوشته شده . گراند سینما، فاروس، لاله زار،مایاک، خورشید نو،سینما شهرزاد، البرز،متروپل،رکس کریستال،تابان ، ونوس، ایران و سینما نادر از سینماهای قدیم لاله زار هستن.

چقدر اهل سینما هستی؟ فیلم های روز رو توی سینما می بینی یا زیاد اهلش نیستی؟! اگر سینما شناسی شاید این تست سینماشناسی رو هم دوست داشته باشی!اگر هم تست دوست داری تست شخصیت از ظاهر پا رو امتحان کن جالبه.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .