چقدر اهل کافه گردی هستی؟ البته اینقدر کافه و کافی شاپ در سطح شهر زیاد شده که اگه اهل کافه گردی هم نباشی حتماً هر از گاهی وسوسه میشی سری به یکی از این کافه ها بزنی، ولی خوبه که قبل از اینکه یکی از کافه ها رو انتخاب کنی اول بهترین کافی شاپ شیک تهران رو بشناسی. اگه می خوای عشقت رو به یه قرار عاشقانه دعوت کنی یا با دوستات یه دور همی شاد و لذت بخش رو در کافه تجربه کنی هم باز لازمه بدونی بهترین کافی شاپ شیک تهران کجاست. خب من امروز می خوام تو رو با 10 مورد بهترین کافی شاپ شیک تهران آشنا کنم و آدرسشونو بهت بدم. برای کافه گردی آماده ای؟ پس تا انتها با من باش.

10 کافه که بهترین کافی شاپ شیک تهران هستند :

10 – کافه درسا

کافه درسا شیک ترین کافه تهران

آدرس : خیابان شریعتی – بالاتر از یخچال – بین پلاک های 1487 و 1491 – طبقه سوم

کافه درسا محیطی پر از گل و گیاهه و فضای آرامش بخش و زیبایی داره و برای یک قرار عاشقانه و رمانتیک بسیار مناسبه. این کافه پارکینگ اختصاصی داره و هر روز از ساعت 10 آغاز به کار می کنه.

9 – کافه شکلات ایلیو

کافه شکلات ایلیو خاص ترین کافه تهران

آدرس : الهیه – آفریقای شمالی – مجتمع مدرن الهیه – طبقه همکف

اگه به کیک و شکلات علاقمندی حتماً سری به کافه شکلات ایلیو بزن. تمامی شیرینی ها، کیک ها و شکلات هایی که در این کافه سرو میشه کار کارگاه همین کافه ست و تازه تازه آماده و سرو میشه. این کافه محیط خیلی دنج و شیکی داره و پاتوق خیلی از جووناست. اگه به کافه شکلات ایلیو سر زدی حتماً شیرینی ماکارون این کافه رو امتحان کن.

8 – کافی شاپ اسپریس

کافی شاپ اسپریس با معماری بی نظیر

آدرس : خیابان استاد نجات الهی (ویلا) – کمی پایینتر از کریم خان زند – پلاک 257

معماری و طراحی داخلی این کافه واقعاً خاص و زیباست. طرح های برجسته سقف و دیوارهای کافه هر کسی رو مجذوب خودش می کنه. این زیبایی با بوی خوش قهوه که مخلوط بشه مشتری ها رو مست می کنه. اگه می خوای نوشیدن بهترین قهوه رو در تهران تجربه کنی و همزمان از یک فضای زیبا و مدرن لذت ببری، کافه اسپریس می تونه انتخاب مناسبی برات باشه.

7 – کافه گرم

کافه گرم کافی شاپ شیک در تهران

آدرس : شهرک غرب – مرکز تجاری میلاد نور – طبقه 6

کافه گرم یکی از زیر مجموعه های گروه مانسونه که محیط شیک، زیبا و دنجی داره. دکوراسیون این کافه بسیار زیبا و آرامش بخشه، همچنین منوی متنوع گرم و سرد داره که برای هر سلیقه ای پیشنهادی داره. کافه گرم یکی از موارد بهترین کافی شاپ شیک تهران هست که می تونی مراسم و جشن هات رو در اون برگزار کنی.

6 – کافه لانژ زندگی زیبا

کافه لانژ زندگی زیباست مدرن ترین کافی شاپ تهران

آدرس : شهرک غرب – ایران زمین – خیابان مهستان

یکی از بزرگ ترین کافی شاپ های تهران کافه لانژ زندگی زیباست با ظرفیت 200 نفر. این کافه چشم اندازی زیبا از برج میلاد داره و در دو فضای بسته و باز از مشتریانش پذیرایی می کنه. یکی از نقاط قوت کافه لانژ که باعث شده مشتریانش روز به روز زیادتر بشن، مبلمان فوق العاده راحت این کافه و عدم محدودیت زمانی مشتری ها برای حضور در کافه هست.

5 – کافه باغ کوهستان

کافه باغ کوهستان رویایی ترین کافی شاپ تهران

آدرس : نیاوران – انتهای خیابان شهید صادقی قمی – مجموعه کوهستان

کافه باغ کوهستان یک کافی شاپ شیک و زیباست که روی دامنه کوه البرز احداث شده. فضای این کافی شاپ بسیار زیبا و آرام بخشه و چشم انداز فوق العاده ای داره. کافه باغ کوهستان دارای فضای باز زیبایی هست که در زمستون هم این فضا با شیشه های متحرک پوشیده میشه و همچنان برای مشتری ها قابل استفاده ست.

4 – مایا کافه

مایا کافه کافی شاپی در دل طبیعت

آدرس : زعفرانیه – خیابان مقدس اردبیلی – بعد از خیابان پسیان – پلاک 27

مایا کافه هم یکی دیگه از موارد لیست بهترین کافی شاپ شیک تهران ماست که در دل طبیعت قرار گرفته. اگه می خوای یک روز آروم و رمانتیک رو تجربه کنی پیشنهاد می کنم کافه مایا رو انتخاب کن چون هم مبلمان این کافه خیلی راحته، هم موسیقی دلنشین و آرومی در فضای کافه پخش می شه و هم فضای پشت شیشه و اون تنه های درخت زیبا که داخل کافه قرار دارند، همگی باعث میشن تمام انرژی های خوب دنیا به سمتت سرازیر بشن.

3 – کافی شاپ لیوینگ روم

کافی شاپ لیوینگ روم با فضایی دلنشین

آدرس : زعفرانیه – بعد از سه راه آصف – مجتمع تجاری بامیک

همونطور که از اسم این کافی شاپ پیداست، فضا و محیطش مثل اتاق نشیمن منازل چیده شده و حس خوب خونه بودن رو به مشتری ها القا می کنه. دکوراسیون زیبا، رفتار و سرویس دهی حرفه ای پرسنل و کیفیت بالای محصولات کافه لیوینگ روم راز موفقیت این کافه ست.

2 – ژ کافه

ژ کافه کافه رستورانی مدرن و زیبا

آدرس : خیابان فرشته – خیابان آقا بزرگی – خیابان صحرا – خیابان پارسا – جنب برج افرا

ژ کافه هم کافه ست و هم رستوران و منوی بسیار متنوعی داره. فضای این کافه بسیار شیک و مدرنه و چیدمان خیلی حرفه ای و زیبایی داره. انواع نوشیدنی های گرم و سرد با بهترین کیفیت در ژ کافه سرو میشه، همچنین این کافه محیط خوبیه برای برگزار کردن جشن های خصوصی و دور همی های دوستانه.

1 – کافه ویکولو

کافه ویکولو شیک ترین کافه تهران

آدرس : الهیه – آفریقای شمالی – مجتمع مدرن الهیه – رویال فلور

محیط کافه ویکولو فوق العاده ست، این کافه با الهام از معماری ایتالیایی ساخته شده و کوچه پس کوچه های ایتالیا رو به ذهن مشتری ها میاره. کافه ویکولو با طراحی و معماری بی نظیرش بهترین کافی شاپ شیک تهران هست. اگه طرفدار قهوه و استارباکس هستی حتماً به کافه ویکولو یه سری بزن.

اینم از لیست بهترین کافی شاپ شیک تهران . تا به حال تجربه ای از حضور در این کافه ها داشتی؟ اگه آره برام بنویس تجربه خوبی بود یا نه؟ دوست داری دوباره به اون کافی شاپ برگردی و به بقیه هم توصیه ش می کنی؟

2 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: آزاده ملک زاده

    آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
    اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.