in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

بهترین ۱۰ کار تفریحی که میشه در تهران انجام داد چیه؟

behtarin 10 kare tafrihi ke mishe dar tehran anjam dad chie

شده یه وقتایی حوصلت خیلی سر بره و بخوای حسابی تفریح کنی؟ اینجور وقتها باید بدونی بهترین کار تفریحی در تهران چیه و برای انجام دادنش کجا باید بری. نمی دونی؟ خب اشکالی نداره، من امروز یه لیست ۱۰ تایی از بهترین کار تفریحی در تهران برات تهیه کردم تا در اوقات فراغت ازش استفاده کنی و یه روز خیلی خوب رو بگذرونی. موافقی با هم ببینیم بهترین کار تفریحی در تهران چیه؟ پس این مطلب رو تا انتها بخون.

بهترین کار تفریحی در تهران چی می تونه باشه؟

رفتن به پارک آبی

بهترین کار تفریحی در تهران میتونه رفتن به پارک آبی باشه

یک کار تفریحی خوب در تهران که خیلی جالب انگیزه رفتن به پارک آبی و انجام تفریحات آبیه. مخصوصاً الان که کم کم هوا رو به گرمی میره این کار می تونه خیلی لذت بخش باشه. برای بیشتر آشنا شدن با پارک های آبی تهران حتماً مطلب بهترین پارک آبی تهران رو مطالعه کن.

تیوپ سواری

با رفتن به پیست پرواز در آسمان یه روز هیجان انگیز رو تجربه کن

تیوپ سواری یک تفریح هیجان انگیز در تهران هست که ارزشش رو داره بارها و بارها امتحانش کنی. برای تیوپ سواری باید بری به پیست پرواز در آسمان واقع در دریاچه چیتگر. تیوپ سواری تفریح خیلی جالبیه و این امکان رو بهت میده که برای لحظاتی احساس پرواز بهت دست بده.

بولینگ

بولینگ سرزمین عجایب

بولینگ از اون دسته ورزش های بی حاشیه ای هست که برای کسانی که به دنبال استراحت و تمرکز ذهن هستن خیلی توصیه میشه. اگه می خوای یه روز رو با بولینگ تفریح کنی و نمی خوای زیاد حرفه ای این ورزش رو دنبال کنی می تونی سری به سالن بولینگ سرزمین عجایب بزنی و در کنار دوستانت یه روز خوب رو تجربه کنی.

پینت بال

یک روز خوش و خیلی عالی در باشگاه پینت بال برج میلاد

اگه یه تفریح و ورزش در دنیا باشه که واقعاً بتونه هم انرژیت رو تخلیه کنه و هم لحظات فوق العاده ای برات بسازه، بدون شک اون پینت باله. تو پینت بال دو تا تیم تشکیل میدین و با هم جنگ می کنین، درست مثل قدیما که تفنگ بازی می کردیم. با این تفاوت که این بار واقعاً با تفنگ شلیک می کنیم، البته نه با گلوله ی واقعی، بلکه با گلوله های رنگی که به هرکی برخورد کنه می ترکه و لباسش رو رنگی می کنه. اگه به پینت بال علاقمندی می تونی بری به باشگاه پینت بال برج میلاد و یه روز خیلی شاد و رنگی رو تجربه کنی.

سورتمه تهران

یک روز هیجان انگیز رو در سورتمه تهران تجربه کن

نظرت درباره سورتمه سواری چیه؟ دوست داری سورتمه سواری رو تجربه کنی؟ برای این تفریح هیجان انگیز و باحال باید بری دربند، پارک گلابدره. از امکانات خوب سورتمه تهران اینه که خودت می تونی درجه سرعت و شتابش رو تنظیم کنی. می تونی با سوار شدن در سورتمه از منظره زیبای اطراف لذت ببری و ۱ کیلومتر پر پیچ و خم و هیجان انگیز رو طی کنی.

جت اسکی

مجموعه جت اسکی فشافویه

اگه عشق دریا و آب بازی هستی و فکر می کنی چون تهران یه شهر ساحلی نیست پس نمی شه تفریحات آبی هیجان انگیزی مثل جت اسکی رو اینجا تجربه کنی سخت در اشتباهی. چون در تهران دریاچه های مصنوعی بزرگی برای این منظور وجود داره که میشه به دریاچه چیتگر و دریاچه فشافویه در اتوبان تهران قم اشاره کرد. می تونی در این دریاچه ها یک روز خیلی خوب رو با تفریحاتی مثل جت اسکی و اسکی روی آب برای خودت بسازی.

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران یکی از بهترین پارک های پایتخت

لذت دیدن عصر ژوراسیک رو از نزدیک تو تهران تجربه کن. شاید قبلاً فکر می کردی موزه یا پارک دایناسور ها فقط در خارج از کشور باشه در حالی که پروژه ژوراسیک پارک تهران در سال ۹۲ افتتاح شد و جالبه که بدونی دایناسور هایی که برای نمایش عرضه شدن فوق العاده طبیعی طراحی شدند و قادر به حرکت هستند. پس اگه دایناسور ها، نوع زندگیشون و حتی به بیرون اومدن یک دایناسور از تخم علاقمندی حتماً سری به پارک ژوراسیک تهران بزن، چون می تونی در اینجا تولد یک بچه دایناسور رو هم شاهد باشی.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ توچال یک تفریح هیجان انگیز

دوست داری تفریح هیجان انگیزی رو تجربه کنی که حسابی در بدنت آدرنالین تولید کنه و قلبت رو به ضربان بندازه؟ بانجی جامپینگ برات بهترین پیشنهاده. بانجی جامپینگ ورزشیه که فرد در حین انجامش با استفاده از محافظ و طناب فنر دار از ارتفاع زیادی سقوط می کنه. برای یک سقوط سریع و هیجان انگیز می تونی بری به بانجی جامپینگ توچال یا بانجی جامپینگ بوستان ولایت.

کارتینگ

مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی

اگه از ورزش های انفرادی خوشت نمیاد و دوست داری رقابت رو تجربه کنی و از طرفی هم عشق سرعت و ماشین سواری هستی خوبه کارتینگ رو امتحان کنی. می تونی به اتفاق دوستانت به مجموعه کارتینگ آزادی که در ضلع شرقی استادیوم آزادی واقع شده برید و با هم مسابقه بدید.

زیپ لاین

زیپ لاین رو در تهران تجربه کن

اگه همیشه آرزوی پرواز داری بهترین کار تفریحی در تهران که می تونی انجام بدی زیپ لاینه. می دونی زیپ لاین چیه؟

با یه قرقره به سیم بکسلی که در عرض دره امتداد پیدا کرده متصل میشی و مسیر مشخصی رو طی می کنی. خیلی هیجان انگیزه، مگه نه؟ یعنی این تفریح آخر آدرنالینه. برای اینکه زیپ لاین رو تجربه کنی می تونی بری به مجموعه تله کابین توچال. خوش بگذره.

به نظر من ۱۰ مورد بهترین کار تفریحی در تهران اینایی بود که گفتم. نظر تو چیه؟ تا حالا این مواردی که گفتم رو تجربه کردی؟ نظر و تجربه ت رو با من و بقیه نت نظری ها در میون بذار.

مطلب مرتبط:

بهترین اتاق فرار تهران

3 دیدگاه

نظر بده
  1. باسلام وادب واحترام
    اینجانب حسین بهاری ورزنه دارای اقامتگاه سنتی به نام عمارت سنتی شاباز ورزنه در شهر کویری ورزنه هستم وآماده همکاری ۰۹۱۳۲۰۳۰۷۷۶-۰۹۹۰۵۰۴۷۹۳۲ varzanehshabaz_tourism
    شاید یکی از بهترین اقامتگاها در شهر ورزنه هستند ۸اتاق ۸ سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی حیاط بزرگ حوض آب وشاه نشین کل پشت بام آجر فرش برای خوابیدن در پشت بام ورصد ستاره وستاره چینی .درعمارت سنتی شاباز ورزنه می‌توانید زیر کرسی بنشینید و از صدای ساز و موسیقی لذت ببرید، می‌توانید شتر سواری کنید یا شبانه به دل کویر بزنید و تجربه مهیا کردن آتش را زیر آسمان پرستاره کسب کنید. اکثر مسافرهایی که به سفرهای کویری علاقه‌مند هستندیا در عمارت سنتی شاباز اقامت داشتند و یا وصف صفای این کلبه را شنیده‌اند. ورزنه اولین فلکه بعد از پمپ بنزین (فلکه نماز)خیابان شیخ بهایی بعد از فروشگاه کورش اولین کوچه شهید خیرالهی عمارت سنتی شاباز ورزنه

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.