in

افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر

پولسازترین مشاغل دنیا در سال 2017 کدامند؟

poolsaztarin mashaghel e donya dar sale 2017 kodamand

پول همه زندگی نیست ولی نقش مهمی در رفاه داره.خیلی ها از کارهایی که انجام می دن نمی تونن پول کافی به دست بیارن و همیشه دغدغه پول بیشتر رو دارن.البته کسانی هم در همه دنیا وجود دارن که کار و کاسبی خوبی دارن. پولسازترین مشاغل دنیا کدومه؟ به دنبال پیدا کردن این سوال، خیلی گشتم و متوجه شدم نمیشه یک شغل رو به عنوان پولسازترین مشاغل دنیا معرفی کرد. برای نتیجه گیری بهتر چند تا از پولسازترین مشاغل دنیا رو در این مطلب معرفی می کنم که در سطح دنیا می شه پول خوبی از این کارها به دست آورد.

پر درآمدترین شغل های دنیا

1-نویسنده کتاب های آنلاین

 پول سازترین شغل های امروزی

 

این روزها کتاب خواندن شکل تازه ای پیدا کرده و دیگه کتاب های چاپی کمتر خریداری می شه. در عوض همه تمایل دارن تا از روی اینترنت کتاب مورد علاقه خودشون رو بخونن. نویسندگی برای کتاب های آنلاین از پولسازترین مشاغل دنیا هستش.

2- طراحی وب

توسعه تجارت الکترونیک

اگه اطلاعات تخصصی در مورد طراحی وب داشته باشی به سادگی می تونی درآمد خوبی داشته باشی. توسعه تجارت الکترونیک موجب شده تا طراحان وب به درآمدشون اضافه بشه.

3-آموزش مجازی

با بالارفتن هزینه اجاره دفاتر و تجهیزات آموزشی، تمایل به ایجاد کلاس های آموزشی بیشتر شده. از طرفی مشکلات رفت و آمد و ترافیک و هزینه ثبت نام در آموزشگاه ها هم باعث شده تا عده بیشتری در کلاس های آموزشی مجازی و آنلاین شرکت کنند.

4-بازاریابی اینترنتی

 از پولسازترین مشاغل دنیا

یکی از پولسازترین مشاغل دنیا بازاریابی هستش که خودش کلی هنر می خواد. حالا اگه برای این کار هیچ سرمایه ای هم هزینه نکنی و از فضای آنلاین استفاده کنی سود کار چند برابر می شه.

5-تولید اپلیکیشن

درآمد عالی

تولید اپلیکیشن هایی با طراحی ساده برای کودکان کم سن و سال، همان چیزیه که می تونه پول زیادی به همراه داشته باشه. اغلب والدین به دنبال خرید اپلیکیشن های ویژه بچه ها هستن تا اون ها از همین سن کم با کامپیوتر آشنا بشن.

6-صنعت تبلیغات مجازی

پول سازترین مشاغل در دنیا

ورود به صنعت تبلیغات هم می تونه پول زیادی برات بیاره.این روزها استفاده از تبلیغات اینترنتی اثرگذاری بیشتری داره. این تبلیغات گستره وسیعی داره و در همه زمینه ها انجام می شه.

7- متخصصین تغذیه

شغل پول ساز

تغییر در سبک زندگی موجب مشکلات زیادی شده که کارشناسان راه حل اون رو در زندگی سالم و تغذیه مناسب می دونن.بسیاری از بیماری ها و حتی  پیشگیری از سرطان با تغذیه سالم و کمک متخصصین تغذیه امکان پذیره.

8-تعمیر گوشی های موبایل

تعمیر گوشی موبایل

شکی نیست که بدون گوشی های موبایل نمی شه روز رو شب کرد. هر نوع کسب و کاری در رابطه با گوشی می تونه پولساز باشه و از همه پول سازتر تعمیرات گوشی های موبایل هستش.

9-آزاد کار (Freelancer)

متخصصین بسیاری در زمینه های مختلف با توجه به دلایل شخصی تمایل دارن تا در پروژه های موقت همکاری کنن.در این موارد هر تخصصی می تونه پولساز باشه و از استخدام درآمد بهتری داره.

10-مشاور بورس- پولسازترین مشاغل دنیا

مشاغل پردرآمد

کارگزاران بورس همیشه درآمد خوبی دارند. از پولسازترین مشاغل دنیا  اینه که مشاور بورس بشی چون همیشه عده زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در بورس هستند.

راستی کسب و کارت چیه؟ در چه رشته ای فعالیت می کنی؟ اگر دوست داری از نوع کسب و کار و درآمدت برای نت نظری ها بگو شاید بتونه ایده خوبی برای بقیه باشه.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .