in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین برنامه تلفن همراه برای تماس تصویری

Behtarin barname telefon hamrah baraye tamas tasviri

این روزها که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته یکی از مهم ترین امکاناتی که به زندگی ما اضافه شده امکان تماس تصویری از طریق تلفن همراهه. مخصوصاً اگه از خانواده و دوستات دور باشی برقراری تماس تصویری برای رفع دلتنگی فوق العاده موثره. برای اینکه بتونی تماس تصویری برقرار کنی باید اول بهترین برنامه تماس تصویری تلفن همراه رو بشناسی تا هم خودت و هم خانواده یا دوستات اون رو در گوشیتون نصب کنین و بتونین با هم کانکت بشین. اگه به این موضوع علاقمندی این مطلب رو بخون تا بهترین نرم افزار تلفن همراه برای برقرار کردن تماس تصویری رو بهت معرفی کنم.

بهترین نرم افزار تماس تصویری گوشی هوشمند چیه؟

5 – نرم افزار پیام رسان ایمو (imo) یک نرم افزار خوب برای تماس تصویری

برنامه ایمو برای تماس تصویری

ایمو یکی از برنامه هاییه که امکان برقراری تماس تصویری رو برای مشترکین تلفن همراه فراهم کرده. ایمو رابط کاربری ساده ای داره و کار باهاش خیلی آسونه، فقط کافیه مخاطبی که می خوای باهاش ارتباط برقراری کنی رو از لیست مخاطبین انتخاب کنی و با یک تپ تماس رو برقرار کنی.

علاوه بر امکان تماس تصویری ایمو امکانات دیگه هم داره. می تونی با استفاده از این نرم افزار پیام های متنی و صوتی رایگان و نامحدود هم ارسال کنی. ایمو استیکرهای خوشگلی هم داره که می تونی برای بیان احساساتت ازشون استفاده کنی.

4 – نرم افزار گوگل هنگ اوت (Google Hangouts) بهترین نرم افزار برای تماس تصویری گروهی

بهترین برنامه تماس تصویری نرم افزار گوگل هنگ اوت

اگه در شهری دور از خانواده ات هستی و می خوای باهاشون به صورت گروهی ارتباط تصویری برقرار کنی حتماً هنگ اوت رو امتحان کن. با استفاده از این نرم افزار می تونی یک گروه 10 نفره تشکیل بدی و تماس تصویری باهاشون برقرار کنی. محیط این نرم افزار تقریباً شبیه به واتساپه ولی امکاناتش خیلی از واتساپ بیشتره. گوگل قصد داره با توسعه این نرم افزار کم کم گوگل تاک و گوگل پلاس رو از میون برداره.

3 – پیام رسان خصوصی وایر (Wire)  نرم افزاری خوب برای تماس تصویری با اینترنت کم سرعت

اگه اینترنتت سرعتش کمه و قطع و وصلی زیاد داره مسنجر وایر برای برقراری تماس تصویری برای تو بهترین انتخابه. این نرم افزار امکان تماس صوتی و تصویری و چت متنی و فرستادن هر نوع فایلی رو برای کاربران فراهم می کنه. از دیگر ویژگی های خیلی خوب پیام رسان وایر پشتیبانی از زبان فارسیه، که کمتر برنامه ای این قابلیت رو داره. یه قابلیت جالب دیگه ای که وایر داره اینه که می تونی برای مخاطبینت ویس بفرستی و صدات رو تغییر بدی و زیر و بم کنی.

2 – برنامه اسکایپ یک نرم افزار قوی برای برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

تماس تصویری اسکایپ

اسکایپ از برنامه های قدیمی در زمینه تماس تصویریه و محبوبیت زیادی بین کاربرانش داره. با استفاده از اسکایپ می تونی کنفرانس تلفنی در گروه های 4 نفره تشکیل بدی. تماس تصویری و تماس صوتی این نرم افزار کیفیت بالایی داره و با ضعیف ترین اینترنت هم می تونی یک تماس خوب و با کیفیت برقرار کنی. در اسکایپ می تونی گروه هایی با ظرفیتی بیش از 100 نفر تشکیل بدی و به گفتگو و تعامل با اعضای گروه مشغول بشی. برای استفاده از اسکایپ باید در برنامه ثبت نام کنی و برای خودت یک آیدی بسازی.

1 – نرم افزار گوگل دو (Google Due) بهترین برنامه برای برقراری تماس تصویری از طریق موبایل

گوگل دو یک نرم افزار خوب برای برقراری تماس تصویری

خب می رسیم به نامبر وان لیستمون نرم افزار گوگل دو. این نرم افزار با سرعت بالا و رابط کاربری ساده بهترین برنامه برای برقرار کردن تماس تصویری از طریق گوشیه. در برنامه دو نیازی به ساخت اکانت و آیدی نداری فقط با استفاده از شماره تلفنت می تونی تماس رایگان برقرار کنی. یکی از امکانات این برنامه اینه که قبل از اینکه به تماس پاسخ بدی می تونی چند ثانیه تصویر مخاطب رو ببینی. سرعت بالا و عدم قطع و وصل شدن های مکرر از دلایل مهم محبوبیت این برنامه ست.

در نت نظر بخوان : ۵ بازی خوب موبایل مورد علاقه من در تلفن همراهم

در آخر اینکه نرم افزار برای برقراری تماس تصویری به این چند تا محدود نمیشه، می تونی از برنامه های وایبر (Viber)، لاین (Line)، اووو (ooVoo) و… استفاده کنی. اگه تجربه ای از استفاده از این برنامه ها داری خوشحال میشم با من و بقیه نت نظری ها در میون بذاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.