in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

معرفی 10 تا از بهترین گالری های هنری تهران به هنردوست ها

moarefie 10 ta az behtarin gallery haye honari tehran be honar doost ha

اگه اهل تهران هستی و به هنرهای تجسمی و نقاشی علاقمندی خوبه که هر از گاهی به بهترین گالری هنری تهران بری و از آثار زیبایی که در اونجا به نمایش دراومده بازدید کنی ولی قبلش باید بدونی بهترین گالری هنری تهران کجاست. اگه نمی دونی اشکالی نداره، من اینجا یه لیست از 10 بهترین گالری هنری تهران تهیه کردم تا در صورت نیاز خیلی راحت بتونی از این نگارخانه ها بازدید کنی.

معرفی 10 بهترین گالری هنری تهران

1 – گالری هنری آران

گالری هنری آران

  • آدرس : کريم خان زند – خيابان خردمند –شمالي – کوچه دي – پلاک 12

گالری آران در لیست بهترین گالری هنری تهران قرار داره که در راستای ارتقا هنر معاصر تلاش می کنه. اگه به هنر جنوب غرب و جتوب شرق آسیا و شمال آفریقا علاقمندی حتماً سری به این گالری بزن و از آثار زیبایی که عمدتاً به این مناطق جهان مربوطند و فرهنگ این مناطق رو اشاعه میدن بازدید کن.

2 – گالری هنری هما

گالری هنری هما زیباترین نگارخانه تهران

  • آدرس : خیابان کریم خان زند – خیابان سنایی – کوچه چهارم غربی – پلاک 8 – واحد 1

گالری هما در سال 84 تاسیس شده و تا به امروز بیشتر از 150 نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در این گالری برگزار شده. گالری هما هم از داخل ایران و هم خارج ایران متقاضی داره و هنرمندان زیادی علاقمندند آثارشون رو در این گالری به نمایش بگذارند.

3 – نگارستان آن

با گالری هنری آن آشنا هستی؟

  • آدرس : ونک – خیابان سئول – پلاک 40

نگارستان آن در سال 88 تاسیس شده. این گالری فضای خاصی داره، و دارای سقفی بلند به ارتفاع 5 متره. انواع نمایشگاه های عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی و… در این گالری به نمایش درمیاد. ساعت کاری این نمایشگاه از روزهای شنبه تا جمعه و در 11 تا 20 هست.

در نت نظر بخوان : معرفی و دانلود ۵۰ رمان معروف دنیا که از بهترین شاهکارهای ادبی جهان هستند!

4 – نگارخانه الهه

گالری الهه بهترین گالری هنری تهران

  • آدرس : خيابان آفريقا – انتهاي خيابان گلفام – سمت راست – بن بست اميني – پلاک 3

مدیر گالری الهه که خودش یک نقاش هست در سال 78 این گالری رو برای دو منظور مهم تشویق هنرمندان حرفه ای و کمک به هنرمندان نوظهور تاسیس کرد. گالری الهه از شنبه تا پنج شنبه در ساعات 16 الی 20 پذیرای بازدید کنندگان هنر دوسته.

5 – گالری اعتماد

معرفی گالری هنری اعتماد

  • آدرس : نیاوران – میدان یاسر – خیابان صادقی قمی – خیابان بوکان – پلاک ۴

گالری اعتماد با 4 شعبه یکی از موارد بهترین گالری هنری تهران هست. این گالری محل برگزاری نمایشگاه های آثار هنرهای تجسمی و هنرهای مفهومیه ولی بیشتر روی هنر نقاشی و آثار حجمی تمرکز داره. ساعات بازدید از این گالری از ساعت 14 الی 20 هست و روزهای کار این گالری نمام ایام هفته بجز دوشنبه هاست.

6 – گالری سیحون

گالری هنری سیحون یک نگارخانه بی نظیر

  • آدرس : خيابان وزراء – كوچه چهارم – شماره 11

گالری سیحون یکی از قدیمی ترین گالری های هنری در تهرانه که در سال 1345 احداث شده. این گالری تا به امروز بیش از 1500 بار میزبان نمایشگاه های مختلف هنرهای تجسمی بوده. گالری سیحون به جز دوشنبه و جمعه بقیه ایام هفته در ساعات 11 الی 19 پذیرای بازدید کنندگانه.

7 – گالری راه ابریشم

آشنایی با گالری راه ابریشم

  • آدرس : خيابان لواساني غربي(فرمانيه) – بين‌خيابان آبکوه‌و‌آقايي – پلاک 103 – واحد 2

فعالیت گالری جاده ابریشم بیشتر به هنر عکاسی مربوط میشه. این گالری در سال 80 احداث شده و تا به امروز میزبان نمایشگاه عکاسان بزرگی چون بهمن جلالی و شادی قنبریان بوده. هدف این گالری کمک به توسعه هنر عکاسی در کشورمونه. گالری راه ابریشم بجز روزهای شنبه بقیه روزهای هفته از ساعت 11 الی 19 میزبان بازدید کنندگان آثار هنریه.

8 – گالری سین

نگارخانه سین کجاست

  • آدرس : شهرک غرب – خیابان هرمزان – خیابان پیروزان جنوبی – خیابان دوازدهم – پلاک۱۶

گالری سین تنها گالری هنریه در غرب تهرانه. این نگارخانه در سال 88 تاسیس شد و با هدف جوان گرایی و تشویق هنرمندان جوان کشور پا به این عرصه گذاشت. ساعات کار این نگارخانه سین در ایام هفته به جر پنج شنبه ها از ساعت 15 الی 19 هست.

9 – گالری اثر

گالری اثر خوب ترین گالری هنری تهران

  • آدرس : خيابان ايرانشهر – کوي برفروشان – شماره 16 – روبروي خانه هنرمندان

یکی از مهمترین نگارخانه های تهران گالری اثر هست که با برگزاری نمایشگاه های آثار هنرهای تجسمی سهم بزرگی در حوزه فرهنگی شهر تهران بر عهده داره. این نگارخانه با حمایت از استعدادهای جدید هنرهای تجسمی سعی به توسعه و پرورش این هنرها داره. گالری اثر روزهای شنبه تعطیله و بقیه روزهای هفته از ساعت 11 تا 20 بازه و از بازدید کنندگان پذیرایی می کنه.

10 – گالری شیرین

بهترین نگارخانه تهران گالری هنری شیرین است

  • آدرس : خيابان كريمخان زند – خيابان سنايي – كوچه ي سيزدهم – پلاك 5

یکی از محبوب ترین گالری های هنری تهران گالری شیرین هست که عمدتاً میزبان نمایشگاه های آثار نقاشی معاصر، مجسمه، عکاسی و سایر هنرهای تجسمیه. می تونی آثار زیبای هنری رو با قیمت مناسب از گالری شیرین تهیه کنی. گالری شیرین دوشنبه ها تعطیله و بقیه روزهای هفته از ساعت 11 الی 19 پذیرای بازدید کنندگانه.

این هم از 10 بهترین گالری هنری تهران . تابحال از این نگارخانه ها بازدید کردی؟ گالری مورد علاقه تو کدومه؟ نظرت رو برام بنویس.

6 دیدگاه

نظر بده
    • سایت درز پروفایل کاملی از هر گالری دارد و در بخش گالری های درز می تونید اطلاعات تماس هرگالری ای که مدنظرتون بود رو مشاهده کنید.
      darz.art/fa/galleries
      گالری آران
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۸۲۹۰۸۶
      گالری هما
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۸۶۳۵۹۶
      گالری الهه
      +۹۸ ۲۱ ۲۲۰۵۴۱۲۸
      گالری اعتماد
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۸۲۱۲۷۱
      گالری سیحون
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۷۱۱۳۰۵
      گالری راه ابریشم
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۹۷۷۱۴۸
      گالری سین
      +۱ ۲۱۴ ۲۴۳۲۶۶۳
      گالری اثر
      +۹۸ ۲۱ ۸۸۳۲۶۶۸۹

  1. درود بر شما
    در این میان گالری آن که تعطیل است. می توانید از گالری های دیگری نیز نام ببرید که تعداد به ۱۵ گالری خوب تهران برسد، گالری هایی که دراین چندسال بسیار فعال بوده اند و نقش مهمی در بازار هنر پایتخت داشتند که علاوه بر گالری های بالا می توان این گالری ه را نیز در لیست اضافه کرد: ساربان، اُ، شلمان، سایه، ایرانشهر و غیره.
    با احترام

  2. بادرود وتبريك سال ٩٩ اجراء كننده ومدرس پوششهاى رزينى دركشور هستم ،به نوعى درنقاشى أبَستره جهت ارتقاء اين محصول فعاليت دارم ،أيا امكان اين رادارم كه بتوانمً اثرهاى خودرا درگالرى هاى مربوطه كه شامل آبستره رزينى ،متاليك وفسفرى ودرنوعى آكرليك به نمايش گزارم لطفا مرا راهنمايي فرماييد ضمنا مى توانيد مرا در اينستاگرام،epoxy.shahkarpasargad وfluidart.nader دنبال كنيد وبعضى از اين اثرها رامشاهده فرماييد ،ممنون از وقت شما موفق باشيد .

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.