in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

7 دروغ دخترها در رابطه

7 dorughe dokhtarha dar rabete

وقتی یک رابطه عاشقانه در حال شکل گرفته اوایل دو طرف چه برای جلب کردن نظر فرد مقابل و چه به دلیل محافظت از عقاید و احساسات خودشون دروغ هایی رو به هم میگن که ممکنه همین دروغ های به ظاهر کوچک عواقب بدی به همراه داشته باشه. تو این مطلب می خوام چند دروغ دخترها در رابطه رو برات لیست کنم. پس اگه به تازگی با دختری آشنا شدی و تو این مدت متوجه رفتارها و جواب های ضد و نقیضش شدی و دوست داری بدون دروغ دخترها در رابطه چیه این مطلب رو تا انتها بخون تا من 7 نوع از رایج ترین دروغ دخترها در رابطه رو برات بگم.

7 تا از رایج ترین نوع دروغ دخترها در رابطه عاشقانه

1 – تعداد دوست پسرهای قبلی

هرگز فکر نکن تو اولین دوست پسر یک دختر هستی! فقط اگه در سن 17، 18 سالگی سر راه یک دختر قرار گرفتی و اون بهت گفت اولین کسی هستی که باهاش دوست شده باور کن، در غیر این صورت شک نکن که دروغه. به نظر من اصلاً سوال پرسیدن در این مورد هیچ لزومی نداره، چرا باید تعداد دوست پسرهای قبلی اون دختر برات مهم باشه؟ اگه دوستش داری در گذشته کنجکاوی نکن، ممکنه خودت هم گذشته بی عیب و نقصی نداشته باشی!

2 – زندگی در شبکه های اجتماعی

اگه در شبکه های اجتماعی با دختری آشنا شدی و هنوز از نزدیک شناختی روی اون پیدا نکردی به جرات میشه گفت حدود 50% از حرفایی که تابحال بهت زده دروغه. دخترها در شبکه اجتماعی خودشون رو در قالب ایده آل هاشون قرار میدن، پس هیچوقت بر اساس کارکتری که در شبکه اجتماعی از یک دختر می بینی قضاوت نکن چون بیشتر دخترها دوست دارن حداقل در دنیای مجازی و مقابل افراد ناشناس خودشون رو شخصی جا بزنن که همیشه آرزوش رو داشتن!

3 – بهت میگه خوبم درحالیکه حالش خوب نیست

منظور دختر از من خوبم چیه؟

یک دروغ دخترها در رابطه که زیاد هم شنیده میشه دروغ گفتن درباره شرایط روحیشونه. از اونجایی که دخترها شخصیت خیلی پیچیده ای دارند شاید تو به خودی خود نتونی متوجه بشی اینکه میگه حالم خوبه راست میگه یا دروغ. کم کم با شناختی که از شخصیت مخاطب خاصت به دست میاری می تونی این رو درک کنی. در کل اگه طرفت بهت گفت “من خوبم، مشکلی ندارم!” صرفاً بخاطر اینکه بهت این جمله رو گفته فکر نکن همه چیز مرتبه. در رفتارش دقیق شو و ببین چیزی فکرش رو مشغول کرده؟ تو خودشه؟ شادابی و شیطنت هر روزش رو داره؟ با دقت به این جزئیاته که می تونی مشخص کنی واقعاً حالش خوبه یا چون نمی خواد تو رو ناراحت کنه داره بهت دروغ میگه.

در نت نظر بخوان : تست عشق رو انجام بده تا مشخص بشه واقعاً عاشقی یا نه؟

4 – قیمت وسایلی که خریده

خرید لباس ارزان

از اونجایی که بیشتر خانم ها فکر می کنن آقایون اونا رو بر اساس لباس و قیمت لباسشون قضاوت می کنند، وقتی سوال از قیمت لباس میشه یک مبلغ گزاف و نجومی میگن. پس اگه از مخاطب خاصت مثلاً سوال کردی شلوارتو چند خریدی و اون قیمتی گفت که سرت سوت کشید زیاد تعجب نکن، احتمالاً دروغی بیش نیست و طرف خواسته با آوردن این قیمت بهت بفهمونه که خیلی لارجه. ولی اگه متوجه دروغش شدی هم به روش نیار، بذار هر طور که راحته رفتار کنه.

5 – بهت میگه بهترین کسی هستی که می تونسته پیدا کنه!

وقتی دختری میگه تو بهترینی منظورش چیه

دخترها زمانیکه می خوان اعتماد طرف مقابل رو جلب کنند و وابسته ش کنن بهش میگن بهترین موردی که پیدا کردم تویی یا بهتر از تو دیگه نمی تونستم پیدا کنم و… اگه این جمله ها رو ازش شنیدی فکر نکن که واقعاً بهترینی، چون ممکنه این حرف رو بهت زده باشه تا علاقه ش رو بهت یادآوری کنه یا اعتماد به نفست رو افزایش بده. در کل شنیدن این دروغ دخترها در رابطه حس خوبی رو به آقایون القا می کنه و دروغ شیرینی براشون هست.

6 – به کس دیگه ای فکر نمی کنه!

اگه دختری بهت گفت تمام هوش و حواسش پیش توئه و بجز تو به هیچکس فکر نمی کنه احتمالاً داره دروغ میگه چون همه دخترها در ذهنشون یک شاهزاده رویایی دارن که از همه نظر ایده آله و امکان نداره کسی در دنیا باشه که بتونه از همه نظر به اون سطح برسه. شاید اون دختر برای پر کردن تنهاییش تو رو انتخاب کرده یا شاید دوستت داشته باشه، به هر حال هرچی که باشه دلیل نمیشه مالک ذهن و فکرش باشی. اون شاید تو ذهنش یه عشق رویایی داشته باشه که اصلاً وجود خارجی نداره و گاهی بهش فکر می کنه.

7 – دروغ درمورد دوستان

همه ما دوستان صمیمی ای از جنس دختر و پسر داریم که در محیط کار، دانشگاه، باشگاه یا کلاس های تفریحی باهاشون آشنا شدیم. شاید تو از یکی از دوستان مخاطب خاصت خوشت نیاد و ازش بخوای باهاش قطع رابطه کنه و اون قبول کنه. اینو بدون فقط بخاطر اینکه تو براش مهم بودی مخالفتش رو با نظرت بطور علنی بیان نکرده وگرنه امکان نداره یه دختر یکی از دوستان صمیمیش رو به همین سادگی کنار بذاره. اون فقط رابطه دوستانه ش رو از تو مخفی کرده. در نهایت با همچین درخواستی کسی که ضرر کرده تو هستی، چون دیگه اون دختر سعی می کنه از رابطه های دوستانه ش چیزی بهت نگه تا حسادتت رو برانگیخته نکنه.

تو این مطلب چند مورد از رایج ترین دروغ دخترها در رابطه عاشقانه رو برات گفتم، به نظرت درست بود؟ تابحال این دروغ ها رو از زبون مخاطب خاصت شنیدی؟ فکر می کنی دیگه یه دختر درباره چه چیزی می تونه به دوست پسرش دروغ بگه؟ نظرت رو برام بنویس.

6 دیدگاه

نظر بده
  1. کاملا درست میگه
    دروغ درمورد دوستان
    یه بار بهم گفت من با پسرخالم خیلی صمیم ام هرچی میشه بهم زنگ میزنه یا میاد خونمون باهم حرف میزنیم .
    گفتم من از این آدم خوشم نمیاد و واقعا برام مهمه که باهاش ارتباط نداشته باشی از هیچ نظر . گفتم بهش بلاک کن کلی بهانه آورد که فامیلمونه ممکنه بعدا تو فامیلیت مشکل بخوریم . گفت اصلا شماره جدیدمو نداره و ….
    ولی الان فهمیدم داشت دروغ میگفت
    یه ویدیو گذاشت تو اینستاش که پسرخالشو بغل کرده و ….

  2. خیلی زود قضاوت کردی …..
    ماه رمضان هست…همه یه جور نیستن اونایی که دروغ میگن میخوان
    تیغ بزنم
    اما اونایی که واقعا یکیو بخوان همون اولش میگن از دروغ و خیانت بدون میاد وو…

  3. بنظرم بخشایی از مطلب صرفا یه تجربه یا نظر شخصی بوده بخصوص مورد اول …موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.