in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا

محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا

پوست نقش مهمی در زیبایی چهره و بدن داره و باید تا جایی که میشه ازش مراقبت کرد. برای مراقبت از پوست و پیشگیری از پیری زودرس و مشکلات پوستی، متخصصان استفاده از کرم های بهداشتی را توصیه می کنند. محصولات بهداشتی دکتر ژیلا از بهترین برندهای ایرانی هست که شرکت آوندفر اون رو تولید می کنه. محصولات دکتر ژیلا برای همه نوع پوست محصول ویژه ای رو ارائه میده که با توجه به خشکی و یا چربی پوست میشه کرم سازگار با پوست رو انتخاب کرد. در این مطلب قصد دارم تا همه محصولات دکتر ژیلا رو معرفی کنم.

لیست محصولات آرایشی- بهداشتی دکتر ژیلا

محصولات ضد آفتاب

محصولات ضد آفتاب دکتر ژیلا

۶ نوع کرم و لوسیون ضدآفتاب با spf های متفاوت داره که با توجه به نوع پوست میشه ازش استفاده کرد. مثلا کرم ضد آفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا در دو نوع با رنگ ملایم و بدون رنگ برای پوست هایی که خیلی چرب هستن مناسبه و یا لوسیون ضد آفتاب دارای ترکیبات ضد چروک و مرطوب کننده اس و از خشکی پوست هم پیشگیری می کنه.

در نت نظر بخوان: بهترین کرم ضد آفتاب چیست؟

در نت نظر بخوان: بهترین ضد آفتاب ایرانی چیست؟

مرطوب کننده های دکتر ژیلا

دکتر ژیلا و محصولات بهداشتی

فروش اینترنتی محصولات دکتر ژیلا

کرم های مرطوب کننده فاقد چربی، مولتی ویتامین، کرم ترک دست و پا، ویتامین E ، کرم بادام، لوسیون بدن و کرم ترک لب از جمله محصولات دکتر ژیلا برای پوست هستن که ویتامین های لازم رو به پوست میرسونن. با مصرف کرم های مرطوب کننده پوستی لطیف و شاداب رو به دست میاری.

پاک کننده های صورت

محصولات دکتر ژیلا

فروش اینترنتی محصولات دکتر ژیلا

۴ نوع محصول در این گروه قرار داره که حداقل یکیش رو باید بین لوازم آرایش داشته باشی. ژل شستشوی صورت، شیرپاکن صورت، محلول پاک کننده آرایشی و تونیک گیاهی پاک کننده که همشون حاوی شوینده های ملایم و گیاهی هستن و باعث تحریک پوست صورت نخواهند شد.

در نت نظر بخوان: میکرودرم چیست؟

محصولات تخصصی پوست

فروش محصولات دکتر ژیلا

این شرکت کرم های اختصاصی برای دور چشم، کرم ضد چروک، کرم شب، کرم Q10 + ویتامینC ، لوسیون ترمیم کننده و کرم روشن کننده مناسب برای سنین مختلف داره که با توجه به راهنمایی روی قوطی کرم باید اون رو انتخاب کنی. این شرکت آرایشی و بهداشتی استفاده از کرم شب رو به همه خانم های بالای ۵۰ سال توصیه می کنه. لوسیون ترمیم کننده هم برای بعد از پیلینگ و زخم ها باید استفاده بشه.
محصولات بهداشتی دکتر ژیلا قیمت مناسبی داره و تونسته نظر مصرف کننده ها رو جلب کنه. همه این محصولات سبک بوده و با توجه به پوست های متفاوت، فرمول هایی رو استفاده کردند. اگر از این محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کردی تجربه ات رو با دوستانت به اشتراک بزار.

خرید محصولات دکتر ژیلا

مطالب مرتبط:

بهترین دکتر پوست تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .