in

بی نظیربی نظیر

خوشمزه ترین و بهترین پاستا آلفردو تهران رو اینجا می تونی بخوری

khoshmaze tarin va behtarin pasta alfredo tehran ro inja mitooni bekhori

بهترین پاستا آلفردو تهران چیزی نیست جز همون پاستای خوشمزه ایتالیایی که با سس آلفردو سرو میشه. در تهران کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارن که غذاهای ایتالیایی سرو می کنن و پاستا هم جزو منوشون هست یکی از پاستاهای معروف ایتالیایی که خیلی هم طرفدار پیدا کرده پاستا آلفردو هست و پاستاخورهای حرفه ای میدونن بهترین پاستا آلفردو تهران رو در کدوم رستوران بخورن. در این مطلب برای عاشقان پاستای ایتالیایی پیشنهاد خوشمزه ای دارم، بهترین پاستا آلفردو تهران و تست طعم واقعی پاستا ایتالیایی.

پاستا پنه با سس آلفردو و پنیر پارمزان هر سلیقه ای رو راضی می کنه

نخستین فست فود پاستای ایران پاستا چنگال

پاستا چنگال و آلفردو

اولین مرکز تخصصی سرو پاستا در ایران که طعم های بسیار متنوعی از پاستا رو در منو داره و پاستا با سس آلفردو رو با مواد مختلف برای علاقه مندان فست فود تهیه می کنه.

پاستا آلفردو سنسو بلوار فردوس

خوشمزه ترین پاستا آلفردو تهران

سنسو رستوران ایتالیایی کوچکیه که علاوه بر سالاد سزار، پاستا آلفردوی بی نظیری هم داره. از 9 مدل پیتزای سنسو 3 مدل با سس آلفردو سرو میشه. فتوچینی با سس آلفردو، پنه آلفردو با گوشت و پنه آلفردو با مرغ از 25 تا 27 هزار هم قیمتشه.

پاستا آلفردو وتوس

پاستا آلفردو در دارآباد

سمت دارآباد تهران که رفتی حتما سری به رستوران وتوس هم بزن. دو نوع پاستا با سس آلفردو در منوش داره که با  پنه و گوشت یا مرغ به سلیقه مشتری تهیه میشه بین 22 تا 25 هزار تومن هم قیمت داره.

ژوانی انتخاب با سلیقه ها

ژوانی مرزداران

ژوانی با شعبه هایی در مرزداران، پاسداران و زعفرانیه انتخاب اول برای بهترین پاستا آلفردو تهران در یک رستوران شیک و جوون پسنده. با 19 پاستا در منو انتخاب رو راحت می کنه ولی پاستا پنه که با سس آلفردو، مرغ و پنیر پارمزان سرو میشه بدون شک یه چیز دیگه اس. با اسم پاستا پانا و قیمت 32 هزار تومن امتحان کن تا مزه پاستای ایتالیایی واقعی رو بچشی.

بهترین پاستا آلفردو تهران برشتو

خوشمزه ترین پاستای ایتالیایی

یک ساندویچی کوچک روبروی پارک ملت که ابتکار جالبی رو با نون های طرح لبخندش زده بهترین پاستا آلفردو در تهران رو با گوشت و مرغ و پنه سرو می کنه. همیشه شلوغه و  قیمت هر پرس هم بین 17 تا 19 هزار تومنه. این مطلبو قبلا نوشتم: 5 رستوران ایتالیایی خوب که غذاهای ایتالیایی خوبی دارن.

کافه  رستوران ژیکاسه

کافه رستوران ژیکاسه

اولین شعبه در فرمانیه و بعدی هم در شهرک غرب با سر آشپز ایتالیایی و غذاهای ایتالیایی محبوب پاستاخورها شده. 8 نوع پاستای خوشمزه که آلفردو هم در بینشونه. پاستا آلفردو بعد از پخت با یک لایه پنیر پوشش داده میشه و داخل فر میره. یک لایه پنیر پیتزا روی پاستا آلفردو فقط 27 هزار تومن.

کافه گراف

پاستا آلفردو در کافه گراف

پاستا آلفردو در کافه گراف مجتمع آ اس پ با پاستا پنه تهیه میشه. یکی از خوشمزه ترین پاستاهای ایتالیایی با سس آلفردو رو در گراف باید با یه دوست بخوری چون حجم غذا خیلی زیاده و دو نفر رو کامل سیر می کنه 27 هزار تومن هم قیمتشه که با توجه به کیفیت خوبش ارزش داره.

کافه گیو

معروف ترین پاستا در تهران

یک کافه قدیمی در خیابان فلسطین که پاتوق دانشجوهاست پاستا آلفردوی خوشمزه و دو نفره ای رو در یک پرس سرو می کنه که بین دانشجوها خیلی طرفدار پیدا کرده و اغلب برای خوردن لازانیا و پاستا به کافه گیو میان. بهترین پاستا در تهران رو اینجا پیدا می کنی.

کافه راک

بهترین پاستا آلفردو تهران

کافه ای که تونسته طرفدارهای راک رو به مشتری های پرو پا قرص تبدیل کنه. پاستا آلفردوی خوشمزه ای با پاستا پنه، مرغ، پنیر پارمزان و البته سس آلفردو رو تنها با قیمت 24 هزار تومن سرو می کنه

معمولا برای خوردن یه پاستا آلفردوی خوشمزه به کجا میری؟ کدوم یکی از رستوران های این لیست رو امتحان کردی؟ گران ترین رستوران های تهران که پاستا آلفردو سرو می کنن رو می شناسی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .