in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

10 اپلیکیشن موبایل ماه رمضان ضروری برای همه

10 application mobile mahe ramezan zaroori baraye hame

با شروع ماه مبارک رمضان وقتی مردم روزه می گیرند بازار اپلیکیشن موبایل ماه رمضان حسابی داغ میشه. خیلی ها در ماه رمضان نرم افزار های دعا و قرآن روی گوشی هاشون نصب می کنند تا در این روزها ثوابی هم برده باشند. در این مطلب قصد دارم 10 اپلیکیشن موبایل ماه رمضان رو بهت معرفی کنم و از ویژگی هاشون برات بگم تا بر حسب نیازت چند اپلیکیشن موبایل ماه رمضان رو انتخاب و در گوشیت نصب کنی. یه نکته هم تا یادم نرفته بگم، نرم افزار ماه رمضان مخصوص موبایل ویژگی مهمی که داره اینه که هر جا که باشی میتونی از وقتت استفاده کنی و چند آیه از قرآن یا دعاها را بخونی و ثواب بیشتری در این ماه پر خیر و برکت ببری.

در نت نظر بخون: سریال های ماه مبارک رمضان

10 اپلیکیشن موبایل ماه رمضان که برای هر روزه داری واجبه

1 – قرآن صوتی بیان

برنامه موبایل بیان

نرم افزار قرآن صوتی بیان یکی از بهترین نرم افزارهای قرآنی ساخته شده ست که در مارکت بازار بیش از 200.000 نصب شده و امتیاز خوبی داره. از ویژگی های این اپلیکیشن موبایل ماه رمضان ترجمه و تقسیر صوتی حجت الاسلام قرائتی هست و نکته مهمی که باعث شده قرآن صوتی بیان تا این اندازه بین مردم محبوب باشه رایگان بودن این نرم افزاره.

2 – تقویم اذان گو باد صبا

نرم افزار موبایل رمضان

مهم ترین کار در ماه رمضان برای یک روزه دار خوندن نماز اول وقته. بهترین راه برای آگاه شدن از زمان نماز و اوقات شرعی در ماه رمضان نصب تقویم اذان گو در گوشی تلفن همراهه و از اونجایی که تقویم اذان گو باد صبا در مارکت بازار بیش از 7.000.000 مرتبه نصب شده میشه گفت بهترین و محبوب ترین تقویم اذان گو همین نرم افزاره. این تقویم امکانات بی نطیری داره که شامل شرح اعمال و دعای روزهای مختلف ماه رمضان، تبدیل تاریخ شمسی، قمری و میلادی، امکان انتخاب موذن و دانلود اذان، قابلیت درج یادداشت و یادآوری روزانه و… ست.

3 – مفاتیح الجنان مبین موبایل

مفاتیح الجنان مبین

بدون شک مفاتیح الجنان پر کاربرد ترین کتاب دعا در ماه رمضان هست که معمولاً نسخه چاپیش در تمام خونه ها پیدا میشه ولی خب نسخه چاپی این کتاب دعا بسیار بزرگ و سنگینه و حمل و نقل و جابجایی این کتاب سخته. نرم افزار مفاتیح الجنان مبین موبایل این امکان رو برای کاربران فراهم کرده که گوشی تلفن همراهشون رو به کتاب دعای مفاتیح الجنان تبدیل کنند و در هر جایی که خواستند از این کتاب استفاده کنند. این اپلیکیشن موبایل ماه رمضان شامل تمامی ادعیه، زیارات و تمامی دعاها و ذکرهای حاشیه مفاتیح الجنان هست.

4 – آیت الکرسی

آیت الکرسی نسخه اندروید

حتماً می دونی که خوندن و همراه داشتن آیت الکرسی علاوه بر ثوابی که برای فرد داره محافظ و نگهدارش هم هست، خصوصاً در ماه مبارک رمضان که این صواب چند برابر میشه. نرم افزار آیت الکرسی که در مارکت بازار به رایگان می تونی دریافتش کنی بیش از 200.000 مرتبه روی گوشی کاربران نصب شده و 5 ستاره ای که از کاربران دریافت کرده نشون دهنده محبوبیت این اپلیکیشن موبایل ماه رمضان هست. نرم افزار آیت الکرسی شامل صوت و ترجمه فارسی این دعاست.

5 – نرم افزار ماه رمضان رساله ربنا

اپلیکیشن ربنا برای ماه رمضان

مطابق دین اسلام زمانی که سوال شرعی برای ما پیش میاد باید از مراجع تقلید سوال کنیم و ازشون پیروی کنیم. نرم افزار رساله ربنا رساله 13 مرجع تقلید بزرگ ایرانی رو در خودش گردآوردی کرده و کار رو برای کاربران ساده کرده. دیگه لازم نیست وقتی سوال شرعی برات پیش میاد دست به دامن کتاب ها و اینترنت بشی، می تونی با نصب نرم افزار رساله ربنا توضیح المسائل 13 مرجع تقلید رو با هم داشته باشی. امکانات این نرم افزار فقط به متون رساله محدود نمیشه، بلکه این اپلیکیشن موبایل ماه رمضان شامل تقویم سال 96، بخش اذان گو، دعاهای ماه رمضان و… هم میشه.

6 – بیا نماز بخونیم

نرم افزار آموزش نماز

دیگه نوبتی هم که باشه نوبت معرفی اپلیکیشن موبایل ماه رمضان برای بچه هاست. خوبه که از کودکی به بچه ها یاد بدیم روزه کله گنجشکی بگیرن و نماز بخونن. نرم افزار بیا نماز بخونیم بهترین نرم افزار برای آموزش و تشویق کودکان به نماز خوندنه. کودک با شخصیت های این نرم افزار نماز رو بطور کامل از اول تا آخر یاد می گیره. این نرم افزار علاوه بر نماز، طریقه صحیح وضو گرفتن رو هم به بچه ها آموزش میده.

در نت نظر بخون: معرفی انیمیشن های 2017

7 – ذکر شمار

برنامه ذکر شمار

ذکر گفتن یکی از اعمال مستحب روزه دارانه و معمولاً افراد روزه دار در ماه مبارک رمضان خودشون رو با ذکر گفتن و صلوات فرستادن مشغول می کنند. در گذشته افراد برای ذکر فرستادن از تسبیح استفاده می کردند ولی این روزها تکنولوژی کار رو راحت تر کرده. می تونی نرم افزار ذکر شمار روی گوشیت نصب کنی و متوجه بشی چند تا ذکر یا صلوات گفتی. این نرم افزار دارای قابلیت شمارش تسبیحات حضرت زهراست و به کاربر اعلام می کنه که الان باید چه ذکری رو بگه.

8 – پیامک ماه رمضان

پیامک های ماه رمضان

در ماه رمضان ارسال پیامک و پیام های مذهبی و جملات کوتاه زیبا بین کاربرهای تلفن همراه رایج میشه. دیگه لازم نیست برای پیدا کردن پیام های سایت ها و کانال ها رو زیر و رو کنی. فقط کافیه اپلیکیشن پیامک ماه رمضان رو نصب کنی تا به صدها پیامک و جملات کوتاه و زیبا درباره ماه رمضان دسترسی پیدا کنی. این نرم افزار قابلیت به اشتراک گذاری پیامک ها رو داراست.

9 – دعای توسل

دعای توسل در ماه رمضان

خوندن دعای توسل در روزهای ماه رمضان خصوصاً شب های احیا خیلی ثواب داره. نرم افزار دعای توسل با طراحی ساده و زیبا امکان خوندن دعای توسل رو در هر شرایطی برای کابرران فراهم کرده. این نرم افزار دارای ترجمه و صوت دلنشین هم هست.

10 – اپلیکیشن جامع مهمانی ملکوت

نرم افزار موبایل برای ماه رمضان

از بین چند نرم افزار ماه رمضان که معرفی کردم این یکی از همه جالبتره. برنامه ای با طراحی ساده اما پر کاربرد. شامل چندین بخش که میشه از ممهمترین اونها، احکام روزه داری، تقویم رمضان، ادعیه و مناجات نامه، ذکرشمار، پیامک های رمضان اسم برد. اما نکته ی خیلی مهم این برنامه بخش آشپزی اون هست. که میتونی طرز تهیه انواع سحری و افطاری رو بخونی و استفاده کنی.

در نت نظر بخون: پیشنهاد ده سحری مقوی

دوست عزیزم با آرزوی قبولی طاعات و عباداتت، امیدوارم از مطلبی که برای اپلیکیشن موبایل ماه رمضان برات تهیه کردم کمال استفاده رو ببری و ما رو هم در ثواب این ماه شریک کنی. همچنین دوست دارم نظرت رو راجع به این پست بدونم.

2 دیدگاه

نظر بده
  1. سفارشهای شما عزیزان اینکه با آگاهی بهتر و با ایمان کامل و شناخت کامل با عزم و اراده میداند چه کارها و فریضه های را انجام دهد که نمازش و دعایش عشق خدای بگیرد در حقیقت فرمول بهره و ثواب کامل گرفتن زا نشان می دهید ای از برکات فضای مجازی است ولی به خدا باوری بیشتر عمل به فرایض کامل شب های قدر با تاسی از ان فضای مجازی برای خودش و برای دین و رسالتش و برای کسانی که از این دنیا مثل مادر و پدر و برادر و دیگر دوستان از خدای متعال شفاعت بخواهد و هر آرزوی دارد را از خدا با قلبی مظمئن و دیگران ، شفای مریض های بی بضاعت و دیگر نیازمندی های افراد جامعه نماید سعی کند این شب ها زندگی رنگ و بوی خدای پیدا کند ممنون از ارشادات شما باشیم تا شما را هم مشمول دعای خالص خود نماییم و موجب رضایت خدای یکتا را فراهم آورد الهی امین یارب العالمین.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...