in ,

بامزهبامزه افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف

فرهنگ آپارتمان نشینی خودت رو با این تست محک بزن

farhang aparteman neshinie khodet ro ba in test mahak bezan

فرهنگ آپارتمان نشینی که بعضی از شهروندان با اینکه سالهاست در آپارتمان زندگی می کنن به کلی باهاش بیگانه هستند یکی از مهمترین اصول شهرنشینی به شمار میاد و می تونه نشون دهنده شخصیت و تربیت یک خانواده به همسایه ها و دیگر ساکنین آپارتمان باشه. پیش از سکونت در آپارتمان باید فرهنگ آپارتمان نشینی رو بدست بیاریم تا بتونیم در کنار همسایه ها زندگی آرومی داشته باشیم. البته قبول دارم که کسی در این زمینه کامل نیست و تنها با چندبار تجربه تلخ در آپارتمان نشینی ممکنه این فرهنگ به دست بیاد. خیلی از آدما ممکنه حتی خودشون با فرهنگ باشن ولی صرفاً به خاطر داشتن یه همسایه بد مجبور بشن با زندگی در آپارتمان خداحافظی کنن. بنظر خودت دارای فرهنگ آپارتمان نشینی هستی؟ همسایه هات چطور، اونا از نظر اصول آپارتمان نشینی در چه وضعیتی به سر می برن؟ اینجا یه تست جالب آپارتمان نشینی برات تهیه کردم که با جواب دادن به سوالاتش می تونی ببینی برای آپارتمان نشینی آمادگی لازم رو داری یا نه؟ جواب تست رو در قسمت نظرات برام بنویس. در ضمن با انجام تست زیبایی می تونی درصد جذابیت خودت رو هم بسنجی.

تست فرهنگ آپارتمان نشینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...