in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

تماشا و دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

download fasle 7 serial e GAME OF THRONES

دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت خبر جالبی برای کسانیه که فصل های اول تا ششم game of thrones رو دیدن.هردوشنبه ساعت 5 و نیم صبح به وقت ایران، سری جدید بازی تاج و تخت از شبکه HBO پخش میشه. دانلود سریال بازی تاج و تخت فصل 7 فرصت خوبی برای دیدن چند باره GOT هست.علاقه مندان سریال جذاب و پر ماجرای GOT می تونن تماشا و دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت رو هم به سادگی انجام بدن. دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت با کیفیت های متفاوتی عرضه شده. اگر فصل اول تا ششم گیم آف ترونز رو دیدی می تونی دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت رو انجام بدی. اگر هم تازه به جمع هواداران سریال game of thrones وارد شدی خلاصه فصل 1تا 6 رو برات می گم.  دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در این مطلب.

در نت نظر بخوان: جدیدترین انیمیشن های 2017

تماشای مستقیم و دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت

دانلود بازی تاج و تخت فصل 7

فصل اول – دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

دانلود سریال بازی تاج و تخت از HBO

دانلود سریال بازی تاج و تخت فصل 7 – این فصل که هدف اصلیش معرفی شخصیت های سریاله، با مردای سیاه پوشی شروع می شه که وسط جنگل و مابین برف ها مردمای چشم آبی یک قبیله رو پیدا می کنن که همشون کشته شدن. اما… از مرده های یخ زده چشم آبی باید ترسید. در ادامه با خاندان استارک که قراره دخترشون با پسر شاه رابرت ازدواج کنه، لنیسترها، دنریس و قبیله دوتراکی آشنا می شیم. همه چیز داره خوب پیش می ره که ند استارک از راز سرسی لنیستر، همسر پادشاه با خبر می شه و تا به خودش بجنبه لنیسترها هم پادشاه رو می کشن، هم خود ند رو می کشن و هم دختر بزرگش رو به اسارت می گیرن. اما دختر کوچیکش فرار می کنه. دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

فصل دوم – دانلود سریال بازی تاج و تخت فصل 7

دانلود فصل 7 سریال game of thrones دانلود بازی تاج و تخت فصل 7

 دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت – پسر بزرگ ند قیام می کنه و داره لشکر جمع می کنه که به خون خواهی پدرش به مقر پادشاهی حمله و کنه و خواهرش رو آزاد کنه و خیلی هم خوب داره پیش می ره…دنریس، دختر شاه دیوانه در گوشه ای خارج از وستروس با رئیس قبیله دوتراکی ازدواج کرده و برادرش قصد داره با لشکر دوتراکی ها به وستروس حمله کنه. در پایان این فصل دنریس اگرچه برادر، همسر و فرزندشو از دست می ده، اما صاحب سه تا بچه اژدها می شه! آریا دختر کوچک ند استارک ظاهر که خودش رو به شکل پسرا درآورده! سعی داره به دیوار که مرز وستروس و دنیای خارج اونه برسه تا برادرش جان اسنو، ازش محافظت کنه و..

فصل سوم – دانلود بازی تاج و تخت فصل 7

پخش مستقیم فصل 7 سریال game of thronesدانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت در انتهای متن. –  بعد از مرگ شاه پسر بزرگش جافری که یک نوجوان لوس و غیرقابل کنترله به پادشاهی رسیده و مخالفای زیادی داره. خاندان لنیستر در پایتخت درگیر جنگ هستند.دنریس که دختر بسیار خوش قلبیه، عزم خودش رو جزم کرده که به وستروس حمله کنه و تخت پادشاهی پدرش رو پس بگیره. یه لشکر از سربازهای بسیار ماهر برده رو می خره و همشونو آزاد می کنه. دانلود فصل 7 game of thrones در انتهای متن آورده شده. اما اون سربازا تصمیم می گیرن به عنوان افرادی آزاد برای دنریس بجنگن.راب، پسر ند استارک که به گرگ جوان و پادشاه شمال معروف شده، داره به سمت پایتخت حرکت می کنه. برای جلب اعتماد خاندان والدرفری ترتیب ازدواج داییش با یکی از دخترای اونو می ده! اما شب عروسی نا گهان موسیقی مخصوص خاندان لنیستر نواخته می شه و …

فصل چهارم – دانلود سریال بازی تاج و تخت

لینک اصلی دانلود فصل 7 سریال game of thrones دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت -جافریو تو مراسم عروسیش با مارجری می کشن تا دل همه خنک بشه! دختر بزرگ ند استارک که اسیر بود رو هم فراری می دن! در دیوار، جان اسنو و نگهبانا درگیر جنگ با وحشی های سمت دیگه دیوار هستند. دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت در ادامه را می خوانی.آریا تصمیم می گیره به براووس بره تا در قلعه سیاه و سفید آموزش ببینه و یه قاتل حرفه ای بشه تا بتونه انتقام خانواده اش رو بگیره! دنریس همچنان آهسته و پیوسته در حال جمع کردن سرباز و تهیه کشتی و آزاد کردن برده هاست.

در نت نظر بخوان: مشهورترین فستیوال های موسیقی

فصل پنجم – دانلود فصل هفتم بازی تاج و تخت

دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تختدانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت – در پایتخت وستروس، دومین پسر رابرت به اسم تامن که یک پسر بچه مظلوم و مهربونه پادشاه می شه! تامن قراره با مارجری ازدواج کنه و مارجری که خیلی سیاستمدار خوبیه داره قدرت رو از سرسی می گیره.سرسی برای مقابله با مارجری یک گروه مذهبی به اسم گنجشک ها رو پیدا می کنه و در مورد گناهان مارجری و برادرش بهشون خبر می ده. دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را می خوانی. گنجشک اعظم که از جرم های سرسی خبر داره، مارجری، برادرش و سرسی رو بازداشت می کنه و مجبورشون می کنه طلب بخشایش کنن. اما بخشش در وستروس به سادگی به دست نمیاد…! نگهبانای شب جان اسنو که حالا فرمانده نگهبانای شب شده رو … دانلود فصل هفتم بازی تاج و تخت

فصل ششم – دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت

دانلود سریال بازی تاج و تخت فصل 7 – دنریس که لشکرش رو تکمیل کرده و متحدان زیادی در داخل و خارج از وستروس داره. تصمیم می گیره همراه سه تا اژدهاش که حالا بزرگ شدن به پایتخت بره و سلطنت پدرش رو پس بگیره.سرسی بعد از دادن کفاره گناهانش به فکر انتقام میفته و با یه برنامه ریزی دقیق از دست مارجری و گنجشک ها راحت می شه.  دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت -اما تامن که تحمل مرگ همسرش رو نداشت خودش رو می کشه و سرسی ملکه وستروس می شه! جان اسنو موفق می شه زادگاهش رو پس بگیره و با خواهرش سانسا به خونه برگردن! سران قبایل شمالی همگی جان رو پادشاه خودشون و پادشاه شمال اعلام می کنن.

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت اول

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت دوم

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت سوم

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت چهارم

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت پنجم

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت ششم

لینک مستقیم دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت قسمت آخر

دانلود سریال بازی تاج و تخت فصل 7 | دانلود فصل هفتم  game of thrones !  دانلود فصل 7 سریال game of thrones بازی تاج و تخت| دانلود فصل 7 سریال بازی تاج و تخت  Game of thrones| دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت | دانلود فصل 7 بازی تاج  تخت

فصل 7 سریال Game Of Throne هر دوشنبه  5.5 صبح از HBO پخش خواهد شد. دوستانی که hbo  رو روی هاتبرد داشته باشند می تونن مستقیم این سریال جذاب رو تماشا کنند. در اینجا لینک دانلودی سایت های فارسی گذاشته نمیشه و فقط دانلود فصل 7 بازی تاج و تخت از طریق سایت اصلی اطلاع رسانی میشه.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .