in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

لیست 10 تایی بهترین رستوران های کیش

Liste 10 tayie Behtarin Resturan haye Kish

گرمای هوای و تعطیلات تابستانی باعث میشه خیلی ها به فکر مسافرت تابستانی بیفتن و برای یک سفر تابستانی چه مقصدی بهتر از جزیره زیبای کیش که هم شامل ساحل و تفریحات آبی هست و هم مراکز خرید لوکس و بی نظیری داره؟ اگه قصد سفر به کیش رو داری حتماً می دونی که برای اینکه بهترین خاطره رو از این سفر در ذهنت حک کنی خوبه که به بهترین رستوران های کیش هم مراجعه کنی و غذاهای خوشمزه شون رو امتحان کنی. نمی دونی بهترین رستوران های کیش کدوم رستوران ها هستن؟ خب اشکالی نداره، من در این پست می خوام رستوران های خوب در کیش رو بهت معرفی کنم تا در اون چند روز سفرت وقتت رو برای پیدا کردن بهترین رستوران های کیش هدر ندی.

با 10 تا از بهترین رستوران های کیش آشنا شو

1 – رستوران کوه نور کیش بهترین رستوران اروپایی کیش

رستوران کوه نور یکی از بهترین رستوران های کیش

آدرس : میدان امیر کبیر – روبروی دانشگاه کیش

یکی از شیک ترین رستوران های کیش رستوران کوه نور هست که با نمای داخلی صخره ای و نورپردازی جالب و رویایی می تونه خستگی سفر رو از تنت بدر کنه. منوی رستوران کوه نور برای تمامی ذائقه ها طراحی شده و هر چقدر هم که بد غذا باشی این رستوران گزینه های مناسبی برات ارائه میده، همین باعث شده که رستوران کوه نور یکی از بهترین رستوران های کیش عنوان بگیره.

2 – رستوران توتی فروتی کیش یک رستوران ساحلی خوب در کیش

رستوران توتی فروتی کیش یکی از بهترین رستوران های کیش

آدرس : انتهای بلوار دریا

نظرت راجع به غذا خوردن در کنار ساحل زیبای دریا چیه؟ رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش هست و با انواع غذاهای فست فود، دریایی و گیاهی از مهمانانش پذیرایی می کنه.

3 – رستوران میر مهنا کیش یک رستوران موزیک دار شیک در کیش

رستوران میر مهنا یک رستوران خوب در کیش

آدرس : نوار ساحلی – جنب هتل رز

یکی دیگه از رستوران های ساحلی کیش که بین مسافران محبوبیت زیادی داره رستوران میر مهنا ست. رستوران میر مهنا  علاوه بر محیط زیبا، غذاهای باکیفیت و خوشمزه و نزدیک بودن به ساحل دریا یک حسن دیگه هم داره که باعث شده این رستوران در گروه بهترین رستوران های کیش قرار بگیره و اون اجرای موسیقی زنده در رستورانه که هر روز مشتری های زیادی رو جذب می کنه.

4 – رستوران فودلند کیش بهترین فست فود در کیش

آدرس رستوران فودلند کیش

آدرس : ضلع غربی بازار مرجان

رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش یکی از بهترین و مجهزترین رستوران های کیش هست. می تونی بهترین فست فود عمرت رو در این رستوران بخوری. فودلند مجهز به کیوسک اتوماتیک سفارش غذاست که در کمتر رستورانی پیدا میشه. علاوه بر رستوران این مجموعه شامل 2 کافی شاپ مدرن و سنتی هم هست که می تونی ازشون استفاده کنی.

5 – رستوران پوریا کیش بهترین رستوران ایرانی در کیش

رستوران پوریا کیش بهترین رستوران سنتی کیش

آدرس : میدان پردیس – هتل پارمیس

یکی دیگه از گران ترین رستوران های کیش رستوران پوریا ست. این رستوران که با 200 نفر ظرفیت یکی از بزرگ ترین رستوران های کیش هم هست با غذاهای ایرانی و خاور میانه ای از مشتریانش پذیرایی می کنه. فضای رستوران بسیار حال و هوای ایرانی و سنتی داره و نورپردازیش آرامش بخشه. پخش موسیقی زنده هم از امکانات این رستورانه.

6 –  رستوران رویال استار متنوع ترین رستوران در کیش

منوی رستوران رویال استار

آدرس : بلوار صدف – فاز 1 – ساختمان بساک – طبقه سوم

به جرات میشه گفت بین رستوران های خوب کیش رستوران رویال استار متنوع ترین منو رو داراست. منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی، گیاهی، استیک و ایتالیایی هست. اینهمه تنوع غذا و محیط شیک و مدرن و آرامش بخش کلید موفقیت رستوران رویال استاره و باعث شده تا این رستوران جزء بهترین رستوران های کیش شناخته بشه.

7 – رستوران خانه سوخاری کیش یک فست فود خوب در کیش

لیست غذاهای فست فود خانه سوخاری کیش

آدرس : شهرک صدف – بلوار مروارید

یکی از بهترین فست فودهای کیش که مرغ کنتاکیش هم بین مشتریان محبوبیت زیادی داره رستوران خانه سوخاریه. این رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود از مهمانان پذیرایی می کنه و با وجود ظرفیت 80 نفره معمولاً میز خالی پیدا نمی کنی.

8 – رستوران خوشمزه کیش یک رستوران ایرانی خوب در کیش

منوی رستوران خوشمزه کیش

آدرس : شهرک صدف – بلوار مروارید

اگه هوس خوردن یک غذای ایرانی لذیذ به سرت زد در رفتن به رستوران خوشمزه تردید نکن. می تونی بهترین غذاهای ایرانی رو در این رستوران میل کنی. منوی رستوران متنوعه و از غذاهای شمالی گرفته تا جنوبی رو شامل میشه. یکی از مزایای این رستوران ارائه تخفیف به دانشجویانه، می تونی با ارائه کارت دانشجویی ازشون تخفیف بگیری.

9 – رستوران شاندیز صفدری کیش قدیمی ترین رستوران کیش

رستوران شاندیز صفدری قدیمی ترین رستوران کیش

آدرس : پارک بانجی جامپینگ – ساحل کشتی یونانی – روبروی برج های دوقلو

بعد از تماشای کشتی یونانی و یک تفریح هیجان انگیز با بانجی جامپینگ خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه خیلی می چسبه. خیلی ها معتقدن بهترین شیشلیک زندگیشون رو در رستوران شاندیز صفدری خوردن. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی، اجرای موسیقی زنده هم داره.

10 – رستوران شاندیز آبشار کیش بهترین رستوران عربی کیش

رستوران شاندیز آبشار بهترین رستوران عربی کیش

آدرس : پارک آبشار – جنب مجسمه پنگوئن

رستوران شاندیز آبشار با حدود 300 نفر ظرفیت یکی از بزرگترین رستوران های کیش هست که با غذاهای خوشمزه لبنانی و ایرانی از مشتریانش پذیرایی می کنه. غذاهای خوشمزه، محیط زیبا و پرسنل مودب و محترم باعث شده رستوران شاندیز آبشار جزء بهترین رستوران های کیش قرار بگیره.

امیدوارم این لیست برات مفید بوده باشه و در سفر به جزیره کیش به این 10 رستوران که از بهترین رستوران های کیش هستند سر بزنی و غذاهای خوشمزه شون رو امتحان کنی. اگه هم تجربه ای از حضور در این رستوران ها داری نظرت رو با ما در میون بذار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.