in

افتضاحافتضاح

آیفون ۱۰ چیست؟

iphone 10 – iphone X

همه چیز درباره: آیفون ۱۰ چیست؟

آیفون ۱۰ چیست؟

برچسب ها: آیفون 10 , آیفون x

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “آیفون ۱۰ چیست؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “آیفون 10” یا “آیفون x” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

آیفون 10 چیست؟ بالاخره آخرین مدل گوشی آیفون به بازار آمد. برای خیلی ها سوالی بوجود اومده که آیفون 10 چیست و فرق آیفون 10 با آیفون 8 یا آیفون 8s در چه چیزی است. در این مطلب به بررسی آیفون 10 می پردازم و هر چیزی که راجب آیفون 10 باید بدونی رو می گم تا بتونی انتخاب بهتری برای گوشی اپل آینده خودت داشته باشی. آیفون 10 همچنین به نام آیفون ایکس یا آیفون x هم شناخته می شه و برای خیلی ها یک گوشی با امکانات سورپریز به حساب می آد. iphone 10 اپل در واقع گوشی نسل آینده هست و با دیدگاه لوکس بودن طراحی و ساخته شده است. از قیمت آیفون 10 هم براحتی می شه متوجه شد که باید امکانات خاصی داشته باشه و با محصولی لوکس از اپل روبرو خواهیم بود و حتا لوکس تر از بقیه گوشی های حال حاضر دنیا.

در نت نظر بخوان: مدل های آیفون 8


این سوال با کد ( ID=1184 ) از آی پی 178.201.198.118 در ۲۲/۰۶/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “آیفون ۱۰ چیست؟” و یا هر سوالی درباره “آیفون 10” و “آیفون x” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر