in ,

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

معرفی ۱۰ مورد از بهترین بیمارستان های تهران

moareftie 10 mored az behtarin bimarestan haye tehran

در ابتدا امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشید و هیچ زمانی به این مطلب نیاز پیدا نکنید! اما حقیقت این است که هر فردی در طول زندگی ممکن است که حس کسالت و بیماری را تجربه کند. پس اگر در این شرایط دشوار قرار گرفتید، بهتر است که برای معالجه و درمان خود، به بهترین بیمارستان تهران مراجعه کنید؛ تا با دقت و تجربه کافی کادر درمان، سلامت خود را دوباره به دست آورید. بنابراین در این مطلب لیستی ۱۰ تایی از بهترین بیمارستان تهران را به شما معرفی می کنیم؛ تا در مواقع ضروری و هنگام مراجعه به بیمارستان، انتخاب مناسب تری داشته باشید. اطلاعات ارائه شده در این مطلب، به شما در انتخاب بهترین بیمارستان تهران، کمک خواهد کرد.

بهترین بیمارستان های تهران

۱ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، بهترین بیمارستان تهران

بهترین بیمارستان تهران بیمارستان میلاد

  • آدرس: اتوبان همت، خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد
  • تلفن: ۸۴۰۹۰

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۰۰۰ تختخوابی میلاد، یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان های ایران است. این بیمارستان شامل بخش های جراحی قلب، آنژیوگرافی کرونر، عروق مغزی و پریفرال، سی تی اسکن، طب هسته ای، پلاسما فرزیس و … می باشد. وجود بخش های لیزر پزشکی و جراحی با اشعه گاما در ایران، باعث شده تا بیماران سراسر کشور این بیمارستان را انتخاب کنند. از دیگر دلایل محبوبیت بیمارستان میلاد در بین عموم مردم جامعه، رایگان بودن خدمات آن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی است؛ که بیشترین ظرفیت بیمه شدگان کشور را به خود اختصاص داده است.

۲ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جم، مجهزترین بیمارستان تهران

مجهزترین بیمارستان تهران بیمارستان جم

  • آدرس: خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)
  • تلفن: ۸۸۸۲۰۰۹۱

بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جم، یکی دیگر از مجهزترین بیمارستان های کشور است. این بیمارستان از سال ۱۳۴۷ شمسی تاسیس شده و تا به امروز بیش از یک میلیون بیمار با استفاده از امکانات این بیمارستان بهبود یافته اند. بیمارستان جم شامل بخش های جراحی، داخلی، کلینیک های تخصصی و پاراکلینیک های تخصصی است؛ که هر کدام از این بخش ها نیز، زیر مجموعه های بسیاری دارند.

۳ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دی، یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران

بیمارستان دی یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران

  • آدرس: خیابان ولیعصر، نبش شهید عباسپور
  • تلفن: ۸۸۷۹۷۱۱۱

بیمارستان خصوصی دی از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در ۱۰ طبقه و ۲۰۰ تختخواب، به بیماران خود خدمت می کند. اکثر مراجعین بیمارستان دی، خانم های بارداری هستند که برای زایمان به این بیمارستان مراجعه می کنند. در واقع بیمارستان دی، یکی از بهترین بیمارستان های کشور در زمینه زنان و زایمان است. بخش های مختلف این بیمارستان عبارتند از: زنان، زایمان، دپارتمان جراحی، دپارتمان داخلی، قلب، آی سی یو، اورژانس، اطفال، آندوسکوپی و…

۴ – بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی، تنها بیمارستان فوق تخصصی پوست در ایران

بهترین بیمارستان فوق تخصصی پوست در ایران

  • آدرس: خیابان وحدت اسلامی، میدان وحدت اسلامی، بن بست رازی، بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی
  • تلفن: ۵۵۶۳۰۲۲۳

بیمارستان فوق تخصصی رازی، تنها بیمارستان تخصصی برای بیماری های پوستی در کشور است. این بیمارستان ۱۲۲ تختخواب فعال دارد و بیماران پوستی از سراسر کشور به این بیمارستان مراجعه می کنند. بیمارستان رازی شامل بخش های درمانگاه پوست، درمانگاه جراحی ترمیمی، درمانگاه جراحی عمومی و درمانگاه های تخصصی شامل درمانگاه پمفیگوس، درمانگاه UV تراپی، درمانگاه اشعه لیزر، درمانگاه گوش و حلق و بینی، درمانگاه عفونی، درمانگاه تغذیه، درمانگاه داخلی، درمانگاه تومور، درمانگاه ژنتیک و دندانپزشکی است.

۵ – بیمارستان تخصصی مادران، بهترین زایشگاه تهران

بیمارستان مادران بهترین زایشگاه تهران

  • آدرس: خیابان شهید بهشتی، میدان تختی، خیابان شهید خلیل حسینی، کوچه آریا وطنی
  • تلفن: ۸۸۷۵۱۴۷۷

یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران برای زایمان، بیمارستان «مادران» است. این بیمارستان ۴۵ تخت فعال دارد؛ که مخصوص زنان و زایمان و اطفال است. بخش های مختلف بیمارستان مادران عبارتند از: درمانگاه ارولوژی، درمانگاه زنان و زایمان، درمانگاه اطفال، درمانگاه پوست، درمانگاه جراحی عمومی، درمانگاه عفونی، درمانگاه قلب و درمانگاه شنوایی سنجی؛ که هر روز از سراسر کشور مراجعه کننده دارند.

۶ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا، یکی از قدیمی ترین بیمارستان های ایران

بیمارستان سینا از قدیمی ترین بیمارستان های ایران

  • آدرس: خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به میدان حسن آباد، بیمارستان سینا
  • تلفن: ۶٣١٢٠

بیمارستان سینا در سال ۱۲۴۸ به دستور ناصرالدین شاه احداث شد و یکی از قدیمی ترین بیمارستان های کشور است. این بیمارستان با دارا بودن ۴۷۷ تخت فعال، از بزرگترین مراکز آموزشی درمانی تهران به حساب می آید. بخش های مختلف بیمارستان شامل بخش جراحی، بخش داخلی و خدمات پاراکلینیکی است  که هر کدام از این بخش ها، برای خود زیر مجموعه های دیگری دارند. بیمارستان سینا، یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان های دولتی در تهران است.

۷ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فجر، بیمارستان ارتش ایران

بیمارستان فجر بیمارستان ارتش ایران

  • آدرس: خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه، جنب مخابرات پیروزی، بیمارستان فجر
  • تلفن: ۳۸۵۶۱

بیمارستان فجر در اصل متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این بیمارستان نمونه ای از بهترین بیمارستان تهران است که در ۶ طبقه و با ۲۸ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی، روزانه حدود ۳۰۰۰ بیمار و مراجعه کننده دارد. این بیمارستان ۱۱۶ تخت فعال دارد که شامل بخش های جراحی، پاراکلینیک، کلینیک، بستری و… است.

۸ – بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، بیمارستان مخصوص طب سالمندی

بیمارستان نور افشار بیمارستان مخصوص طب سالمندی

  • آدرس: میدان نیاوران، خیابان پورابتهاج، خیابان شهید خداوردی، انتهای خیابان شهید صادقین
  • تلفن: ۲۲۸۲۴۰۱۱

بیمارستان نورافشار به عنوان اولین بیمارستان تخصصی در زمینه توانبخشی و طب سالمندی، در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. این بیمارستان خدمات ورزش درمانی، تغذیه و بازتوانی ورزش را به سالمندان عزیز ارائه می دهد. همچنین بیمارستان نورافشار خدماتی هم برای ورزشکاران دارد که عبارتند از: ارزیابی پیش از فصل ورزشکاران، درمانگاه پزشکی ورزشی، درمانگاه قلب ورزشکاران، بازتوانی ورزشی، تجویز نسخه ورزشی، ورزش درمانی بیماران (قلب و فشار خون، دیابت، چاقی و …)، واحد سنجش و فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی ورزشی و بازتوانی تغذیه ورزشی و مشاوره دوپینگ دندانپزشکی ورزشی و…

۹ – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان، بهترین بیمارستان تهران در بخش خصوصی

بهترین بیمارستان خصوصی تهران بیمارستان عرفان

  • آدرس: سعادت آباد، بعد از میدان سرو، خیابان شهید بخشایش
  • تلفن: ۲۳۰۲۱۰۰۰

یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران، بیمارستان عرفان است؛ که از سال ۱۳۸۵ و با دارا بودن ۲۰۰ تخت فعال، خدمات رسانی به بیماران را آغاز کرده است. این بیمارستان توانسته نام خود را به عنوان بهترین بیمارستان خصوصی تهران، به مردم معرفی کند. بیمارستان عرفان شامل بخش های جراحی، درمانگاه، پاراکلینیک، بستری و… است.

۱۰ – بیمارستان شفا یحیاییان، بهترین بیمارستان ارتوپدی تهران

بیمارستان شفا یحیاییان بهترین بیمارستان ارتوپدی تهران

  • آدرس: میدان شهدا، خیابان مجاهدین
  • تلفن: ۳۳۵۴۲۰۰۰

این بیمارستان در سال ۱۳۰۶ توسط بانویی نیکوکار به نام «زیور شفایحیائیان» وقف شد. در حال حاضر بیمارستان شفا یحیاییان یکی از بهترین بیمارستان های ارتوپدی در ایران است و با ۲۵۰ تخت به بیماران خدمت رسانی می کند. بخش های مختلف این بیمارستان عبارتند از: اورژانس مردان و زنان، اتاق عمل، بخش اطفال و نوزادان.

امیدوارم که همیشه در سلامتی و تندرستی کامل باشید؛ اما اگر تجربه ای از حضور در لیست بهترین بیمارستان تهران دارید، حتما نظرات ارزنده خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

مطالب مرتبط: 

معروفترین بیمارستان دوره اسلامی

28 دیدگاه

نظر بده
  1. وقتی پرسنل یک بیمارستان بی مسئولیتی می‌کنند باید به ریاست آنها گزارش کنید تا کسانی که واقعا کار درست و حدمت خوب می‌کنند حق آنها ضایع نشه

  2. سلام بیمارستان طالقانی ولنجک یکی از بدترین بیمارستان های ایران از لحاظ پزشک‌ رسیدگی و هر چی که بگید امیدوارم مسیرتان اینجا نیفته چون جای خوبی نیست

  3. من کامنت های بالا رو خوندم و از لحاظ کادر و برخورد پرسنل و تمیزی بیمارستان صارم برای زنان و زایمان حرف نداره، انعام گرفتن هم ممنوعه، رفتارشون هم خوبه و دکتر صارمی رو تو برنامه ماه عسل دعوت کرده بودن بعنوان پدر … ایران، در مورد هزینه هاش میدونم هزینه برداره ولی واقعیتش نمیدونم نسبت به بقیه بیمارستانهای خصوصی چطوره، یادم نمیادسال ۹۶ چقدر هزینه پرداخت کردم ولی تو رنج ۸ تا ۱۱ بود.

  4. بیمارستان نیکان اقدسیه و محب مهر خوبن از خصوصی و دولتی هم هاشمی نژاد و مسیح دانشوری خوبن

  5. بیمارستان جم در بی وجدانی پزشکان و مدیر پرستاری زبانزد است ، برای نویسنده این مطلب کذب متاسفم

    • سلام دوست عزیز
      ممنون که نظرتو گفتی.. تجربه بدی تو این بیمارستان داشتی؟ ما مطالب رو بر اساس پیشنهاد بقیه کاربرا مینویسیم

  6. من از بقیه بیمارستان ها اطلاعی ندارم. اما بیمارستان تریتا بدترین بیمارستان تهران است. گول ظاهر این بیمارستان را نخورید. ابتدایی ترین مسائل و اصول بهداشتی و پزشکی در این بیمارستان رعایت نمی شود. بیماران را به سادگی و با بی مبالاتی و سهل انگاری به کام مرگ می کشند. پول همه چیز است و شرافت پزشکی لگدمال شده است.

  7. تعجب میکنم عرفان جزو ۱۰ بیمارستان برتر هست.
    به معنای واقعی بیمارستان بدی هست
    برخورد پرسنل بسیار بد، اصلا پروتکلها رعایت نمیشد.
    بهتره قبل از نوشتن مطلب به گوگل سر بزنید تا نظر مردم رو ببینید.
    اگر به خاطر دکتر مریضمون نبود یک لحظه هم اونجا رو تحمل نمیکردیم

  8. من‌عمل دیسک کمر وسی دی کمر پلاتین در بیمارستان عرفان انجام دادم خیلی خوشحال و راضی هستم درد نداشتم خیلی تعجب کردم چون دربیمارستان امام رضا بندرعباس عمل کردم خیلی درد وحشتناک داشتم در‌ود درود درود دربیمارسان عرفان .سالاری از بندرعباس

    • بیمارستان مهراد افتضاست، پرسنل، برخوردشون واقعا دور از شان هست و بسیار بی ادبن، اونهمه هم از مردم پول میگیرن

  9. بیمارستان کسری خوبه، بیمارستان لاله و بهمن هم بدنیستن فقط خیلی شلوغه به خصوص بهمن

  10. سلام ما بیمارستان دی رفتم یکی از بدترین بیمارستانهای تو کادر پزشکی و پرستاریش و هم از نظر مدیریت خیلی افتضاحه

  11. بیمارستان امید بسیار افتضاح، پرستاران بی مسئولیت، نظافت خیلی ضعیف، غذا مزخرف، دکترای آماتور و به درد نخور
    خلاصه هرچی بگم کم گفتم

  12. یکی از بی نظم ترین بیمارستانهایی است که دیدم
    رعایت بهداشت در بخش مراقبتهای ویژه تقریبا صفر هست
    چندین بار مدارک گم میشه
    وقتی شیفت پرستارها عوض میشه اطلاعات مریض ها باهم جابه جا میشه
    دزد هستند
    مادر من بستری شده بود،نیازی به دیالیز نداشت و دیالیز هم نشده بود اما در فاکتورش در هنگام ترخیص، دیالیز نوشته بودند
    مادر من بعد از عمل،به مدت چهار روز در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود که دو روزش به دلیل خونریزی شدید،بیهوش بود بعد هم پنج روز در بخش بتری بود یعنی جمعا ۹روز،درصورتی که در صورتحساب مادر من،۱۰ روز فیزیوتراپی قید کرده بودند
    پزشکها و پرستارها بدون اینکه کفششون رو عوض کنند و همچنین گان بپوشند مدام به ICU OPEN HEART رفت و آمد داشتند
    در دو روز متوالی در ICU دو بیمار دچار عفونت بیمارستانی شدند
    در روز آخر ترخیص مادر میزان گلوبول قرمز مادر من نرمال شده بود اما وقتی که شیفت پرستارها عوض شد آزمایش خون مادر من با یه مریض دیگه عوض شد و پرستار گزارش اشتباه به دکتر داد و لذا میخواستند که به مادر من خون تزریق کنند اما من مانع شدم و بهشون یادآوری کردم که آزمایش مادر من با دیگری جا به جا شده
    دکتری که عمل کرد مبلغ ۲۵ میلیون تومان زیرمیزی گرفت بعد که ما اعتراض کردیم که چرا از بقیه مریض هاتون ۲۰میلیون تومان گرفتی اما از ما ۲۵ میلیون،منشی دکتر به حسابداری بیمارستان زنگ زد و گفت که ۵میلیون از حساب اینها کم کنید… یعنی همهی بیمارستان از ماجرای زیرمیزی باخبر بودند
    همچنین شال مادر من در ICU دزدیده شد
    رعایت بهداشت،افتضاح
    توجه به حال مریض،بد

  13. بیمارستان تریتا هم پرسنل اموزش ندیده دارن بری اورژانس به حال خودت رها میکنند اعتراض هم کنی سوپر وایزر پاسخگو نیست تفکر مدیریت درحد یه کلنیک ساده است

  14. عرفان عالي
    نيكان خوب
    پارس عالي
    اما اما اينو خوب گوش كنين
    آتيه رو خيلي تعريف ميكنن اما فقط واسه ارتوپد خوبه
    و در آخر فاجعه ترين
    بيمارستان تهران
    و حتي ايران و خاورميانه
    اُميده … وحشتناكه و پول عجيبي هم ميگيرن حتي اگه داشت ميمُرد اونجا نبرين ????

  15. بیمارستان نیکان اقدسیه
    بیمارستان آرمان
    بیمارستان رهی معیری
    بیمارستان پارس
    اینا خوبن

  16. بیمارستان پارسیان سعادت اباد خواهشا مراجعه نکنید واسه زایمان افتضاحه پرسنل قدم میزنن وشوخی وداد وبیداد میکنن فقط انعام که گرفتن میرن پی کارشون بعضی اقلام ضروری بعد زایمان رو باید خودمون تهیه کنیم بهداشت بخش خوب نیست بیمارستان دولتی شرف داره به اونجا حیف ۷ ملیونی که سال۹۶ اونجا دادم صدقه سر بچه هام

    • همینطور بیمارستان خصوصی ولیعصر ابیک چون امکانات صفر،اتاق لامپ نداره،یعنی سوزن تست قند خون هم ندارن بهونه میکنن تحریمه،رفتار پرستار ها افتضاح،پوششون افتضاح شیفت شب با لباس خونه میومدن به بیمار سر میزدن.آب ابیک شور بود و بابد از بیرون آب معدنی میخریدیم.من خودم البرز زندگی میکنم و اصلا بیمارستان های شهرستان هارو تایید نمیکنم.فقط بیمارستان های خصوصی تهران تمام.

  17. با سلام خدمت همه دنیا خیلی دوست دارم به جای اینکه بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران برای خودنمایی و خود ستایی کمک هایی که میکنند داخل صفحه مجازینگذارنند و خالصانه کمک کنند میشود کسی نفهمه خیلی زیباست۲….از قهرمانان واقعی نام ببرید قهرمانانی که واقعا قهرمان هستن و مبارزه کردند و پیروز شدند برای ایرانیان …ووووووو به امید افریننده مان اگر افتخار دادید باز هم قصه های واقعی دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.