in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

خرید آیفون 8 در ایران

Kharide Iphone 8 dar Iran

باز هم اپل و باز هم ارائه یک شاهکار دیگه از گوشی های آیفون. اینبار شرکت اپل با معرفی گوشی آیفون 8 و آیفون ایکس، یک بار دیگه هوادارن سینه چاک خودش رو به صف های طولانی خرید کشوند. لذا از بدو معرفی iphone 8 شاهد هستیم که دوستداران آیفون در مورد خرید آیفون 8 در ایران و نحوه سفارش آیفون 8 در تهران یا شهرهای دیگه سوالاتی رو مطرح میکنن. از اونجایی که قصد ندارم در این مطلب در خصوص امکانات گوشی ها صحبت کنم لذا مستقیماً به اصل مطلب یعنی خرید آیفون 8 در ایران می پردازم. البته اگه از اون دسته از کاربرایی هستی که برای پیش خرید آیفون 8 قبلا اقدام کردی این مطلب بدردت نخواهد خورد. روی صحبت ما با اون عزیزانی هست که می خوان روش خرید آیفون 8 در ایران رو بدونن.

روش های خرید آیفون 8 در ایران

خرید آیفون 8 در ایران چگونه است

معمولا وقتی محصول جدیدی وارد بازار جهانی میشه، کشورهایی مثل ایران که در تحریم به سر میبرن جزو آخرین نفراتی هستن که اون محصول رو در بازار داخلی ارائه میدن. اما به لطف روش های متنوعی که موجوده میشه بالاخره از سریع ترین راه ممکن خرید مورد نظر رو انجام داد. بنابراین برای اینکه از قافله عقب نمونی می تونی با یکی از روش های زیر خرید آیفون 8 در ایران رو انجام بدی و اون رو در تهران یا شهرهای دیگه تحویل بگیری.

خرید آنلاین آیفون 8 بصورت مستقیم

قیمت آیفون 8 در ایران به تومان

فروشگاه آمازون یا خیلی دیگه از سایت های اینترنتی در آمریکا در حال فروش آیفون 8 هستن لذا می تونید با تهیه یک حساب پی پال یا ویزا و مستر کارت مستقیما اقدام به خرید آیفون 8 در ایران بکنی.

اما مشکلی که برای سفارش آیفون 8 در ایران از طریق سایت اینترنتی آمازون و مابقی سایت ها وجود داره اینه که هیچ کدوم از این فروشگاه ها گزینه ای برای ارسال به ایران ندارن. بنابراین برای رفع این مشکل دو تا راه داری که در ادامه میگم.

  • ارسال از طریق آشنایان

اگر دوست یا آشنایی در آمریکا، کانادا، یا هر کشور دیگه ای حتی در آسیا و همسایگی ایران داری می تونی آدرس اونا رو بدی تا گوشی آیفونت به دستشون برسه. و بعداً اونا براتون ارسال کنن به ایران.

  • گرفتن انبار تحویل در آمریکا

آمریکایی ها همیشه در ارائه کردن آدرس و شماره تلفن خیلی محتاتانه عمل می کنن. و علتش هم بیشتر بخاطر تبلیغات بیش از حد شرکتهاست که واقعاً مزاحمت های زیادی ایجاد می کنن. بخاطر همین مراکزی به وجود اومدن که به نوعی صندوق پستی محسوب میشن. و افراد برای خرید آنلاین و هر نوع مرسوله پستی از این انبارها استفاده میکنن. اگه یک جستجوی ساده در گوگل بزنی میتونی یکی از این انبارها یا صندوق پستی رو برای خودت رزرو کنی و آدرس ایران رو براش تعریف کنی. بعد از اینکه محصولت به انبار رسید، درخواست ارسال به ایران رو بدی و برات ارسال میشه. در نتیجه می تونی گوشی آیفون 8 رو در ایران بعد از حدود 14 روز تحویل بگیری.

خرید iphone 8 از طریق واسطه ها

قیمت آیفون 8

اگه یه گشتی توی انجمن های موبایل بزنی در بخش بازارچه هر انجمن فروشندگانی هستن که اقدام به خرید و واردات اجناس از خارج میکنن. خیلی راحت میتونی باهاشون مکاتبه کنی و هزینه نهایی رو با کارمزد و غیره محاسبه و پرداخت کنی و گوشیت در ایران تحویل بگیری. البته اعتماد به این افراد منوط بر دیدن سابقه معاملات اون شخص و تأیید دیگر کاربرانه. پس مراقب باش سرت کلاه نزارن.

تاريخ عرضه محصولات جدید اپل و مدل های آیفون 8

  • آیفون ‌های ۸ و ۸ پلاس از ٣١ شهريور
  • آیفون ‌ایکس از ١٢ آبان
  • اپل واچ سری ۳ از ٣١ شهريور
  • iOS 11 و WatchOS 4 از ٢٨ شهريور

امیدوارم این مطلب بدردت خورده باشه و برای خرید آیفون 8 در ایران ازش استفاده کنی. راه های دیگه ای می شناسی که بتونی از اون طریق  iphone 8 رو خریداری کنی؟ نظرت رو باهام در میون بذار.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.